Detall de Procediment

Justificació de les ajudes concedides al sector del transport públic discrecional de viatgers amb autobús per carretera de la Comunitat Valenciana afectat per la COVID-19.

Codi SIA: 2409994
Codi GUC: 21746
Organisme: Conselleria de Medi Ambient, Aigua, Infraestructures i Territori
Termini de sol·licitud: OBERT des de 24-05-2021
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Aportació de documentació addicional i de documentació per a la justificació de les subvencions concedides al sector del transport públic discrecional de viatgers amb autobús per carretera de la Comunitat Valenciana afectat per la COVID-19.

Requisits

Requisits

Haver rebut el pagament de l'ajuda com a persona física o jurídica beneficiària de les ajudes concedides a empreses del sector del transport públic discrecional de viatgers amb autobús per carretera de la Comunitat Valenciana afectades econòmicament per la COVID-19.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Persones físiques o petites i mitjanes empreses, o els seus representants legals, beneficiàries de les ajudes concedides a l'empara del Decret llei 8/2021, de 7 de maig, del Consell, d'aprovació de les bases reguladores i convocatòria d'ajudes per a empreses del sector del transport públic discrecional de viatgers amb autobús per carretera de la Comunitat Valenciana afectades econòmicament per la COVID-19.

Normativa del procediment

Normativa del procediment

  • Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
  • RD 887/2006 de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
  • Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions.
  • Llei 2/2015, de 2 d'abril, de la Generalitat, de transparència, bon govern i participació ciutadana de la Comunitat Valenciana (DOGV núm. 7500, de 08-04-2015).
  • Decret 128/2017, de 29 de setembre, del Consell, pel qual es regula el procediment de notificació i comunicació a la Comissió Europea dels projectes de la Generalitat dirigits a establir, concedir o modificar ajudes públiques (DOGV núm. 8153, de 20-10-2017)
  • Decret llei 8/2021, de 7 de maig, del Consell, d'aprovació de les bases reguladores i convocatòria d'ajudes per a empreses del sector del transport públic discrecional de viatgers amb autobús per carretera de la Comunitat Valenciana afectades econòmicament per la COVID-19 (DOGV núm. 9084, de 14.05.2015)
  • ORDRE 1/2023, de 8 de febrer, de la Conselleria de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, per la qual s'estableixen els mecanismes per a confirmar la utilització de les ajudes per als fins previstos, concedides a l'empara del Decret llei 8/2021 (DOGV núm. 9534, de 15-02-2023)

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

El termini per a la presentació de la documentació serà de tres mesos, a comptar des de la data d'entrada en vigor de l'ORDRE 1/2023, de 8 de febrer, de la Conselleria de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, per la qual s'estableixen els mecanismes per a confirmar la utilització de les ajudes als fins previstos, concedides a l'empara del Decret llei 8/2021.

Formularis documentació

Per a la justificació de les ajudes, els beneficiaris hauran d'aportar la documentació especificada en l'article 5 de l'ORDRE 1/2023, de 8 de febrer, de la Conselleria de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, per la qual s'estableixen els mecanismes per a confirmar la utilització de les ajudes als fins previstos, concedides a l'empara del Decret llei 8/2021. Que consisteix en: - MODEL DE COMPTE JUSTIFICATIU PER A les AJUDES Al TRANSPORT DISCRECIONAL CONCEDIDES A l'EMPARA DEL DECRET LLEI 8/2021, degudament emplenat o bé MODEL DE COMPTE JUSTIFICATIU SIMPLIFICAT PER A les AJUDES Al TRANSPORT DISCRECIONAL CONCEDIDES A l'EMPARA DEL DECRET LLEI 8/2021 degudament emplenat (opcional quan l'import de la subvenció concedida siga inferior a 60.000 €). - Comptes anuals depositats en el Registre Mercantil corresponents als exercicis 2019, 2020 i 2021. - Justificant del Registre Mercantil corresponent a la legalització de llibres corresponent als exercicis 2019, 2020 i 2021 - Balanç de sumes i saldos detallat (format Excel), a 31 de desembre corresponent als exercicis 2019, 2020 i 2021. - Model 200 (Impost de societats) corresponent als exercicis 2019, 2020 i 2021. - Models 390 (Resum anual d'IVA) corresponent als exercicis 2019, 2020 i 2021. - Models 130 trimestrals (IRPF) corresponent als exercicis 2019, 2020 i 2021. - Nòmines dels treballadors i cotitzacions a la seguretat social. - Per a la justificació del compliment de les obligacions sobre informació i publicitat que exigeix l'apartat j de la base 11a del Decret llei 8/2021 i el DECA: ·Fotografies dels vehicles amb la publicitat de la percepció de les ajudes · Impressió de pantalla de la pàgina web de l'empresa, en cas de tindre-la, acreditativa d'haver realitzat la publicitat de la percepció de les ajudes. Quan l'import de la subvenció concedida siga inferior a 60.000€ es podrà presentar MODEL DE COMPTE JUSTIFACATIVA SIMPLIFICADA PER A les AJUDES Al TRANSPORT DISCRECIONAL CONCEDIDES A l'EMPARA DEL DECRET LLEI 8/2021. En les restants situacions, es presentarà el MODEL DE COMPTE JUSTIFACATIVA PER A les AJUDES Al TRANSPORT DISCRECIONAL CONCEDIDES A l'EMPARA DEL DECRET LLEI 8/2021.

