Autorització a l'Administració per a consultar de forma telemàtica les dades de les persones físiques o jurídiques que vullguen contractar amb la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives. - GVA.ES
Autorització a l'Administració per a consultar de forma telemàtica les dades de les persones físiques o jurídiques que vullguen contractar amb la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives.
Organisme: Vicepresidència Segona i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge
Termini de sol·licitud:
OBERT
Informació bàsica
Formularis
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
Autorització perquè la Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives comprove les dades d'estar al corrent en els pagaments amb l'Agència Estatal d'Administració Tributària, Hisenda Autonòmica, Tresoreria General de la Seguretat Social, identitat i residència dels interessats o representants de les entitats interessades a contractar amb la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives.
Qui pot sol·licitar-ho?
Qui pot sol·licitar-ho?
Persones, físiques o jurídiques, que vullguen contractar amb la Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives.
Normativa del procediment
Normativa del procediment
- Article 5 del Decret 165/2010, de 8 d'octubre, del Consell, pel qual s'establixen mesures de simplificació de càrregues administratives en els procediments gestionats per l'Administració de la Generalitat i el seu sector públic (DOCV núm. 6376, de 14/10/2010).
- Articles 71.1 d), 140.1 a),3r i 150.2 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic (BOE núm. 272, de 9/11/2017).
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Formularis documentació
Termini
Termini
Almenys tres dies abans que finalitze el termini de deu dies establit per l'article 150 de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic.
Formularis documentació
Presentació
Presentació
Presencial
a) En els registres dels òrgans administratius a què es dirigisquen.
b) En els registres de qualsevol òrgan administratiu, que pertanga a l'Administració General de l'Estat, a la de qualsevol administració de les comunitats autònomes, a la de qualsevol administració de les diputacions provincials, capítols i consells insulars, als ajuntaments dels municipis a què es refereix l'article 121 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases del Règim Local, o a la de la resta de les entitats que integren l'Administració Local si, en aquest últim cas, s'haguera subscrit l'oportú conveni.
c) En les oficines de Correus, en la forma que reglamentàriament s'establisca.
d) En les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya en l'estranger.
e) En qualsevol altre que establisquen les disposicions vigents.
En el cas de:
REGISTRE DE LA DIRECCIÓ TERRITORIAL D'IGUALTAT I POLÍTIQUES INCLUSIVES - VALÈNCIA:
L'ATENCIÓ PRESENCIAL i REGISTRE DE DOCUMENTS serà ÚNICAMENT mitjançant CITA PRÈVIA, que es pot sol·licitar a través del telèfon d'informació de la Generalitat 012 o a través d'internet: https://www.gva.es/es/inicio/servicios_linea/citas_previas
I preferentment a:
On dirigir-se
Òrgans de tramitació
Òrgans de tramitació
Òrgans resolució
Òrgans resolució
Esgota via administrativa
Esgota via administrativa
Sí