Sol·licitud general d'inici telemàtic o Aportació documental de procediments de XARXA NATURA 2000 - GVA.ES
Sol·licitud general d'inici telemàtic o Aportació documental de procediments de XARXA NATURA 2000
Conselleria de Medi Ambient, Infraestructures i Territori
Què és
Este tràmit té com a objecte possibilitar la presentació d'una sol·licitud inicial o l'aportació per via telemàtica de documentació a un expedient ja obert en el Servici competent en matèria de XARXA NATURA 2000, permetent a la ciutadania relacionar-se electrònicament amb la Generalitat Valenciana per a accedir als servicis públics i a la tramitació dels procediments administratius en matèria de XARXA NATURA 2000.
En la relació administració/ciutadà es fa necessari que l'interessat es dirigisca als òrgans administratius, en concret, este tràmit permet:
A) Iniciar un procediment en matèria de XARXA NATURA 2000, mitjançant una Sol·licitud general d'inici.
B) Aportar per via telemàtica la documentació que MITJANÇANT UN REQUERIMENT (d'esmena, de formulació d'al·legacions o d'un altre tipus) li haja sigut sol·licitada per l'òrgan competent en matèria de XARXA NATURA 2000 en relació amb un expedient obert (no resolt, ni arxivat).
C) Aportar de manera telemàtica A INSTÀNCIES DE LA PERSONA INTERESSADA documentació a un expedient de les característiques descrites. Això inclou també la possibilitat de formular al·legacions i presentar renúncies o desistiments, si escau.
La presentació de la documentació comporta l'acceptació de la recepció de notificacions telemàtiques a través de la bústia personal en el portal de la Generalitat destinat a l'"Administració on-line".
- Decret 60/2012, de 5 d’abril, del Consell, pel qual regula el règim especial d’avaluació i d’aprovació, autorització o conformitat de plans, programes i projectes que puguen afectar la Xarxa Natura 2000 (DOGV núm. 6750, de 10/04/2012)
- Decret 220/2014, de 12 de desembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament d'administració electrònica de la Comunitat Valenciana (DOGV núm. 7425, de 17/12/2014).
- Llei 39/ 2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (BOE núm. 236, de 02/10/2015).
- Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic (BOE núm. 236, de 02/10/2015)
A qui va dirigit
Persones físiques i jurídiques, titulars de drets o interessos legítims individuals o col·lectius, amb capacitat d'obrar davant de les administracions públiques, d'acord amb el que estableix la llei.
Si es tracta d'un expedient obert, les persones (físiques i jurídiques) han de tindre la condició d'interessades en aquest, o el seu/s representant/s.
En cas de persones jurídiques hauran d'estar inscrites obligatòriament en el Registre de Representants. Este registre possibilita la representació de persones jurídiques en els procediments administratius de caràcter electrònic.
Si s'utilitza este tràmit telemàtic per a aportar documentació, s'han de complir els següents requisits:
1.- En primer lloc s'ha d'estar en un d'estos supòsits:
a) Haver rebut un REQUERIMENT (d'esmena o un altre tipus) de l'òrgan competent en matèria de Xarxa Natura 2000, respecte a un expedient administratiu obert (és a dir, no resolt, ni arxivat).
b) Existir un expedient obert d'eixes característiques en el Servei competent, al qual la persona interessada vulga VOLUNTÀRIAMENT (és a dir, sense haver sigut requerida per a això) aportar més documentació, o bé presentar la seua renúncia o desistiment, segons siga procedent.
2.- La persona interessada (física o jurídica) haurà de disposar de signatura electrònica avançada: DNIe (DNI electrònic), certificats de la FNMT (Fàbrica Nacional de Moneda i Timbre) i amb els certificats de persona jurídica, empleat públic o persona física emesos per la ACCV (Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana). També s'admetran tots els certificats reconeguts inclosos en la Llista de confiança de prestadors de servicis de certificació (TSL) establits a Espanya, publicada en la seu electrònica del Ministeri d'Indústria, Energia i Turisme. Més informació en https://sede.gva.es/es/sistemes-d-identificacio-i-signatura-acceptats
- Li recomanem que comprove la validesa del certificat en la següent adreça:
https://valide.redsara.es/valide/inicio.html
Si no supera la validació del certificat, haurà de posar-se en contacte amb l'organisme emissor d'este.
