Autorització de l'adjudicació de l'aprofitament de béns comunals, mitjançant preu. (Art. 181.2 LRLCV, art. 94.3, 95 i 98.1 del Reial decret 1372/1986, de 13 de juny, pel qual s'aprova el Reglament de béns de les entitats locals i l'art. 75.3 i 78 TRRL)

Presidència de la Generalitat

Codi SIA: 210505
|
Codi GVA: 75
Descarregar informació
Termini de sol·licitud obert
  • Què necessites saber
  • Què és
  • A qui va dirigit
  • Com es tramita
  • Tramitació
  • Sol·licitud
  • Resolució
  • Ajuda
  • Preguntes freqüents
  • Temes relacionats
  • Enllaços d'interés

A qui va dirigit

Administració
Persones interessades

Les entitats locals interessades

Com es tramita

Procés de tramitació

- Presentació de la documentació indicada.

- Requeriment, si escau, d'informació complementària o esmena de deficiències observades (art. 64, LBRL; art. 154.2, LRLCV, i art. 68 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre).

- Aprovació per la persona titular de la conselleria competent en matèria d'Administració local.

- Notificació a la persona interessada.

Òrgans de tramitació

Entitats col·laboradores de certificació

Sol·licitud

Termini
Termini obert

Durant tot l'any

Documentació

- Certificació de l'acord adoptat pel Ple amb el vot favorable de la majoria absoluta del nombre legal de membres de la corporació a l'empara de l'article 47.2.i de la Llei de Bases de règim local i l'article 102 del RBEL, pel qual s'aprova el plec de condicions que han de regir la subhasta pública (art. 98.1 del Reglament de Béns de les Entitats Locals).

- Plec de condicions que haja de regir la subhasta per a l'adjudicació de l'aprofitament. (Art. 80 RBEL)

Forma de presentació
Telemàtica

1. Abans d'iniciar la tramitació electrònica es recomana consultar l'apartat de "documentació a presentar". 2. A continuació inicieu el tràmit telemàtic fent clic en la icona superior "Tramita amb certificat" d'aquesta mateixa pàgina, que us portarà al tràmit "Telemàtic general de Presidència...

Saber més

Resolució

Termini màxim

El termini màxim per a tramitar i resoldre els expedients serà de tres mesos comptadors des de la data d'acabament del termini de presentació de la documentació.

 

En transcórrer tres mesos sense que es dicte resolució, els expedients es consideraran desestimats.

Efecte silenci / Esgota via administrativa
Desestimatori
/ Sí
Recurs que procedeix contra la resolució
Potestatiu de reposició / Contenciós-administratiu
Observacions

Contra la resolució de la persona titular del departament competent d'administració local, que posa fi a la via administrativa, les persones interessades podran interposar els recursos següents:

 

a) Directament un recurs contenciós administratiu davant de la Sala Contenciosa Administrativa en el termini de dos mesos comptats a partir de l'endemà de la data en què es notifique.

 

b) Potestativament, recurs de reposició davant del mateix òrgan que ha dictat l'acte, en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà de la notificació.

 

c) En el cas que la persona interessada siga una administració pública, no es pot interposar recurs en via administrativa, sense perjudici del que disposa l'article 44 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol. Per això, caldrà requerir-la amb anterioritat perquè s'anul·le o revoque aquest acte, en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà que es notifique, tenint en compte que això no incideix en l'executivitat de l'acord ni interromp els terminis amb vista a la seua fermesa, ja que no és substitutiu del règim de recursos en via administrativa.

 

Tot això sense perjudici que les persones interessades puguen executar qualsevol altra via que consideren oportuna.

Òrgans resolució
Presidència de la Generalitat (Direcció General d'Administració Local)