Z - Sol·licitud general d'iniciació i tramitació telemàtica de procediments del Institut Valencià de Seguretat i Salut en el Treball(tràmit a utilitzar EXCLUSIVAMENT quan no existisca un específic en la Seu Electrònica de la Generalitat Valenciana) - GVA.ES
Z - Sol·licitud general d'iniciació i tramitació telemàtica de procediments del Institut Valencià de Seguretat i Salut en el Treball(tràmit a utilitzar EXCLUSIVAMENT quan no existisca un específic en la Seu Electrònica de la Generalitat Valenciana)
Organisme: INSTITUT VALENCIÀ DE SEGURETAT I SALUT EN EL TREBALL INVASSAT
Termini de sol·licitud:
OBERT
Informació bàsica
Sol·licitud
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
En la relació administració/ciutadà es fa necessari que la persona interessada es dirigisca als òrgans administratius:
- En la iniciació d'un procediment.
- En la instrucció: esmena d'errors, presentació de proves, documentació annexa, al·legacions, etc.
- En la renúncia de drets i en el desistiment de sol·licituds.
- En la fase d'execució del procediment.
- En la interposició de recursos.
Aquest tràmit TELEMÀTIC de sol·licitud general el poden utilitzar les persones interessades quan encara que hi haja un model normalitzat de sol·licitud per a la presentació presencial, vulguen o hagen de presentar-la de manera electrònica (article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre) i encara no s'haja habilitat un procediment electrònic específic per a això.
Si hi ha un procediment específic de presentació telemàtica, necessàriament cal utilitzar aquesta via per a contactar amb l'Administració.
Requisits
Requisits
En cas de persones jurídiques, han d'estar inscrites obligatòriament en el Registre de Representants. Aquest registre possibilita la representació de persones jurídiques en els procediments administratius de caràcter electrònic.
Qui pot sol·licitar-ho?
Qui pot sol·licitar-ho?
Persones físiques i jurídiques, titulars de drets o interessos legítims individuals o col·lectius, amb capacitat d'obrar davant de les administracions públiques, d'acord amb el que estableix la llei.
Normativa del procediment
Normativa del procediment
- Decret 191/2014, de 14 de novembre, del Consell, pel qual es regula l'atenció a la ciutadania, el registre d'entrada i eixida d'escrits i l'ordenació de les oficines de registre en l'Administració de la Generalitat (DOCV núm. 7406, de 19/11/2014).
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (BOE núm. 236, de 02/10/2015).
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Formularis documentació
Termini
Termini
Durant tot l'any
Formularis documentació
Juntament amb el formulari, de sol·licitud general telemàtica, les persones interessades poden adjuntar la documentació necessària per a la iniciació/tramitació del procediment.
(Tot això segons el que estableix la normativa que ho regule o, si és el cas, la que siga requerida per l'Administració al ciutadà o la que la persona interessada considere de presentació oportuna).