- En el cas de presentar un certificat digital de persona física i actuar en representació d'una altra persona (física o jurídica), s'haurà d'inscriure prèviament en el Registre de Representants davant la Generalitat Valenciana per a la realització de tràmits per via telemàtica.
La informació relativa a este Registre està disponible:
https://www.accv.es/servicios/ciudadanos-y-autonomos/registro-de-representantes/
Com es tramita
46018 - València/Valencia
Entitats col·laboradores de certificació
Sol·licitud
a) Si s'ha rebut un REQUERIMENT, la documentació haurà d'aportar-se en el termini que l'òrgan competent haja establit en este requeriment.
b) Si la documentació es presenta VOLUNTÀRIAMENT per la persona interessada, l'aportació es podrà realitzar en qualsevol moment del procediment anterior a la seua resolució, mentre no se li haja requerit i l'expedient no estiga arxivat.
1. SOL·LICITUD general d'inici telemàtic o d'aportació de documentació, SEGONS FORMULARI WEB disponible en el propi tràmit telemàtic.
- En el cas que es tracte d'una sol·licitud d'inici de procediment, juntament amb el formulari, de sol·licitud general d'inici telemàtic, les persones interessades podran adjuntar la documentació necessària per a la iniciació/tramitació del procediment.
(Tot això segons el que s'estableix en la normativa que ho regule o, si és el cas, la que siga requerida per l'Administració al ciutadà o la que l'interessat considere d'oportuna presentació).
- Si es tracta d'una aportació documental, en esta sol·licitud haurà de fer-se constar tota la informació necessària que permeta una correcta identificació de l'expedient obert al qual es realitza l'aportació, indicant en el formulari web la matèria a la qual correspon i el seu número o referència concrets, en cas de conéixer-los.
2. A continuació, en el pas corresponent del tràmit telemàtic, haurà d'annexar-se la DOCUMENTACIÓ que s'aporta a l'expedient de què es tracte, bé a requeriment de l'Administració, bé a instàncies de la persona interessada.
Respecte a esta documentació:
- És recomanable que, en primer lloc, reunisca tots els documents a presentar (emplenats i signats digitalment) i els guarde electrònicament en el seu ordinador, de manera que posteriorment puga incorporar-los en el pas corresponent del tràmit telemàtic.
- IMPORTANT: tots els documents certificats o signats que es presenten telemàticament hauran de ser enviats en format PDF i hauran d'incorporar les signatures digitals de les persones o entitats que els subscriguen. Per a això l'Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana (ACCV) oferix un servici gratuït de signatura de documents PDF. Acudisca a http://www.accv.es per a més informació sobre aquest tema. No obstant això, hi ha més sistemes vàlids de signatura de documents pdf que pot utilitzar.
- En el requeriment rebut, o bé, si és el cas, en l'apartat denominat "Quina documentació s'ha de presentar?" del tràmit de la Guia Prop al qual corresponga l'expedient obert al qual es realitza l'aportació, apareixerà el llistat de documents a presentar.
- Si existix model normalitzat el document haurà de presentar-se en ell (en molts casos està disponible en l'apartat "Impresos associats" del tràmit de la Guia Prop al qual corresponga l'expedient obert).
Si no existix tal model, els documents hauran de ser creats o recaptats per la persona sol·licitant per a poder-los adjuntar mitjançant este tràmit telemàtic.
Pinchando en el icono superior Tramitar con Certificado de esta misma página. Para ello ha de disponer de certificado electrónico reconocido por la ACCV o DNI electrónico. Para acceder de forma telemática el interesado deberá disponer de un sistema de firma electrónica reconocida o cualificada...
