GESIN-TEL. GESTIÓ DE SINISTRES (accidents de treball i malalties professionals) i TELETREBALL - INVASSAT - GVA.ES
GESIN-TEL. GESTIÓ DE SINISTRES (accidents de treball i malalties professionals) i TELETREBALL - INVASSAT
Organisme: INSTITUT VALENCIÀ DE SEGURETAT I SALUT EN EL TREBALL INVASSAT
Termini de sol·licitud:
OBERT
(15-02-2024
–
31-12-2024)
Informació bàsica
Formularis
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
L'Institut Valencià de Seguretat i Salut en el Treball (INVASSAT), en funció dels plans d'actuació contra la sinistralitat laboral, sol·licita i posa a disposició de determinades empreses l'ompliment del tràmit "Mòdul específic: GESIN-TEL Gestió de Sinistres (accidents de treball i malalties professionals) i TELETREBALL, a fi que l'empresa juntament amb la seua modalitat preventiva s'avalue en el desenvolupament i la implantació de l'activitat preventiva, segons la Llei 31/1995, de prevenció de riscos laborals.
Qui pot sol·licitar-ho?
Qui pot sol·licitar-ho?
Totes les empreses/organismes/autònoms als quals els siga requerit per l'INVASSAT, segons els plans d'actuació contra la sinistralitat laboral
Normativa del procediment
Normativa del procediment
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes del tràmit
Problemes informàtics
Formularis documentació
Sol·licitud
Termini
Termini
Disponible a partir del 15 de febrer de 2024 (s'haurà de presentar en el termini requerit per l'autoritat laboral, Direcció General de treball i Salut Laboral - INVASSAT).
Formularis documentació
Al tràmit s'accedix telemàticament i requerix aportació documental.
Impresos associats
Procés de tramitació
Procés de tramitació
Al tràmit s'accedix telemàticament i requerix aportació documental.
1. Per a poder fer el tràmit, heu de descarregar-vos l'"INFORME DE SINISTRALITAT DE L'EMPRESA (*)” https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=23090&version=amp.
2. IMPORTANT: Abans de fer el tràmit heu d'omplir, validar i enviar el formulari telemàtic que s'adjunta:
https://invassat.gva.es/es/questionaris-de-pre-registre
3. Després de validar i enviar el formulari del pas 2, heu d'accedir a “Tramitar amb certificat" (part superior d'este procediment).
4. Al final del tràmit se us sol·licitarà que aporteu el document signat i escanejat de "GESTIÓ DE SINISTRES - GESIN-TEL.pdf".
Este document es pot obtindre mitjançant la descàrrega del "pdf" “GESTIÓ DE SINISTRES - GESIN-TEL.pdf” o mitjançant el formulari que ix imprés del pas 2 del tràmit.
Òrgans de tramitació
Òrgans de tramitació
- INSTITUT VALENCIÀ DE SEGURETAT I SALUT EN EL TREBALL INVASSAT
C/ VALÈNCIA, 32
46100 - València/Valencia
Òrgans resolució
Òrgans resolució
- INSTITUT VALENCIÀ DE SEGURETAT I SALUT EN EL TREBALL INVASSAT
C/ VALÈNCIA, 32
46100 - València/Valencia
Esgota via administrativa
Esgota via administrativa
Sí