Sol·licitud de reclamació de la qualificació de les proves de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià (JQCV) - GVA.ES
Sol·licitud de reclamació de la qualificació de les proves de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià (JQCV)
Què és
Sol·licitar la reclamació de la qualificació de les proves de la JQCV de la convocatòria de 2024.
ATENCIÓ! El termini per a presentar la reclamació comença i finalitza en dates diferents segons el nivell de la prova. Abans d'iniciar el tràmit comprove bé el dia que comença i acaba el termini de cada nivell.
A qui va dirigit
Les persones que hagen obtingut la qualificació de NO APTE en les proves de la JQCV de la convocatòria de 2024.
Com es tramita
- El president de la Comissió Coordinadora de les proves de la JQCV emetrà una resolució sobre la
ratificació o la rectificació de la qualificació contra la qual es presenta la reclamació.
- La JQCV contestarà totes les reclamacions, notificant la resolució corresponent a través de notificació electrònica a la carpeta ciutadana de la GVA (en cas que s'haja usat el tràmit electrònic) o de carta certificada al domicili de la persona interessada.
- Les reclamacions seran resoltes en el termini de tres mesos des de la finalització del termini per a presentar la reclamació, transcorregut el qual es consideraran desestimades les reclamacions no resoltes.
46015 - València/Valencia
46015 - València/Valencia
Sol·licitud
- Termini per a presentar la sol·licitud de reclamació de la qualificació de la prova de nivell C1: del 5 al 19 de desembre de 2024 (tots dos inclosos). (DOGV de 04.12.2024)
- Termini per a presentar la sol·licitud de reclamació de la qualificació de les proves dels nivells A2, B1 i B2: del 16 al 30 de desembre de 2024 (tots dos inclosos). (DOGV de 13.12.2024).
- Termini per a presentar la sol·licitud de reclamació de la qualificació de la prova de nivell C2: del 20 de desembre de 2024 al 7 de gener de 2025 (tots dos inclosos).(DOGV de 19.12.2024).
- Les sol·licituds de reclamació presentades abans o després del termini establit, es consideraran fora de termini per extemporànies.
- La sol·licitud de reclamació de la qualificació ha d'estar suficientment motivada i ha d'ajustar-se a algun dels motius que s'especifiquen en el formulari de sol·licitud; en cas contrari, no es prendrà en consideració. El desacord amb la qualificació obtinguda no és un motiu de reclamació de la qualificació.
-Si ho desitgeu, podeu adjuntar al formulari de reclamació qualsevol escrit addicional que considereu oportú.
Per a accedir de forma telemàtica el sol·licitant haurà de disposar de signatura electrònica avançada amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), podent utilitzar qualsevol sistema de signatura electrònica admés per la seu electrònica de la Generalitat....
- L'imprés de sol·licitud de reclamació, una vegada omplit, s'ha d'imprimir, signar i presentar en el registre d'entrada de la Conselleria d'Educació, Cultura, Universitats i Ocupació, de les direccions territorials de València, Alacant o Castelló, a les oficines d'assistència en matèria de registres, o bé mitjançant qualsevol de les formes previstes en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. A la sol·licitud de reclamació podeu adjuntar qualsevol altre escrit o documentació addicional que considereu oportuna.
- En cas que es presente en una oficina de correus, cal que es remeta la sol·licitud per correu certificat i en sobre obert perquè siga segellada per l'oficina de Correus, amb la data de presentació, tal com s'establix reglamentàriament. Si no s'acompleix aquest requisit, la data de presentació que es tindrà en compte serà la data d'entrada en el registre de l'organisme.
- Preferentment a les oficines de registre de:
On dirigir-se
46015 - València/Valencia
03007 - Alacant/Alicante
12003 - Castelló/Castellón
46009 - València/Valencia
- Resolució de 12 de juliol de 2024, del president de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, per la qual es fan públics els resultats provisionals de les proves dels certificats de capacitació tècnica: llenguatge administratiu, mitjans de comunicació i correcció de textos.
- Resolució de 22 de novembre de 2024, de la Presidència de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, per la qual es fan públics els resultats provisionals de la prova de nivell C1 de coneixements de valencià
- Resolució de 5 de desembre de 2024, del president de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, per la qual es fan públics els resultats provisionals de la prova dels nivells A2, B1, B2 de coneixements de Valencià.
- Resolució d’11 de desembre de 2024, del president de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, per la qual es fan públics els resultats provisionals de la prova de nivell C2 de coneixements de valencià.
Resolució
Les reclamacions seran resoltes pel president de la Comissió Coordinadora de la JQCV en el termini de tres mesos des de la finalització del termini per a presentar la reclamació, transcorregut el qual es consideraran desestimades les reclamacions no resoltes.
Contra la resolució de la reclamació, que no posa fi a la via administrativa, les persones interessades poden interposar un recurs d'alçada en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la notificació de la resolució, d'acord amb el que disposen els articles 121 i 122 de la Llei 39/2015,...
46015 - València/Valencia
46015 - València/Valencia
Preguntes freqüents
Temes relacionats
MATÈRIES
- Ciutadania
- Educació i formació
- Aprenentatge del valencià
- Educació i formació