Justificació de les ajudes concedides al sector del transport públic discrecional de viatgers amb autobús per carretera de la Comunitat Valenciana afectat per la COVID-19. - GVA.ES
Justificació de les ajudes concedides al sector del transport públic discrecional de viatgers amb autobús per carretera de la Comunitat Valenciana afectat per la COVID-19.
Organisme: Conselleria de Medi Ambient, Aigua, Infraestructures i Territori
Termini de sol·licitud:
OBERT
des de 24-05-2021
Informació bàsica
Formularis
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
Aportació de documentació addicional i de documentació per a la justificació de les subvencions concedides al sector del transport públic discrecional de viatgers amb autobús per carretera de la Comunitat Valenciana afectat per la COVID-19.
Requisits
Requisits
Haver rebut el pagament de l'ajuda com a persona física o jurídica beneficiària de les ajudes concedides a empreses del sector del transport públic discrecional de viatgers amb autobús per carretera de la Comunitat Valenciana afectades econòmicament per la COVID-19.
Qui pot sol·licitar-ho?
Qui pot sol·licitar-ho?
Persones físiques o petites i mitjanes empreses, o els seus representants legals, beneficiàries de les ajudes concedides a l'empara del Decret llei 8/2021, de 7 de maig, del Consell, d'aprovació de les bases reguladores i convocatòria d'ajudes per a empreses del sector del transport públic discrecional de viatgers amb autobús per carretera de la Comunitat Valenciana afectades econòmicament per la COVID-19.
Normativa del procediment
Normativa del procediment
- Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
- RD 887/2006 de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.
- Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions.
- Llei 2/2015, de 2 d'abril, de la Generalitat, de transparència, bon govern i participació ciutadana de la Comunitat Valenciana (DOGV núm. 7500, de 08-04-2015).
- Decret 128/2017, de 29 de setembre, del Consell, pel qual es regula el procediment de notificació i comunicació a la Comissió Europea dels projectes de la Generalitat dirigits a establir, concedir o modificar ajudes públiques (DOGV núm. 8153, de 20-10-2017)
- Decret llei 8/2021, de 7 de maig, del Consell, d'aprovació de les bases reguladores i convocatòria d'ajudes per a empreses del sector del transport públic discrecional de viatgers amb autobús per carretera de la Comunitat Valenciana afectades econòmicament per la COVID-19 (DOGV núm. 9084, de 14.05.2015)
- ORDRE 1/2023, de 8 de febrer, de la Conselleria de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, per la qual s'estableixen els mecanismes per a confirmar la utilització de les ajudes per als fins previstos, concedides a l'empara del Decret llei 8/2021 (DOGV núm. 9534, de 15-02-2023)
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Termini
Termini
El termini per a la presentació de la documentació serà de tres mesos, a comptar des de la data d'entrada en vigor de l'ORDRE 1/2023, de 8 de febrer, de la Conselleria de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, per la qual s'estableixen els mecanismes per a confirmar la utilització de les ajudes als fins previstos, concedides a l'empara del Decret llei 8/2021.
Formularis documentació
Per a la justificació de les ajudes, els beneficiaris hauran d'aportar la documentació especificada en l'article 5 de l'ORDRE 1/2023, de 8 de febrer, de la Conselleria de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, per la qual s'estableixen els mecanismes per a confirmar la utilització de les ajudes als fins previstos, concedides a l'empara del Decret llei 8/2021.
Que consisteix en:
- MODEL DE COMPTE JUSTIFICATIU PER A les AJUDES Al TRANSPORT DISCRECIONAL CONCEDIDES A l'EMPARA DEL DECRET LLEI 8/2021, degudament emplenat o bé MODEL DE COMPTE JUSTIFICATIU SIMPLIFICAT PER A les AJUDES Al TRANSPORT DISCRECIONAL CONCEDIDES A l'EMPARA DEL DECRET LLEI 8/2021 degudament emplenat (opcional quan l'import de la subvenció concedida siga inferior a 60.000 ).
- Comptes anuals depositats en el Registre Mercantil corresponents als exercicis 2019, 2020 i 2021.
- Justificant del Registre Mercantil corresponent a la legalització de llibres corresponent als exercicis 2019, 2020 i 2021
- Balanç de sumes i saldos detallat (format Excel), a 31 de desembre corresponent als exercicis 2019, 2020 i 2021.
- Model 200 (Impost de societats) corresponent als exercicis 2019, 2020 i 2021.