Segons l'art. 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, aquesta opció de tramitació presencial és NOMÉS vàlida per a persones físiques que no siguen titulars de títols habilitants de transports. Les persones jurídiques HAN DE realitzar la tramitació per via telemàtica.
La documentació d'esmena requerida s'ha de presentar per registre d'entrada, en els llocs establits en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre.
On dirigir-se
03003 - Alacant/Alicante
12003 - Castelló/Castellón
46009 - València/Valencia
Preguntes freqüents
Temes relacionats
MATÈRIES
- Ciutadania
- Medi ambient
- Conservació i protecció del medi ambient
- Espais naturals
- Conservació i protecció del medi ambient
- Medi ambient
- Medi ambient
- Conservació i protecció del medi ambient
TEMA
- Administració pública
- Administració electrònica
- Medi ambient
- Flora i fauna autòctona
- Gestió ambiental
- Parcs i espais naturals
- Protecció dels animals
- Territori i paisatge. Urbanisme
- Boscos
- Costes
- Muntanya
- Paisatge
PERFILS
- Ciutadania
- Persones desocupades
- Persones amb discapacitat
- Docents
- Dones
- Estudiants
- Gent major
- Immigrants
- Xiquets i famílies
- Investigadors/ores
- Joves
- Pensionistes
- Persones en risc d’exclusió
- Empresa
- Gran empresa
- Petita i mitjana empresa
- Professionals i autònoms
- Entitats del tercer sector
SECTOR
- Educació, cultura i oci
- Activitats professionals de l’esport
- Instal·lacions juvenils
- Centres d’ensenyament i formació
- Llengua i empresa
- Empreses culturals i audiovisuals
- Espectacles i activitats recreatives
- Activitats dels professionals
- Agents de la propietat immobiliària
- Llengua i empresa
- Professionals del turisme
- Consulta d’enginyers de projectes TIC
- Professionals dels transports
- Professionals de l’esport
- Empreses de treball temporal
- Carnets, llicències i targetes professionals
- Activitats financeres i assegurances
- Assegurances
- Empreses asseguradores
- Agricultura, alimentació, ramaderia, pesca i activitats forestals
- Activitats forestals
- Agricultura
- Sanitat vegetal i alimentària
- Indústria agroalimentària
- Pesca
- Ramaderia
- Indústria
- Accidents greus
- Homologacions i metrologia
- Importadors i fabricants de metalls preciosos
- Indústries extractives. Mines
- Indústria química i petroquímica
- Indústria agroalimentària
- Energia
- Energia elèctrica
- Gas natural
- Petroli
- Producció d’energia
- Estalvi i eficiència energètica
- Autoconsum
- Construcció i instal·lacions
- Instal·lacions
- Instal·ladors
- Actuar com a empresa instal·ladora en Comunitat Valenciana
- Construcció
- Agents de la propietat immobiliària
- Treballar amb l’administració
- Aigua, sanejament i residus
- Subministrament i captació d’aigua
- Residus
- Sanejament i abocament
- Salut
- Productes i establiments sanitaris
- Sanitat ambiental i alimentària
- Formació sanitària especialitzada
- Salut laboral
- Hostaleria i turisme
- Establiments turístics
- Professionals del turisme
- Bars i restaurants
- Turisme pesquer
- Comerç
- Vull obrir una botiga
- Franquícies
- Comerç electrònic
- Queixes i reclamacions
- Estacions de servei
- Tallers de reparació de vehicles
- Artesania
- Fires
- Fabricants i importadors de metalls preciosos
- Transport i tecnologia
- Transport per carretera
- Centrals de mercaderies
- Transport per cable
- Ports
- Aeroports i transport aeri
- Transport marítim
TEMÀTICA
- Sostenibilitat
- Afectació al medi
- Medi ambient
CICLE VITAL
- Planificar un negoci
- Créixer i consolidar
TIPUS
- Autorizaciones, permisos, licencias y homologaciones