Detall de Procediment

Programa d'ajudes a projectes d'inserció laboral en empresa ordinària a través de CEO

Codi SIA: 1998048
Codi GUC: 19960
Organisme: LABORA SERVEI VALENCIÀ D'OCUPACIÓ I FORMACIÓ
Termini de sol·licitud: OBERT des de 05-02-2020
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Donar suport a projectes encaminats a facilitar la contractació laboral en empreses ordinàries de persones amb diversitat funcional / discapacitat que prèviament han seguit un itinerari d'inserció en un CEO. No són subvencionables per al CEO les insercions en empreses vinculades amb el mateix CEO, les insercions en llocs de l'Administració pública ni els contractes en empreses de treball temporal.

Requisits

Requisits

Requisits generals: 1. Poden ser beneficiaris de les ajudes previstes en aquest decret els CEO inscrits en el Registre de centres especials d'ocupació de la Comunitat Valenciana i les empreses ordinàries que complisquen els requisits i les actuacions establits en el decret que aprova les bases reguladores i convoca aquestes ajudes per a l'exercici 2020, i desenvolupen l'activitat en centres de treball situats en territori de la Comunitat Valenciana. 2. No podran ser beneficiàries de les ajudes regulades en el present decret les persones o entitats que incórreguen en els supòsits previstos en l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions (DOGV núm. 276, de 18 de novembre). 3. Tampoc podran ser beneficiàries de les ajudes les entitats que no reunisquen els requisits establits en el Reglament UE 651/2014, de la Comissió, de 17 de juny de 2014, pel qual es declaren determinades categories d'ajudes compatibles amb el mercat interior en aplicació dels articles 107 i 108 del Tractat de funcionament de la Unió Europea (DOUE L 187, de 26.06.2014), en particular les empreses en crisi o les que estiguen subjectes a una ordre de recuperació pendent després d'una decisió prèvia de la Comissió que haja declarat una ajuda il·legal i incompatible amb el mercat comú, segons el que preveu la disposició addicional tercera del present decret. 4. Les entitats beneficiàries han de disposar d'un pla d'igualtat en vigor, en els supòsits en què hi estiguen obligades, d'acord amb el que es disposa en els articles 14 i 45 de l'LO 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes (BOE núm. 71, de 23 de març), degudament visat, d'acord amb el que es disposa en l'article 4 de la Llei 9/2003, de 2 d'abril, de la Generalitat, per a la igualtat entre dones i homes (DOGV núm. 4474, de 4 d'abril). Requisits específics: a) Els CEO han de fomentar la inserció de personal amb diversitat funcional o discapacitat del CEO en empreses del mercat ordinari fent un procés previ d'itinerari d'inserció en aquest sentit. b) Perquè la inserció laboral en empresa ordinària resulte subvencionable al CEO, l'itinerari d'inserció sociolaboral que necessàriament haurà de realitzar el personal amb diversitat funcional o discapacitat, amb caràcter previ a aquesta inserció, haurà de tindre una durada mínima de 6 mesos en el CEO. c) L'activitat que cal realitzar en l'itinerari d'inserció ha de tindre una relació directa amb l'activitat del CEO.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Els titulars dels centres especials d'ocupació inscrits en el Registre de CEO de la Comunitat Valenciana que desenvolupen l'activitat en centres de treball situats en territori de la Comunitat Valenciana.

Normativa del procediment

Normativa del procediment

  • Reial decret legislatiu 1/2013, de 29 de novembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei general de drets de les persones amb discapacitat i de la seua inclusió social (BOE de 3 de desembre).
  • Reial decret 1368/1985 de 17 de juliol, pel qual es regula la relació laboral de caràcter especial dels minusvàlids que treballen en centres especials d'ocupació (BOE 08/08/1985).
  • Reial decret 2273/1985, de 4 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de centres especials d'ocupació definits en l'article 42 de la Llei 13/1982, de 7 d'abril, d'integració social del minusvàlid (BOE 9/12/1985).
  • Reglament (UE) núm. 651/2014, de la Comissió, de 17 de juny de 2014, pel qual es declaren determinades categories d'ajudes compatibles amb el mercat interior en aplicació dels articles 107 i 108 del Tractat de funcionament de la Unió Europea.
  • Ordre de 10 d'abril de 1986, de la Conselleria de Treball i Seguretat Social, per la qual es crea el Registre de centres especials d'ocupació de minusvàlids de la Comunitat Valenciana (DOGV núm. 376, de 14.05.86).
  • Disposició addicional 39a de la Llei 66/1997, de 30 de desembre, del cap de l'Estat, de mesures fiscals, administratives i de l'ordre social (BOE núm. 313, de 31.12.97).
  • Real Decreto 463/2020, de 14 de marzo, por el que se declara el estado de alarma para la gestión de la situación de crisis sanitaria ocasionada por el COVID-19.
  • Real Decreto 537/2020, de 22 de mayo, por el que se prorroga el estado de alarma declarado por el Real Decreto 463/2020, de 14 de marzo, por el que se declara el estado de alarma para la gestión de la situación de crisis sanitaria ocasionada por el COVID-19.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