- Models 390 (Resum anual d'IVA) corresponent als exercicis 2019, 2020 i 2021.
- Models 130 trimestrals (IRPF) corresponent als exercicis 2019, 2020 i 2021.
- Nòmines dels treballadors i cotitzacions a la seguretat social.
- Per a la justificació del compliment de les obligacions sobre informació i publicitat que exigeix l'apartat j de la base 11a del Decret llei 8/2021 i el DECA:
·Fotografies dels vehicles amb la publicitat de la percepció de les ajudes
· Impressió de pantalla de la pàgina web de l'empresa, en cas de tindre-la, acreditativa d'haver realitzat la publicitat de la percepció de les ajudes.
Quan l'import de la subvenció concedida siga inferior a 60.000 es podrà presentar MODEL DE COMPTE JUSTIFACATIVA SIMPLIFICADA PER A les AJUDES Al TRANSPORT DISCRECIONAL CONCEDIDES A l'EMPARA DEL DECRET LLEI 8/2021.
En les restants situacions, es presentarà el MODEL DE COMPTE JUSTIFACATIVA PER A les AJUDES Al TRANSPORT DISCRECIONAL CONCEDIDES A l'EMPARA DEL DECRET LLEI 8/2021.
Presentació
Presentació
Telemàtica
1. Per a presentar aquesta sol·licitud mitjançant la tramitació telemàtica, la persona sol·licitant ha de disposar de signatura electrònica avançada: bé amb el certificat reconegut d'entitat (persones jurídiques), o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), compatible amb la plataforma telemàtica de la Generalitat (més informació respecte dels certificats admesos en la seu electrònica de la Generalitat en https://sede.gva.es/es/sede_certificados).
En el cas que s'utilitze un certificat digital de persona física actuant en representació d'una persona jurídica, cal inscriure's prèviament en el Registre de representants davant de la Generalitat per a la realització de tràmits per via telemàtica, la informació del qual està disponible:
- En https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=17168&version=amp
- I en http://www.accv.es/ciudadanos/registro-de-representantes/
2. Si ja disposeu de certificat digital, podeu accedir fent clic en "Tramitar amb certificat" (de color roig a l'inici d'aquest tràmit de la Guia Prop) i accedireu al tràmit telemàtic, que us permetrà omplir el formulari web inicial, annexar la documentació corresponent i realitzar la presentació telemàtica de tot això, de manera que obtindreu el corresponent justificant de registre. A partir del moment d'aquesta presentació, tota la documentació presentada (inclòs el justificant) estarà disponible sempre en la vostra carpeta ciutadana (https://www.tramita.gva.es/cdc/login.html?idioma=va).
3. Disposeu de més informació sobre la tramitació telemàtica en l'adreça següent:
http://www.gva.es/es/inicio/atencion_ciudadano/at_ciud_faq/at_ciud_faq_tramitacion
Reviseu la llista de preguntes freqüents detallades en aquesta adreça per a veure si podeu solucionar el vostre problema. En cas que continueu necessitant ajuda, per favor, notifiqueu-ho a través d'un dels següents correus electrònics, en funció del tipus de problema de què es tracte:
- Per a consultes sobre el contingut del tràmit: prop@gva.es
- Per a incidències informàtiques: generalitat_en_red@gva.es
Els tràmits que es realitzen a través de la seu electrònica de la Generalitat, però que no arriben a registrar-se, es poden recuperar en un moment posterior per a acabar la presentació telemàtica accedint a la carpeta ciutadana de la Generalitat des de l'apartat "Com va això meu"-> "Sol·licituds en creació"
(https://www.tramita.gva.es/cdc/login.html?idioma=va).
Procés de tramitació
Procés de tramitació
S'ha d'accedir a l'Administració en línia, lloc en el qual el ciutadà s'ha d'identificar amb un certificat de signatura digital acceptat per la Generalitat, adjuntar els documents electrònics aportats pel sol·licitant o requerits a la seua sol·licitud d'esmena, i, finalment, s'ha de registrar d'entrada a través del registre telemàtic.
La documentació s'incorporarà a l'expedient obert i serà analitzada pel personal de la conselleria competent en aquesta matèria, que procedirà en conseqüència.
Òrgans de tramitació
Òrgans de tramitació
Òrgans resolució
Òrgans resolució
Esgota via administrativa
Esgota via administrativa
Sí