Presentació

Presentació

Telemàtica
1. Per a presentar aquesta sol·licitud mitjançant la tramitació telemàtica, la persona sol·licitant ha de disposar de signatura electrònica avançada: bé amb el certificat reconegut d'entitat (persones jurídiques), o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), compatible amb la plataforma telemàtica de la Generalitat (més informació respecte dels certificats admesos en la seu electrònica de la Generalitat en https://sede.gva.es/es/sede_certificados). En el cas que s'utilitze un certificat digital de persona física actuant en representació d'una persona jurídica, cal inscriure's prèviament en el Registre de representants davant de la Generalitat per a la realització de tràmits per via telemàtica, la informació del qual està disponible: - En https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=17168&version=amp - I en http://www.accv.es/ciudadanos/registro-de-representantes/ 2. Si ja disposeu de certificat digital, podeu accedir fent clic en "Tramitar amb certificat" (de color roig a l'inici d'aquest tràmit de la Guia Prop) i accedireu al tràmit telemàtic, que us permetrà omplir el formulari web inicial, annexar la documentació corresponent i realitzar la presentació telemàtica de tot això, de manera que obtindreu el corresponent justificant de registre. A partir del moment d'aquesta presentació, tota la documentació presentada (inclòs el justificant) estarà disponible sempre en la vostra carpeta ciutadana (https://www.tramita.gva.es/cdc/login.html?idioma=va). 3. Disposeu de més informació sobre la tramitació telemàtica en l'adreça següent: http://www.gva.es/es/inicio/atencion_ciudadano/at_ciud_faq/at_ciud_faq_tramitacion Reviseu la llista de preguntes freqüents detallades en aquesta adreça per a veure si podeu solucionar el vostre problema. En cas que continueu necessitant ajuda, per favor, notifiqueu-ho a través d'un dels següents correus electrònics, en funció del tipus de problema de què es tracte: - Per a consultes sobre el contingut del tràmit: prop@gva.es - Per a incidències informàtiques: generalitat_en_red@gva.es Els tràmits que es realitzen a través de la seu electrònica de la Generalitat, però que no arriben a registrar-se, es poden recuperar en un moment posterior per a acabar la presentació telemàtica accedint a la carpeta ciutadana de la Generalitat des de l'apartat "Com va això meu"-> "Sol·licituds en creació" (https://www.tramita.gva.es/cdc/login.html?idioma=va).

Procés de tramitació

Procés de tramitació

S'ha d'accedir a l'Administració en línia, lloc en el qual el ciutadà s'ha d'identificar amb un certificat de signatura digital acceptat per la Generalitat, adjuntar els documents electrònics aportats pel sol·licitant o requerits a la seua sol·licitud d'esmena, i, finalment, s'ha de registrar d'entrada a través del registre telemàtic. La documentació s'incorporarà a l'expedient obert i serà analitzada pel personal de la conselleria competent en aquesta matèria, que procedirà en conseqüència.

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa