Aportació de documentació a un expedient d'ajudes o subvencions de la Presidència de la Generalitat.

Presidència de la Generalitat

Codi SIA: 2619791
|
Codi GVA: 22144
Descarregar informació
Termini obert

Des de 29-11-2021

  • Què necessites saber
  • Què és
  • A qui va dirigit
  • Com es tramita
  • Formularis
  • Tramitació
  • Sol·licitud
  • Resolució
  • Ajuda
  • Preguntes freqüents
  • Enllaços d'interés
  • Compartir en xarxes socials

Què és

Què és i per a què servix

Aquest tràmit permet l'aportació, per via telemàtica, de documents a un expedient d'ajudes o subvencions de la Presidència de la Generalitat, sempre que aquest no es trobe arxivat i/o resolt. L'aportació pot ser: - Per iniciativa de la persona interessada (voluntàriament o perquè ho determina...

Saber més
Terminis
Sol·licitudTermini obert
29-11-2021

A qui va dirigit

Ciutadania
Empreses
Administració
Persones interessades

Les persones titulars o els seus representants legals, de les sol·licituds d'ajudes o subvencions presentades amb expedients oberts davant de la Presidència de la Generalitat.

Requisits

Per a poder aportar documentació a través d'aquest tràmit telemàtic, s'han de complir els requisits següents: 1. En primer lloc, s'ha d'estar en un d'aquests dos supòsits: a) Haver rebut un REQUERIMENT (d'esmena o d'un altre tipus) de Presidència de la Generalitat, d'un expedient administratiu...

Saber més

Com es tramita

Procés de tramitació
La persona interessada s'ha d'identificar amb un certificat de signatura digital acceptat per la Generalitat, és a dir, emés per una entitat autoritzada. Una vegada omplida la sol·licitud d'aportació de documentació, s'ha de validar i, a continuació, s'han d'adjuntar els documents electrònics que...
Saber més
Òrgans de tramitació

Sol·licitud

Termini
Des de 29-11-2021

- Si s'ha rebut un requeriment (d'esmena o d'un altre tipus), la documentació s'ha d'aportar en el termini que la Presidència de la Generalitat haja establit en el requeriment esmentat. - Així mateix, si la normativa aplicable a l'expedient d'ajudes o subvencions que es tracte fixa un termini de...

Saber més
Documentació
1.- Si es tracta d'un requeriment administratiu, s'han d'aportar els documents que s'hi sol·liciten. En un altre cas, s'ha d'aportar bé la documentació que es considere pertinent, o bé la que determine la normativa aplicable a l'expedient de què es tracte, segons siga procedent. 2.- Respecte a...
Saber més
Forma de presentació
Telemàtica
L'aportació de documentació mitjançant aquest tràmit NOMÉS es pot fer TELEMÀTICAMENT. Fent clic en l'enllaç directe que s'acaba d'indicar o en l'enllaç "Tramitar amb certificat" (que figura de color roig a l'inici d'aquest tràmit de la Guia Prop), accedireu al tràmit telemàtic, que us permetrà...
Saber més

Resolució

Òrgans resolució