Les sol·licituds d'ajudes s'han de presentar en el termini màxim d'un mes, comptat des de la data de contractació objecte de l'ajuda, i tindran com a data límit el 30 d'octubre de 2020.

Formularis documentació

Documentació general: a) Acreditació de la representació legal de la persona que presenta la sol·licitud d'ajuda, llevat que aquesta representació ja estiga implícita en la sol·licitud o conste presentada anteriorment. b) Dades de domiciliació bancària, segons el model facilitat a aquest efecte, excepte si s'ha presentat amb anterioritat davant de LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació i no ha experimentat cap variació; en aquest cas, s'ha d'indicar el compte en què s'ha d'efectuar l'ingrés i s'ha d'especificar, en tot cas, a quina ajuda o ajudes correspon. c) Declaració responsable subscrita per la representació legal del fet que l'entitat beneficiària no incorre en cap de les prohibicions per a obtindre la condició de beneficiària de subvencions i, en concret, que no es troba en el supòsit de l'article 13.2.g de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions. d) Declaració responsable acreditativa del fet que l'entitat beneficiària reuneix els requisits establits en el Reglament 651/2014, de la Comissió, de 17 de juny de 2014, pel qual es declaren determinades categories d'ajudes compatibles amb el mercat interior en aplicació dels articles 107 i 108 del Tractat (DOUE L187, de 26.06.14), i, per tant, no incorre en cap de les causes d'exclusió incloses en aquest reglament i recollides en la disposició addicional tercera del present decret. e) Declaració responsable, en les ajudes destinades a finançar costos salarials de personal amb diversitat funcional o discapacitat, acreditativa que les noves contractacions representen un increment net del nombre de persones ocupades en l'empresa en qüestió en comparació amb la mitjana dels 12 mesos previs o, en defecte d'això, el lloc o els llocs han d'haver quedat vacants arran de la dimissió del treballador/a, de la seua discapacitat, de la seua jubilació per motius d'edat, de la reducció voluntària del temps de treball o del seu acomiadament disciplinari procedent, i no de resultes del seu acomiadament disciplinari o per causes objectives, declarat o reconegut improcedent o acomiadament col·lectiu. g) Declaració responsable del fet que l'import de les subvencions sol·licitades sobre la base del present decret en cap cas podrà ser de tal quantia que, aïlladament o en concurrència amb altres subvencions, ajudes, ingressos o recursos d'altres administracions públiques, o d'altres ens públics o privats, nacionals o internacionals, supere els límits establits en la disposició addicional tercera del present decret. h) Pla d'igualtat, degudament visat per la Direcció General de l'Institut Valencià de les Dones i per la Igualtat de Gènere, o l'òrgan competent per a l'avaluació i validació d'aquest, i en vigor, o, en defecte d'això, declaració responsable, en model normalitzat, de no estar subjecte a l'obligació de disposar d'un pla d'igualtat, segons el que s'estableix en l'article 45 de l'LO 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes. En el cas que el pla d'igualtat, degudament visat i en vigor, ja estiga en poder de l'òrgan instructor, han de comunicar aquesta circumstància fent constar la data de presentació i l'expedient de destinació, de manera que no resulta necessari presentar-lo de nou. i) Declaració responsable de la persona representant legal de l'entitat que sol·licita les ajudes que acredite que, en relació amb les dades relatives al tipus i grau de diversitat funcional o discapacitat, disposa de consentiment exprés de tot el personal amb diversitat funcional o discapacitat per a la cessió de dades a LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació, així com per a l'accés per aquest organisme a les bases de dades dels centres de valoració de discapacitats i perquè LABORA puga facilitar aquesta informació als organismes públics, si escau, per a l'emissió d'informes preceptius. També ha d'acreditar que han informat els treballadors que la finalitat d'aquesta informació és únicament l'obtenció de subvencions públiques. La presentació de la sol·licitud comportarà l'autorització de la sol·licitant perquè LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació obtinga directament l'acreditació de les seues dades d'identitat, en cas de persona física, i de la representació legal, en el cas de persona jurídica, així com el compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social previstes en els articles 18 i 19 del Reglament de la Llei general de subvencions, de manera que no serà necessari aportar les certificacions corresponents ni la documentació identificativa. No obstant això, la persona sol·licitant o el representant legal podrà denegar o revocar aquest consentiment efectuant una comunicació escrita a LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació en aquest sentit. En aquest cas, s'ha de presentar la documentació identificativa de la persona sol·licitant, així com els certificats originals positius de l'Agència Estatal de l'Administració Tributària, de l'Institut Valencià d'Administració Tributària i de la Tresoreria General de la Seguretat Social, que indiquen que es troba al corrent en el compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social. La presentació de sol·licituds a l'empara d'aquest decret comporta la prestació del consentiment per part de l'entitat sol·licitant perquè LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació puga sol·licitar dels òrgans competents de la Seguretat Social la informació estrictament necessària per a comprovar les altes, les baixes, els manteniments i les incidències de l'entitat sol·licitant de les ajudes. Documentació específica: 1. a) Còpia del/s contracte/s de treball que donen lloc a l'ajuda, fets a persones amb diversitat funcional o discapacitat procedents del centre especial d'ocupació, i els comunicats d'alta en la Seguretat Social i/o l'informe de consulta general de treballadors e-SIL acreditatiu d'aquests. 2. Declaració responsable subscrita per qui represente legalment el CEO sol·licitant que acredite que l'itinerari d'inserció sociolaboral del treballador/a amb diversitat funcional o discapacitat, amb caràcter previ a la seua inserció, ha tingut una durada mínima de 6 mesos en el CEO, així com que l'activitat realitzada en l'itinerari té relació directa amb l'activitat del CEO. 3. Justificació documental de la realització de l'itinerari d'inserció efectuat per la persona treballadora, signada per aquesta i pel personal tècnic de suport (incloent-hi actuacions dutes a terme, data i durada d'aquestes). 4. Avaluació final realitzada pel personal tècnic de suport de l'itinerari d'inserció dut a terme pel treballador o la treballadora. 5. Declaracions responsables acreditatives del fet que la contractació s'ha realitzat amb la intermediació del centre especial d'ocupació, subscrita per qui el represente legalment, per qui represente legalment l'empresa contractant i pel treballador/a. 6. Nòmines del personal integrant de la unitat de suport relacionat amb el desenvolupament de l'itinerari d'inserció. 7. Rebuts de liquidació de cotitzacions (RLC) i relació nominal de treballadors/ores (RNT) de cada mensualitat, acreditatius de les despeses consistents en la paga de quotes de Seguretat Social. 8. Transferències bancàries acreditatives del pagament efectiu, tant de les despeses salarials com de Seguretat Social, o qualsevol altra forma de pagament, sempre que s'acredite el càrrec en compte d'aquests imports. La justificació de la despesa requerirà la presentació, mitjançant un original o una còpia degudament autenticada del justificant bancari acreditatiu de la identitat de qui efectua el pagament, del període a què fa referència el càrrec, el càrrec en compte dels imports i les persones beneficiàries del pagament. 9. Declaració final de finançament, segons el model normalitzat, subscrit pel representant legal de l'entitat, acreditatiu d'altres possibles subvencions que haja pogut percebre per a finançar les accions subvencionades. Quan les activitats hagen sigut finançades amb aquesta subvenció i, a més, amb fons propis o altres subvencions o recursos, i d'acord amb el que s'estableix en l'apartat 4 de l'article 30 de la Llei 38/2003, general de subvencions, s'haurà d'acreditar l'import, la procedència i l'aplicació d'aquests fons a les activitats subvencionades. 10. Acreditació del compliment de les obligacions de transparència establides en l'article 6, apartat 1 del present decret.

Presentació

Presentació

Telemàtica
D';acord amb el que es preveu en l';article 14 de la Llei 39/2015, d';1 d';octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, a l';efecte de presentació de sol·licituds, la documentació que ha d';acompanyar la sol·licitud, la sol·licitud de bestreta, la presentació de la documentació justificativa, o qualsevol altra documentació relacionada amb la present convocatòria, en tot cas, les persones interessades estaran obligades a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions públiques per a realitzar qualsevol tràmit d';un procediment administratiu. Les sol·licituds s';han de presentar de manera telemàtica, bé a través de la seu electrònica de la Generalitat Valenciana (https://sede.gva.es), a través del procediment habilitat a aquest efecte, o bé a través de la web de LABORA Servei Valencià d';Ocupació i Formació https://labora.gva.es/va/centres-especials-d-ocupacio, en l';enllaç a la seu electrònica que hi ha associat a cada ajuda publicada. Per a això, s';ha de disposar de signatura electrònica avançada, bé amb el certificat reconegut de representant d';entitat (persones jurídiques) o bé amb el certificat reconegut per a la ciutadania (persona física), en el supòsit de persones autoritzades en el Registre de representants. Les sol·licituds, que ha de fer la persona representant legal de l';entitat, s';han d';acompanyar de la documentació preceptiva, general i específica, per a la qual cosa s';han d';utilitzar, si és el cas, els models normalitzats disponibles en la pàgina web de LABORA. La presentació de la sol·licitud comportarà l';autorització de la sol·licitant perquè el Servei Valencià d';Ocupació i Formació obtinga directament l';acreditació de les seues dades d';identitat, en cas de persona física, i de la representació legal, en el cas de persona jurídica, així com del compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social previstes en els articles 18 i 19 del Reglament de la Llei general de subvencions, amb la qual cosa no serà necessari aportar les certificacions corresponents ni la documentació identificativa. No obstant això, la persona sol·licitant o el representant legal podrà denegar o revocar aquest consentiment efectuant una comunicació escrita al Servei Valencià d';Ocupació i Formació en aquest sentit. En aquest cas, s';ha de presentar la documentació identificativa de la persona sol·licitant, així com els certificats originals positius de l';Agència Estatal de l';Administració Tributària, de l';Institut Valencià d';Administració Tributària i de la Tresoreria General de la Seguretat Social, que indiquen que es troba al corrent en el compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social. La instrucció del procediment de concessió de subvencions correspondrà a la Subdirecció General d';Ocupació de LABORA Servei Valencià d';Ocupació i Formació. Una vegada rebuda la sol·licitud, juntament amb la documentació complementària, l';òrgan instructor comprovarà si reuneix els requisits, i requerirà, si escau, l';aportació de la documentació que falte, per a la qual cosa atorgarà un termini de 10 dies per a l';esmena. Transcorregut aquest termini sense que l';entitat haja esmenat o presentat la documentació requerida, es dictarà la resolució que considerarà que el sol·licitant ha desistit de la seua petició i ordenarà l';arxivament de l';expedient. La competència per a conéixer les sol·licituds formulades i resoldre-les correspon a la persona titular de la Direcció General de LABORA Servei Valencià d';Ocupació i Formació, o a l';òrgan en el qual delegue. El procediment s';iniciarà d';ofici, mitjançant la publicació íntegra del present decret en la Base de dades nacional de subvencions, així com la publicació íntegra del Decret i de l';extracte en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, d';acord amb el procediment establit en els articles 17 i 20.8 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

Procés de tramitació

Procés de tramitació

1. La concessió d'aquestes subvencions es tramitarà pel procediment de concessió directa, d'acord amb el que es disposa en els articles 160 i 168.1.c de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat. 2. El procediment s'iniciarà, per a cada tipus d'ajuda, d'ofici, amb la publicació íntegra d'aquest decret en la Base de dades nacional de subvencions i en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, d'acord amb el procediment que s'estableix en la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions. 3. La instrucció del procediment de concessió de subvencions correspondrà a la Subdirecció General d'Ocupació de LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació. 4. La competència per a conéixer les sol·licituds formulades i resoldre-les correspon a la persona titular de la Direcció General de LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació, o a l'òrgan en el qual delegue.

Criteris de valoració

Criteris de valoració

No hi ha criteris de valoració de les sol·licituds, ja que la concessió d'aquestes es tramita pel procediment de concessió directa, per data i hora de sol·licitud.

Òrgans de tramitació

Òrgans de tramitació

La instrucció del procediment de concessió de subvencions correspondrà a la Subdirecció General d'Ocupació de LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació.

Obligacions

Obligacions

Les beneficiàries han de complir les obligacions generals que es preveuen en l'article 14 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, i altres normes de general aplicació i, a més, en particular: 1. Complir les obligacions de transparència establides en la legislació bàsica, de conformitat amb el que es disposa en l'article 3 de la Llei 2/2015, de 2 d'abril, de la Generalitat, de transparència, bon govern i participació ciutadana de la Comunitat Valenciana (DOCV núm. 7500, de 8 d'abril), en cas que l'entitat perceba, durant el període d'un any, ajudes o subvencions públiques en una quantia superior a 100.000 euros, o quan almenys el 40 % del total dels seus ingressos anuals tinguen caràcter d'ajuda o de subvenció pública, sempre que arriben, com a mínim, a la quantitat de 5.000 €. Sense perjudici del que s'ha dit amb anterioritat, qualsevol beneficiari que perceba, durant el període d'un any, ajudes o subvencions de l'Administració autonòmica o de qualsevol altra entitat enumerada en l'article 2 de la Llei 2/2015, per un import superior a 10.000 euros, ha de donar la publicitat adequada a aquesta, i ha d'indicar, almenys, l'entitat pública concedent, l'import rebut i el programa, l'activitat, la inversió o l'actuació subvencionats. La difusió d'aquesta informació s'ha de fer preferentment a través de les pàgines web corresponents. En cas que no disposen de pàgina web en què puguen fer aquesta publicitat, poden complir amb aquesta obligació a través del portal que pose a la seua disposició la Generalitat. 2. Les entitats designades com a CEO han de fer constar el seu caràcter de "centre especial d'ocupació qualificat per LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació", mitjançant el cartell indicador corresponent en cada un dels centres de treball propis situats a la Comunitat Valenciana. Així mateix, i en els supòsits de prestació de serveis en centres de treball aliens, el personal ha d'acreditar que pertany al centre especial d'ocupació en el qual està donat d'alta mitjançant una identificació en uniformes de treball. 3. Les entitats beneficiàries han de tindre comptabilitat separada d'ingressos i despeses relatives als projectes subvencionats. 4. Procedir al reintegrament dels fons percebuts en els supòsits previstos en l'article 37 de la Llei 38/2003, general de subvencions, en relació amb el que s'estableix en els articles 91 a 93 del Reglament de la Llei 38/2003, aprovat per Reial decret 887/2006, i amb el que s'estableix en l'article 172 de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'Hisenda Pública, del sector públic instrumental i de subvencions. 5. Les empreses ordinàries que s'acullen a aquestes ajudes han d'acreditar que compleixen la normativa sobre inserció laboral de persones amb diversitat funcional o discapacitat, o l'exempció d'aquesta obligació, de conformitat amb el que es disposa en l'article 7 de la Llei 11/2003, de 10 d'abril, de la Generalitat, sobre l'Estatut de les persones amb discapacitat. 6. Els CEO han de comunicar a LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació, en un termini no superior a 30 dies, qualsevol alteració o modificació que es produïsca en relació amb la designació com a CEO; entre altres, els canvis de titularitat, la forma jurídica, les activitats, el domicili social, l'obertura de nous centres de treball, etc. 7. Els CEO han de mantindre els contractes subscrits amb els treballadors amb diversitat funcional o discapacitat un mínim de tres mesos i comunicar amb caràcter mensual, en els deu primers dies naturals de cada mes, i en model normalitzat, qualsevol variació produïda en la plantilla, molt especialment les baixes produïdes amb anterioritat al manteniment del període mínim exigible de tres mesos i les baixes per acomiadaments disciplinaris o per causes objectives, reconegudes o declarades improcedents, així com baixes per acomiadaments col·lectius i variacions de jornada. 8. Els CEO han de prestar, a través de les unitats de suport, els serveis d'ajust personal i social que requerisquen els treballadors amb diversitat funcional o discapacitat, segons el que es disposa en l'article 43 del text refós de la Llei general de drets de les persones amb discapacitat, i d'acord amb les instruccions de desplegament que puga establir el director general del Servei Valencià d'Ocupació i Formació. 9. Facilitar tota la informació relacionada amb la subvenció que li requerisca LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació. 10. Els beneficiaris d'ajudes regulades en aquest decret han de conservar els registres detallats de la informació i la documentació de suport necessàries per a determinar el compliment de totes les condicions establides en el present decret i en els reglaments europeus aplicables. Aquests registres s'han de conservar durant deu anys a partir de la data de concessió de l'última ajuda en virtut del règim.

