Tràmit de presentació de documentació sensible del procediment selectiu convocat per Ordre 11/2023, de 19 de desembre, de la Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació i modificat per l'Ordre 4/2024, de 12 de març - GVA.ES
Tràmit de presentació de documentació sensible del procediment selectiu convocat per Ordre 11/2023, de 19 de desembre, de la Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació i modificat per l'Ordre 4/2024, de 12 de març
Organisme: Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació
Termini de sol·licitud:
OBERT
(22-12-2023
–
31-05-2024)
Informació bàsica
Sol·licitud
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
Aportar documentació sensible relacionada amb circumstàncies de violència de gènere, diversitat funcional o reconeixement del dret a la identitat i a l'expressió de gènere, relacionada amb el procediment selectiu de concurs oposició per a l'ingrés al cos de Mestres i procediment per a l'adquisició de noves especialitats per personal funcionari del mateix cos, convocat per l'ORDRE 11/2023 i modificada per l'ORDRE 4/2024.
Aquest tràmit NO ÉS el tràmit d'inscripció en el procediment selectiu; és un tràmit per a aportar documentació al tràmit d'inscripció que per la seua naturalesa sensible no ha d'aportar-se en el propi tràmit d'inscripció.
Requisits
Requisits
Complir algunes de les condicions següents:
+ persona amb diversitat funcional
+ persona víctima d'actes de violència de gènere
+ persona que desitge ser tractada durant el procés selectiu amb la identitat que figura en la seua targeta de reconeixement del dret a la identitat i a l'expressió de gènere
Qui pot sol·licitar-ho?
Qui pot sol·licitar-ho?
El present tràmit haurà de ser emplenat per les persones aspirants del procediment selectiu, que es troben en alguna de les següents circumstàncies amb l'objectiu d'acreditar aquestes circumstàncies:
- Declarants víctimes d'actes de violència de gènere que desitgen ser tractades durant el procés selectiu amb una identitat fictícia per a protegir la seua intimitat, d'acord amb l'article 63 de la Llei orgànica 1/2004, de 28 de desembre, de Mesures de Protecció Integral contra la Violència de Gènere, hauran d'aportar algun dels mitjans de prova previstos en l'article 9.1 o 9.2 de la Llei 7/2012, de 23 de desembre, de la Generalitat, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana;
- Declarants víctimes d'actes de violència de gènere que desitgen acollir-se a la taxa reduïda per aquesta condició, hauran d'aportar algun dels mitjans de prova previstos en l'article 9.1 o 9.2 de la Llei 7/2012, de 23 de desembre, de la Generalitat, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana;
- declarants que desitgen ser tractats durant el procés selectiu amb la identitat que figura en la seua targeta de reconeixement del dret a la identitat i a l'expressió de gènere, d'acord amb la Llei 8/2017, de 7 d'abril, de la Generalitat, integral del reconeixement del dret a la identitat i a l'expressió de gènere en la Comunitat Valenciana, hauran d'aportar la targeta expedida pels òrgans competents;
- Declarants que posseeixen un grau de diversitat funcional igual o superior al 33%, que desitgen acollir-se a la taxa reduïda o participar pel torn de diversitat funcional i que no hagen autoritzat en el tràmit d'inscripció a la consulta telemàtica d'aquesta condició o la documentació haja sigut expedida fora de la Comunitat Valenciana, hauran d'aportar la certificació expedida pels òrgans competents en la qual es detalle el grau i el dictamen tècnic facultatiu;
- Declarants amb diversitat funcional (grau igual o superior al 33%) que necessiten adaptacions de temps o mitjans per a la realització de les proves selectives, hauran d'aportar la certificació expedida pels òrgans competents. Aquest punt es tindrà en compte en procediments amb fase d'oposició.
Normativa del procediment
Normativa del procediment
Enllaços
Enllaços
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Formularis documentació
Termini
Termini
El termini de presentació de documentació sensible relacionada amb la reducció/exempció de taxa o la participació pel torn de reserva de diversitat funcional, serà del 22 de desembrede 2023 fins al 15 de gener de 2024, com a termini inicial, i del 15 de març de 2024 al 10 d'abril de 2024, com a nou termini.
Les persones amb diversitat funcional (grau igual o superior al 33%) que necessiten adaptacions de temps o mitjans per a la realització de les proves selectives, disposaran fins al 31 de maig de 2024 inclòs per a sol·licitar l'adaptació.
Les persones que sol·liciten identificar-se amb el nom que figura en la seua targeta de reconeixement del dret a la identitat de gènere, disposaran fins al 31 de maig de 2024 inclòs per a sol·licitar-ho.
Formularis documentació
Documentació a presentar:
- Declarants víctimes d'actes de violència de gènere hauran d'aportar algun dels mitjans de prova previstos en l'article 9.1 o 9.2 de la Llei 7/2012, de 23 de desembre, de la Generalitat, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana;
- Declarants que desitgen ser tractats durant el procés selectiu amb la identitat que figura en la seua targeta de reconeixement del dret a la identitat i a l'expressió de gènere, hauran d'aportar la targeta expedida pels òrgans competents;
- Declarants que posseeixen un grau de diversitat funcional igual o superior al 33% hauran d'aportar la certificació expedida pels òrgans competents en el qual s'incloga el grau i el dictamen tècnic facultatiu.
- Declarants que posseeixen un grau de diversitat funcional igual o superior al 33% i que sol·liciten adaptacions de temps i mitjans, hauran d'aportar un informe sobre l'adaptació necessària expedit pels òrgans competents. Aquest apartat es tindrà en compte sempre que el procediment tinga fase d'oposició.