GESIN-TEL. GESTIÓ DE SINISTRES (accidents de treball i malalties professionals) i TELETREBALL - INVASSAT

Institut Valencià de Seguretat i Salut en el Treball INVASSAT

Codi SIA: 3036321
|
Codi GVA: 95366
Descarregar informació
Termini de sol·licitud obert

Des de 13-02-2025

Fins 31-12-2025

  • Què necessites saber
  • Què és
  • A qui va dirigit
  • Com es tramita
  • Formularis
  • Tramitació
  • Sol·licitud
  • Resolució
  • Ajuda
  • Preguntes freqüents
  • Temes relacionats
  • Enllaços d'interés

Què és

Què és i per a què servix

L'Institut Valencià de Seguretat i Salut en el Treball (INVASSAT), en funció dels plans d'actuació contra la sinistralitat laboral, sol·licita i posa a disposició de determinades empreses l'ompliment del tràmit "Mòdul específic: GESIN-TEL Gestió de Sinistres (accidents de treball i malalties...

Més
Terminis
Sol·licitudTermini obert
Des de 13-02-2025 fins a 31-12-2025

A qui va dirigit

Empreses
Persones interessades

Totes les empreses/organismes/autònoms als quals els siga requerit per l'INVASSAT, segons els plans d'actuació contra la sinistralitat laboral

Com es tramita

Procés de tramitació

Al tràmit s'accedix telemàticament i requerix aportació documental.

1. Per a poder fer el tràmit, heu de descarregar-vos l'"INFORME DE SINISTRALITAT DE L'EMPRESA (*)” https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=23090&version=amp.

2. IMPORTANT: Abans de fer el tràmit heu d'omplir, validar i enviar el formulari telemàtic que s'adjunta:

https://invassat.gva.es/es/questionaris-de-pre-registre

3. Després de validar i enviar el formulari del pas 2, heu d'accedir a “Tramitar amb certificat" (part superior d'este procediment).

4. Al final del tràmit se us sol·licitarà que aporteu el document signat i escanejat de "GESTIÓ DE SINISTRES - GESIN-TEL.pdf".

Este document es pot obtindre mitjançant la descàrrega del "pdf" “GESTIÓ DE SINISTRES - GESIN-TEL.pdf” o mitjançant el formulari que ix imprés del pas 2 del tràmit.

Entitats col·laboradores de certificació

Formularis

Sol·licitud

Termini
Des de 13-02-2025 fins a 31-12-2025

Disponible a partir del 15 de febrer de 2024 (s'haurà de presentar en el termini requerit per l'autoritat laboral, Direcció General de treball i Salut Laboral - INVASSAT).

Documentació

Al tràmit s'accedix telemàticament i requerix aportació documental.

Forma de presentació

Resolució

Esgota via administrativa
Si

Preguntes freqüents

Dubtes sobre la tramitació
On consultar dubtes sobre el tràmit:

Temes relacionats

MATÈRIES

  • Empreses
    • Seguretat i higiene al treball
      • Accidents de treball

TEMA

  • Treball
    • Seguretat i salut laboral
    • Condicions de treball
  • Administració pública
  • Ocupació pública
    • Personal docent no universitari

PERFILS

  • Empresa
    • Petita i mitjana empresa
    • Professionals i autònoms
    • Establiments
    • Gran empresa

SECTOR

  • Indústria
    • Accidents greus
  • Educació, cultura i oci
    • Centres d’ensenyament i formació
  • Salut
    • Salut laboral

TEMÀTICA

  • Treball i treballadors
    • Seguretat i salut en el treball
  • Instal·lacions i seguretat
    • Prevenció d’accidents

CICLE VITAL

  • Créixer i consolidar

TIPUS

  • Autoritzacions, permisos, llicències i homologacions