Ajudes al món taurí per a l'organització d'actes commemoratius de l'Any Joaquín Sorolla. - GVA.ES
Ajudes al món taurí per a l'organització d'actes commemoratius de l'Any Joaquín Sorolla.
Què és
Subvencionar l'organització d'un conjunt d'actes públics destinats a la commemoració, des de la perspectiva taurina, de l’Any Joaquín Sorolla. Aquests actes públics es faran en els municipis de la Comunitat Valenciana que ho sol·liciten durant l'any 2023.
A qui va dirigit
Seran beneficiàries d'aquestes ajudes les persones físiques o jurídiques vinculades al món taurí, tant de lídia com de festejos taurins tradicionals (bous al carrer).
En podran ser beneficiàries les persones que complisquen els requisits següents:
a) Ser persones físiques el vincle amb la tauromàquia de les quals quede demostrat per la seua pertinença a alguna associació, entitat o una altra persona jurídica vinculada al món taurí pel seu objecte social o activitat, siga com a associada, sòcia o representant d'aquestes.
En aquest cas, la sol·licitud presentada per la persona física no serà incompatible amb la que, si és el cas, presente així mateix la persona jurídica a la qual aquella pertanga.
b) Ser persones físiques el vincle amb la tauromàquia de les quals quede demostrat perquè són professionals taurines d'acord amb les dades que consten en el Registre general de professionals taurins del Ministeri de Cultura.
c) Estar constituïda com a federació, associació, fundació, penya o una altra forma jurídica admesa en dret degudament inscrita en el registre oficial corresponent.
d) Disposar de capacitat econòmica, financera i operativa suficient per a garantir l'execució de l'operació proposada. Aquesta capacitat quedarà acreditada d'acord amb el que s’ha indicat en el base huitena.
f) No podran obtindre la condició de persones beneficiàries de les ajudes regulades en aquesta ordre les que concórreguen en alguna de les circumstàncies que recull l'article 13.2 i 13.3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
Com es tramita
1. La instrucció del procediment correspondrà al servei competent en matèria d'espectacles públics i activitats recreatives, adscrit a la Direcció General d'Interior de la Secretaria Autonòmica de Seguretat i Emergències. Aquest servei analitzarà les sol·licituds i la documentació presentada, i avaluarà, en cada cas, la concurrència
dels requisits exigits.
2. Si la sol·licitud presentada no reunira els requisits exigits o no s'acompanyara de tots o algun dels documents preceptius, l'òrgan instructor requerirà a l'interessat perquè, en el termini de deu dies, esmene la falta o presente els documents preceptius amb la indicació que si, així no ho fa, perdrà el dret a la seua petició,
prèvia resolució d'arxivament, que haurà de ser dictada en els termes que preveu l'article 21 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
3. L'òrgan instructor realitzarà d'ofici totes les actuacions que estime necessàries per a la determinació, el coneixement i la comprovació de les dades aportades pel subjecte o l’entitat sol·licitant, en la valoració del compliment dels requisits exigits en l'obtenció de la condició d'entitat beneficiària, en virtut dels quals s’ha de pronunciar la resolució, i emetrà un informe sobre els projectes que elevarà a la comissió de valoració.
Les sol·licituds seran valorades per una comissió de valoració.
Conclòs el procés d'avaluació, la comissió de valoració emetrà una proposta de concessió en la qual es concrete el resultat de l'avaluació efectuada.
Sol·licitud
Les sol·licituds d'ajuda s’han de presentar en el termini de 15 dies hàbils a computar de l'endemà de la publicació de l'Ordre en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV de 06.06.2023).
Les sol·licituds s’han de dirigir a la Secretaria Autonòmica de Seguretat i Emergències.
No hi ha taxes associades a aquest tràmit.
On dirigir-se
Resolució
Justificació
El pagament de la subvenció concedida es farà després de la presentació de la documentació justificativa que acredite la realització de tots els esdeveniments en els diferents municipis previstos.
Preguntes freqüents
Temes relacionats
MATÈRIES
- Empreses
- Cultura i esport
- Ajudes i subvencions
- Ciutadania
- Ajudes, beques i subvencions
- Cultura
TEMA
- Agricultura, ramaderia i pesca
- Foment de la producció
- Desenvolupament rural
- Ramaderia
- Sanitat animal
- Associacionisme i participació
- Cultura
- Béns i patrimoni cultural
- Turisme i oci
- Foment del turisme
- Economia i hisenda
- Pagaments
- Promoció econòmica
- Tributs
- Economia
- Finançament
- Hisenda
- Esports
- Federacions i associacions esportives
- Espectacles esportius
- Administració pública
- Ens locals
PERFILS
- Ciutadania
- Persones desocupades
- Persones amb discapacitat
- Persones en risc d’exclusió
- Pensionistes
- Joves
- Investigadors/ores
- Xiquets i famílies
- Immigrants
- Gent major
- Docents
- Dones
- Estudiants
- Empresa
- Entitats del tercer sector
- Professionals i autònoms
- Fundacions
SECTOR
- Educació, cultura i oci
- Espectacles i activitats recreatives
- Empreses culturals i audiovisuals
- Activitats dels professionals
- Carnets, llicències i targetes professionals
TEMÀTICA
- Promoció i màrqueting
- Promoció
- Finançament i gestió econòmica
- Ajudes i subvencions
CICLE VITAL
- Planificar un negoci
- Encetar un negoci
TIPUS
- Ajudes, beques i subvencions