Detall de Procediment

GESIN-TEL. GESTIÓ DE SINISTRES (accidents de treball i malalties professionals) i TELETREBALL - INVASSAT

Codi SIA: 3036321
Codi GUC: 95366
Organisme: INSTITUT VALENCIÀ DE SEGURETAT I SALUT EN EL TREBALL INVASSAT
Termini de sol·licitud: OBERT
(15-02-2024
31-12-2024)
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

L'Institut Valencià de Seguretat i Salut en el Treball (INVASSAT), en funció dels plans d'actuació contra la sinistralitat laboral, sol·licita i posa a disposició de determinades empreses l'ompliment del tràmit "Mòdul específic: GESIN-TEL Gestió de Sinistres (accidents de treball i malalties professionals) i TELETREBALL, a fi que l'empresa juntament amb la seua modalitat preventiva s'avalue en el desenvolupament i la implantació de l'activitat preventiva, segons la Llei 31/1995, de prevenció de riscos laborals.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Totes les empreses/organismes/autònoms als quals els siga requerit per l'INVASSAT, segons els plans d'actuació contra la sinistralitat laboral

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Sol·licitud

Termini

Termini

Disponible a partir del 15 de febrer de 2024 (s'haurà de presentar en el termini requerit per l'autoritat laboral, Direcció General de treball i Salut Laboral - INVASSAT).

Formularis documentació

Al tràmit s'accedix telemàticament i requerix aportació documental.

Impresos associats

Presentació

Presentació

Procés de tramitació

Procés de tramitació

Al tràmit s'accedix telemàticament i requerix aportació documental. 1. Per a poder fer el tràmit, heu de descarregar-vos l'"INFORME DE SINISTRALITAT DE L'EMPRESA (*)” https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=23090&version=amp. 2. IMPORTANT: Abans de fer el tràmit heu d'omplir, validar i enviar el formulari telemàtic que s'adjunta: https://invassat.gva.es/es/questionaris-de-pre-registre 3. Després de validar i enviar el formulari del pas 2, heu d'accedir a “Tramitar amb certificat" (part superior d'este procediment). 4. Al final del tràmit se us sol·licitarà que aporteu el document signat i escanejat de "GESTIÓ DE SINISTRES - GESIN-TEL.pdf". Este document es pot obtindre mitjançant la descàrrega del "pdf" “GESTIÓ DE SINISTRES - GESIN-TEL.pdf” o mitjançant el formulari que ix imprés del pas 2 del tràmit.

Òrgans de tramitació

Òrgans de tramitació

Òrgans resolució

Òrgans resolució

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa