Ajudes urgents a les persones treballadores autònomes amb la condició que siguen beneficiàries de les prestacions extraordinàries COVID- 19 de la Seguretat Social, en els mesos de gener i/o febrer de 2021 (TRACOV). Treball - GVA.ES
Ajudes urgents a les persones treballadores autònomes amb la condició que siguen beneficiàries de les prestacions extraordinàries COVID- 19 de la Seguretat Social, en els mesos de gener i/o febrer de 2021 (TRACOV). Treball
Organisme: Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació
Termini de sol·licitud:
OBERT
Informació bàsica
Sol·licitud
Al·legació/Aportació
Recurs Reposició
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
Vosté té dret a formular al·legacions i a utilitzar els mitjans de defensa admesos per l'Ordenament Jurídic, i a aportar documents en qualsevol fase del procediment anterior al tràmit d'audiència, que hauran de ser tinguts en compte per l'òrgan competent en redactar la proposta de resolució.
Més informació: Article 53 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Requisits
Requisits
Haver sigut beneficiària d'esta subvenció que va ser concedida mitjançant la RESOLUCIÓ de 10 de maig de 2021, del conseller d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, per la qual es resol el programa de subvencions convocat mitjançant el Decret 22/2021, de 5 de febrer, del Consell, d'aprovació de les bases reguladores i concessió directa d'ajudes per a les persones treballadores per compte propi o autònomes, beneficiàries de les prestacions extraordinàries COVID-19 de la Seguretat Social (DOGV Núm. 9016, de 09.02.2021) o, si és el cas, per RESOLUCIÓ de 21 de desembre de 2021, del conseller d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, complementària a la Resolució de 10 de maig de 2021, del conseller d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, per la qual es resol el programa de subvencions convocat mitjançant el Decret 22/2021, de 5 de febrer, del Consell, d'aprovació de les bases reguladores i concessió directa d'ajudes per a les persones treballadores per compte propi o autònomes, beneficiàries de les prestacions extraordinàries COVID-19 de la Seguretat Social (DOGV Núm. 9243, de 27.12.2021).
Qui pot sol·licitar-ho?
Qui pot sol·licitar-ho?
La persones beneficiàries que van sol·licitar la subvenció prevista en el DECRET 22/2021, de 5 de febrer, del Consell, d'aprovació de les bases reguladores i concessió directa d'ajudes per a les persones treballadores per compte propi o autònomes, beneficiàries de les prestacions extraordinàries COVID-19 de la Seguretat Social (DOGV núm. 9016, de 9 de febrer de 2021).
Normativa del procediment
Normativa del procediment
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Formularis documentació
Termini
Termini
De conformitat amb el que es disposa en l'article 76 del Títol IV, de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, la persona interessada podrà adduir al·legacions en el terme de 10 DIES des de la comunicació de l'acord pel qual s'ordena la incoació d'expedient de reintegrament.
Normativa
Normativa
- Vegeu Decret Llei 3/2021, de 12 de febrer, del Consell
- Vegeu el Decreto 22/2021, de 5 de febrero, del Consell
- Vegeu Decret Llei 17/2021, de 10 de desembre, del Consell
- Vegeu Resolució de 10 de maig de 2021 (concessió i denegació ajudes)
- Vegeu el Reial decret llei 2/2021, de 26 de gener
- Vegeu ANNEX II - EXPEDIENTS DENEGATS de la Resolució de 10 de maig de 2021, publicat en la pàgina web de la Conselleria competent
- Vegeu Resolució de 21 de desembre de 2021 (complementària a Resolució 10-maig-2021)
- Vegeu el Decret llei 2/2021, de 29 de gener, del Consell
- Vegeu correcció d'errades del Decret 22/2021, de 5 de febrer, del Consell
- Vegeu Instrucció de 18 de febrer de 2021, de la DGTBSL
Termini alegació:
OBERT
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
Vosté té dret a formular al·legacions i a utilitzar els mitjans de defensa admesos per l'Ordenament Jurídic, i a aportar documents en qualsevol fase del procediment anterior al tràmit d'audiència, que hauran de ser tinguts en compte per l'òrgan competent en redactar la proposta de resolució.
Més informació: Article 53 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Termini
Termini
10 DIES des de la comunicació de l'acord d'inici d'expedient de reintegrament de subvenció, de conformitat amb el que es disposa en l'article 76 del Títol IV, de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
- La resolució posa fi a la via administrativa i contra esta l'interessat podrà optar entre interposar, potestativament, un recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictada.
- O bé impugnar-la directament davant la Sala contenciosa administrativa del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, per a això ha de formular el corresponent recurs contenciós administratiu.
En cap cas podrà simultaniejar la interposició dels dos recursos.
Termini
Termini
Recurs potestatiu de reposició:
- Si hi haguera resolució expressa: el termini serà d'un mes, comptat des de l'endemà de la notificació de la
Resolució, d'acord amb el que es preveu en l'article 123 i concordants de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment
Administratiu Comú de les Administracions Públiques, davant el mateix òrgan que la va dictar.
- En cas de silenci administratiu: En qualsevol moment, a partir d'endemà d'aquell en què es produïsca l'acte presumpte.
Recurs contenciós administratiu:
- En el termini de dos mesos comptats a partir de la notificació formulant el corresponent recurs contenciós administratiu a l'empara del qual establixen els art. 10.1, lletra a, i 46.1 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.