Consulta i actualització de dades de localització i contacte en targeta sanitària SIP i elecció d'idioma - GVA.ES
Consulta i actualització de dades de localització i contacte en targeta sanitària SIP i elecció d'idioma
Què és
Consultar i/o modificar en la targeta sanitària SIP (Sistema d'Informació Poblacional) el domicili habitual, l'adreça postal, els telèfons de contacte, el correu electrònic i en cas de tindre una dificultat auditiva, triar el mitjà de comunicació desitjat perquè el personal sanitari puga posar-se en contacte. Així com l'elecció d'idioma per a comunicar-se amb l'administració.
Els telèfons de contacte poden ser:
·TELÈFON MÒBIL DE CONTACTE: És el telèfon mòbil de la persona titular en SIP i el que utilitzarà la Conselleria de Sanitat per a comunicar-se amb la persona (mitjançant trucada telefònica o missatge de SMS).
·TELÈFON ALTERNATIU: En cas de no poder contactar amb el mòbil o amb el fix, s'usaria este telèfon alternatiu.
·TELÈFON FIX: És el telèfon fix de l'habitatge i de la Unitat Familiar de Convivència.
·TELÈFON ESTRANGER: És el telèfon mòbil de la persona titular en cas que este mòbil siga estranger.
Els mitjans de comunicació per a casos de dificultat auditiva són:
·Comunicació mitjançant Plataforma SVisual: Desitja comunicar-se utilitzant la plataforma SVisual. (Vídeo-interpretació de llenguatge de signes).
·Comunicació per Videotelefonada: Desitja comunicar-se per videotelefonada. La videotelefonada es complementa amb la possibilitat d'utilització de xat en línia per a el/la pacient, així com el subtitulat simultani en futures versions.
·Hipoacúsia amb comunicació telefònica: Desitja comunicar-se mitjançant trucada telefònica de veu.
Si es modifica el domicili, atés el Mapa Sanitari, li podria correspondre un altre Centre de Salut diferent al que està assignat en l'actualitat. Es possibilita, si així ho indica, l'assignació automàtica al nou Centre. De pertànyer la nova direcció a un altre Centre de Salut, i si s'ha indicat explícitament en el Tràmit que no vol que se li canvie el Centre que ja tenia, l'usuari haurà de sol·licitar una Lliure Elecció en el Centre triat, respectant, de moment el Centre que tenia.
Se li podrà sol·licitar la documentació d'identificació que es considere per l'operador que l'atenga en qualsevol Centre Sanitari.
La direcció introduïda pot ser temporal o permanent. Si marca temporal, cal triar el nombre de mesos estimats que residirà en aqueixa nova direcció (entre 1 i 6). Passat aqueix temps, si persisteix empadronat, el sistema el retornarà a la direcció i centre de salut i metge que tinguera anteriorment.
A qui va dirigit
Tot ciutadà/a d'alta en targeta sanitària SIP
Alta en TARGETA SANITÀRIA SIP
Com es tramita
46010 - València/Valencia
Sol·licitud
En qualsevol moment.
No porta taxes
Podrà realitzar-se el tràmit de manera presencial en el Centre de Salut que tinga assignat d'acord amb la seua targeta SIP. Pot consultar el seu Centre de Salut en l'enllaç indicat més a baix.
Resolució
46010 - València/Valencia
Preguntes freqüents
Temes relacionats
MATÈRIES
- Ciutadania
- Salut
- Targeta sanitària (SIP)