Entitats de control de qualitat de l'edificació: Documentació de manteniment i actualització anual SIGAE (Sistema informàtic de Gestió Administrativa d'Entitats de Control de Qualitat de l'Edificació).

Vicepresidència i Conselleria de Servicis Socials, Igualtat i Vivenda

Codi SIA: 3053520
|
Codi GVA: 95808
Descarregar informació
Temini tancat

Fins 31-03-2024 23:59:00h

  • Què necessites saber
  • Què és
  • A qui va dirigit
  • Com es tramita
  • Tramitació
  • Sol·licitud
  • Resolució
  • Ajuda
  • Preguntes freqüents
  • Temes relacionats
  • Enllaços d'interés
  • Compartir en xarxes socials

Què és

Què és i per a què servix

Documentació de manteniment i actualització anual justificativa del compliment dels requisits exigibles a les entitats de control de qualitat de l'edificació.

 

Compliment del requisit establit en l'article 17.2 del Decret 10/2023, de 3 de febrer, del Consell, de regulació de la gestió de la qualitat en obres d'edificació.

Terminis
Sol·licitudTemini tancat
Fins 31-03-2024 23:59:00h

A qui va dirigit

Empreses
Persones interessades

Entitats de control de qualitat de l'edificació inscrites en el Registre General del CTE.

 

Requisits

- Estar inscrits en el Registre General d'entitats de control de qualitat en l'edificació del CTE.

- Haver conclòs la justificació del compliment dels requisits exigibles a les entitats de control de qualitat de l'edificació, per a l'exercici de la seua activitat, d'acord amb el Reial decret 410/2010, de 31 de març.

Com es tramita

Observacions

El tràmit genera un nou expedient en fase Remés, que posteriorment serà tramitat per la GV.

Òrgans de tramitació
SERVICI D'ARQUITECTURA I QUALITAT EN L'EDIFICACIÓ.

Sol·licitud

Termini
Fins 31-03-2024 23:59:00h

Fins al 31 de març de 2024

 

“2. De cada nou any d'activitat, l'entitat aportarà abans del 31 de març, a través dels mecanismes telemàtics que establisca la conselleria competent en matèria de qualitat en l'edificació, la documentació de manteniment i actualització anual”

Documentació

1. Llibre de registre de les actuacions de verificació realitzades 2. Justificant del pagament de la prima de l'assegurança de responsabilitat civil 3. Relació actualitzada del personal de l'entitat a 31 de desembre

Resolució

Obligacions

De cada nou any d'activitat, aportar abans del 31 de març, la documentació de manteniment i actualització anual

Òrgans resolució
SERVICI D'ARQUITECTURA I QUALITAT EN L'EDIFICACIÓ.

Preguntes freqüents

Dubtes sobre la tramitació
On consultar dubtes sobre el tràmit:

Temes relacionats

MATÈRIES

  • Empreses
    • Habitatge i urbanisme
      • Construcció i promoció

TEMA

  • Habitatge
    • Inspecció tècnica d’edificis
  • Medi ambient
  • Territori i paisatge. Urbanisme
    • Urbanisme
  • Administració pública

PERFILS

  • Empresa
    • Centres

SECTOR

  • Construcció i instal·lacions
    • Construcció

TEMÀTICA

  • Instal·lacions i seguretat
    • Prevenció d’accidents

CICLE VITAL

  • Créixer i consolidar

TIPUS

  • Registres