Sol·licitud del document de registre per a transport de mol·luscos bivalves, equinoderms, tunicats i gasteròpodes marins vius - GVA.ES
Sol·licitud del document de registre per a transport de mol·luscos bivalves, equinoderms, tunicats i gasteròpodes marins vius
Organisme: Conselleria d'Agricultura, Ramaderia i Pesca
Termini de sol·licitud:
OBERT
Informació bàsica
Formularis
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
Els agents que s'indiquen en l'apartat següent han de sol·licitar a la conselleria competent en matèria de pesca el model oficial de document de registre que ha d'acompanyar qualsevol trasllat que es produïsca entre la zona de producció o l'establiment d'aqüicultura fins a un establiment de destinació (centre de depuració, centre d'expedició o indústria).
Observacions
Observacions
* DESTINACIÓ DE CÒPIES DELS DOCUMENTS DE REGISTRE
- Hi ha d'haver una còpia en poder del productor o recol·lector, una altra s'ha d'entregar a l'establiment receptor i una tercera còpia s'ha de retornar després d'utilitzar-la i amb una periodicitat mensual a l'administració de pesca.
- Les diferents còpies dels documents de registre s'han de conservar durant un període de dotze mesos.
Qui pot sol·licitar-ho?
Qui pot sol·licitar-ho?
Els productors i recol·lectors (mariscadors); els centres de depuració, en cas que no siguen centres d'expedició, i qualsevol que necessite realitzar un trasllat abans de la seua primera venda.
Normativa del procediment
Normativa del procediment
- Reglament (CE) núm. 853/2004 del Parlament Europeu i del Consell, de 29 d'abril de 2004, pel qual s'estableixen les normes específiques d'higiene dels aliments d'origen animal.
- Resolució de 6 de febrer de 2012, de la Secretaria Autonòmica d'Agricultura, Pesca, Alimentació i Aigua, per la qual s'estableix el model oficial de document de registre per al trasllat de mol·luscos bivalves, equinoderms, tunicats i gasteròpodes marins vius.
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Formularis documentació
Termini
Termini
Durant tot l'any.
Formularis documentació
Presentació
Presentació
Presencial
Els documents se sol·licitaran preferentment a través de les oficines comarcals i direccions territorials de la Conselleria d'Agricultura, Ramaderia i Pesca, i a través d'esta fitxa d'informació.
On dirigir-se
- Registre de la Direcció Territorial d'Agricultura, Ramaderia i Pesca - Alacant
- Registre de la Direcció Territorial d'Agricultura, Ramaderia i Pesca - València
- Registre de la Direcció Territorial d'Agricultura, Ramaderia i Pesca - Castelló
C/ PROFESSOR MANUEL SALA, 2
03003 - Alacant/Alicante
C/ GREGORI GEA, 27
46009 - València/Valencia
Av. GERMANS BOU, 47
12003 - Castelló/Castellón
Telemàtica
Les persones obligades a relacionar-se amb la Generalitat amb mitjans electrònics, en els termes de l’article 14 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú, així com les persones sol·licitants que, sense estar-hi obligades, opten per esta via, han de presentar les sol·licituds telemàticament per mitjà de la seu electrònica de la Generalitat.
Per a accedir de manera telemàtica al procediment, la persona sol·licitant ha de disposar de firma electrònica avançada, bé amb el certificat qualificat de representant d’entitat (si és persona jurídica) o amb el certificat reconegut per a ciutadans (si és persona física), els dos emesos per l’Agència de Tecnologia i Certificació Electrònica de la Comunitat Valenciana (ACCV). Així mateix, es podrà utilitzar qualsevol altre sistema de firma electrònica admés per la seu electrònica de la Generalitat (sede.gva.es/va/sede_certificados).
Quan es vulga tramitar un procediment en representació d’altres persones físiques o jurídiques, es podrà atorgar esta representació a través del Registre de representants de l’ACCV (https://www.accv.es/vl/servicios/ciudadanos-y-autonomos/registro-de-representantes/). L’accés a este registre per part dels representats es pot fer utilitzant un certificat qualificat de ciutadà (si és persona física) o de representant d’entitat (si és persona jurídica).
Els documents que s’annexen al tràmit telemàtic, quan siga procedent, han d’anar firmats electrònicament per qui siga competent per a fer-ho.
Els tràmits que es facen per mitjà de la seu electrònica de la Generalitat, però que no arriben a registrar-s’hi, es poden recuperar en un moment posterior per a acabar la presentació telemàtica accedint a l’àrea personal de la Generalitat, des de l’apartat “Com va això meu”- “Sol·licituds en creació” (https://www.tramita.gva.es/cdc/login.html?idioma=ca).
Procés de tramitació
Procés de tramitació
Les oficines comarcals o direccions territorials de la Conselleria d'Agricultura, Ramaderia i Pesca, després de realitzar les comprovacions oportunes, facilitarà a l'interessat els documents sol·licitats per a ser utilitzats durant un període màxim d'un mes.
Òrgans de tramitació
Òrgans de tramitació
Les oficines comarcals i direccions territorials de la Conselleria d'Agricultura, Ramaderia i Pesca.
- Conselleria d'Agricultura, Ramaderia i Pesca
C/ DE LA DEMOCRÀCIA, 77 . CIUTAT ADMTIVA. 9 D'OCTUBRE-EDIFICI B0
46018 - València/Valencia
Òrgans resolució
Òrgans resolució
Les oficines comarcals i direccions territorials de la Conselleria d'Agricultura, Ramaderia i Pesca.
- Conselleria d'Agricultura, Ramaderia i Pesca
C/ DE LA DEMOCRÀCIA, 77 . CIUTAT ADMTIVA. 9 D'OCTUBRE-EDIFICI B0
46018 - València/Valencia
Esgota via administrativa
Esgota via administrativa
Sí
Sancions
Sancions
En cas que es transporten mol·luscos bivalves vius, equinoderms, tunicats o gasteròpodes marins vius sense el seu corresponent document de registre per al trasllat o amb un document defectuosament omplit, s'aplicaran les sancions previstes en la Llei 2/1994, de 18 d'abril, sobre defensa dels recursos pesquers i la Llei 3/2001, de 26 de març, de pesca marítima de l'Estat.