Observacions

Observacions

La resolució posarà fi a la via administrativa i, contra aquesta, es podrà interposar un recurs potestatiu de reposició davant del mateix òrgan, en el termini d'un mes a partir de l'endemà de la notificació, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques; o un recurs contenciós administratiu, en el termini de dos mesos, davant del corresponent jutjat contenciós administratiu de la Comunitat Valenciana, de conformitat amb els articles 8 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

Quantia i cobrament

Quantia i cobrament

1. Per cada persona treballadora que, en finalitzar l'itinerari d'inserció, siga contractada per l'empresa ordinària per temps indefinit i a jornada completa, el CEO tindrà dret a una subvenció per un import de 3.000 €, sempre que s'acredite la despesa corresponent a aquest import mitjançant despeses salarials de personal de suport relacionades amb el desenvolupament de l'itinerari d'inserció. 2. Quan el contracte per temps indefinit es concerte a temps parcial, la subvenció de 3.000 € es reduirà proporcionalment a la jornada pactada. Justificació i pagament: 1. Una vegada dictada la resolució de concessió de les ajudes i/o subvencions per la realització de contractes de treball a què es refereix el present capítol, s'entregarà l'import total de l'ajuda reconeguda a cada beneficiària, sobre la base de la documentació justificativa aportada juntament amb la sol·licitud i d'acord amb el que s'estableix en l'article 26 del present decret. 2. Abans que es dicte la proposta de resolució de pagament, l'entitat beneficiària ha de trobar-se al corrent en el compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social que té, d'acord amb el que disposa l'apartat 4 de l'article 7 del present decret, i acreditar estar al corrent de pagament d'obligacions per reintegrament de subvencions, d'acord amb el que disposa l'article 34.5 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions. 3. Correspon a la persona titular de la Direcció General de LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació, o l'òrgan en què delegue, el reconeixement de l'obligació i la proposta de pagament d'aquestes.

Termini màxim

Termini màxim

1. El termini màxim per a resoldre i notificar la resolució que siga procedent serà de quatre mesos, a comptar de l'endemà de la finalització del termini per a la presentació de sol·licituds, si s'han realitzat les actuacions o dictat els actes administratius a què fa referència la disposició addicional quarta; en cas contrari, el termini es comptarà a partir de l'endemà del dia en què s'hagen realitzat les actuacions o dictat els actes administratius a què fa referència aquesta disposició addicional. 2. Transcorregut el termini anterior sense que s'haja dictat cap resolució expressa, la sol·licitud s'entendrà desestimada per silenci administratiu, d'acord amb el que es preveu en la legislació del procediment administratiu comú.

Òrgans resolució

Òrgans resolució

La competència per a conéixer les sol·licituds formulades i resoldre-les correspon a la persona titular de la Direcció General de LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació, o a l'òrgan en el qual delegue.

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa

Sancions

Sancions

Si es detectara alguna de les infraccions tipificades en el títol IV de la Llei general de subvencions, se seguirà el procediment d'acord amb els articles 52 i següents de la Llei general de subvencions, i els articles 173 i següents de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'Hisenda Pública, del sector públic instrumental i de subvencions. De conformitat amb l'article 35 de la Llei 2/2015, de 2 d'abril, de la Generalitat, la Llei de transparència i bon govern i participació ciutadana de la Comunitat Valenciana, l'incompliment del que disposa l'apartat 1 de l'article 6 podrà comportar el reintegrament total o parcial de la subvenció concedida, amb el previ procediment sancionador que se sotmetrà al que disposa el títol III de la Llei 2/2015.