Delegació de facultats per la junta de govern d'una associació i la seua revocació. - GVA.ES
Delegació de facultats per la junta de govern d'una associació i la seua revocació.
Organisme: Conselleria de Justícia i Interior
Termini de sol·licitud:
OBERT
Informació bàsica
Formularis
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
Delegació de facultats per la junta de govern d'una associació i la revocació d'aquestes.
Normativa del procediment
Normativa del procediment
- Llei orgànica 1/2002, de 22 de març, reguladora del dret d'associació (BOE núm. 73, de 26/03/02).
- Llei 14/2008, de 18 de novembre de 2008, de la Generalitat, d'associacions de la Comunitat Valenciana (DOCV núm. 5.900, de 25/11/08).
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Formularis documentació
Termini
Termini
Durant tot l'any.
Formularis documentació
- Imprés de sol·licitud normalitzat.
- Certificat del secretari, amb el vistiplau del president, de l'acord adoptat.
Taxa o pagament
Taxa o pagament
No està subjecte al pagament d'una taxa
Presentació
Presentació
Telemàtica
Per a accedir de manera telemàtica, el sol·licitant ha de disposar de signatura electrònica avançada, bé amb el certificat reconegut d'entitat (persones jurídiques) o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), i pot utilitzar qualsevol sistema de signatura electrònica admés per la seu electrònica de la Generalitat.
(https://sede.gva.es/va/sede_certificados).
IMPORTANT: Abans de començar amb la tramitació telemàtica, llegiu atentament tota la informació d'aquest tràmit, amb l'objecte de preparar la documentació que siga necessària per a la tramitació, ja que accedireu a una sol·licitud general, en què vosaltres mateixos haureu de detallar l'objecte de la vostra sol·licitud, omplir les dades generals i pujar tota la documentació. Per a fer-ho
cal tindre en compte que:
1. Heu d'anotar-vos el nom d'aquest tràmit que esteu llegint.
2- Heu de baixar els formularis o les plantilles requerides, així com
preparar qualsevol altre document que considereu necessari,
omplir-lo, signar-lo, si escau, per les persones que, segons el tipus
de document, escaiga, i guardar-lo en el vostre ordinador per a tindre'l preparat per a annexar-lo en la fase "DOCUMENTA" de la tramitació telemàtica.
3. Si escau, heu de procedir al pagament telemàtic corresponent i guardar-vos el justificant de pagament.
4. Una vegada preparada la documentació que es considere necessària, iniciareu el tràmit telemàtic clicant la icona superior de "Tramitació telemàtica", que us portarà a identificar-vos a través de l'Assistent de tramitació.
PASSOS DE LA TRAMITACIÓ TELEMÀTICA:
a) Heu d'omplir el formulari de dades generals.
b) * Detalleu amb la màxima concreció possible la matèria objecte del tràmit.
* Ompliu el nom del tràmit que us heu anotat en el camp
"SOL·LICITUD".
* Especifiqueu la matèria objecte de la sol·licitud.
* Indiqueu també l'àmbit geogràfic (serveis centrals, Castelló, València o Alacant).
c) Annexeu els formularis i la documentació que prèviament us baixat i heu omplit, inclòs el justificant del pagament de taxes, si escau.
d) Cliqueu el botó "Registra" (us facilitarà el número de registre, la data, el lloc i l'hora de presentació).
e) Guardeu i imprimiu (si voleu) el justificant de registre.
La vostra presentació telemàtica haurà finalitzat.
Òrgans de tramitació
Òrgans de tramitació
- UNITAT D'ENTITATS JURÍDIQUES I ASSUMPTES GENERALS
- SECCIÓ DE GESTIÓ ADMINISTRATIVA
- UNITAT D'ASSOCIACIONS - VALÈNCIA
C/ MAJOR, 78
12001 - Castelló/Castellón
Rambla MÉNDEZ NÚÑEZ, 41
03002 - Alacant/Alicante
C/ DE LA DEMOCRÀCIA, 77 . CIUTAT ADMTIVA. 9 D'OCTUBRE-TORRE 4
46018 - València/Valencia
Òrgans resolució
Òrgans resolució
- Conselleria de Justícia i Interior
C/ DE LA DEMOCRÀCIA, 77 . CIUTAT ADMTIVA. 9 D'OCTUBRE-TORRE 4
46018 - València/Valencia
Esgota via administrativa
Esgota via administrativa
Sí