Detall de Procediment

Pagament anual de matrícules de vedats privats de caça.

Codi SIA: 210738
Codi GUC: 684
Organisme: Conselleria de Medi Ambient, Aigua, Infraestructures i Territori
Termini de sol·licitud: OBERT des de 23-10-2018
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

El pagament de la taxa anual per a la renovació del vedat de caça.

Normativa del procediment

Normativa del procediment

  • Llei de caça, de 4 d'abril de 1970, art. 15 i 16 (BOE de 06/04/70).
  • Reglament aprovat pel Decret 506/71, de 25 de març, art. 17 i 18 (BOE de 30 i 31/03/71).
  • Llei 13/2004, de 27 de desembre, de caça de la Comunitat Valenciana (DOGV núm. 29/12/04).
  • Decret legislatiu 1/2005, de 25 de febrer, del Consell de la Generalitat, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de taxes de la Generalitat (DOGV núm. 4971, de 22/03/05).
  • Decret llei 2/2022, de 22 d'abril, del Consell, per a la reducció temporal de l'import de les taxes pròpies i preus públics de la Generalitat per a fer front a l'impacte de la inflació.(DOGV nº 9327, de 28/04/2022)

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

Els establits per al pagament una vegada rebuda la notificació corresponent.

Formularis i documentació

La direcció territorial remetrà el document per a efectuar el pagament de la taxa corresponent.

Taxa o pagament

Taxa o pagament

Taxes 2023: Model 046-9832: Taxa per llicències, permisos, autoritzacions i registres pels òrgans competents en matèria de medi ambient. Llicència d'aprofitament en vedats de caça i renovació anual: - Per a vedats de caça major tancats (euros/any )........... 409,16 euros/any - Per a vedats intensius de caça menor (euros/any) ......... 272,77 euros/any - Per a la resta de vedats de caça (euros/any) ................. 204,58 euros/any Vegeu en enllaços: "Formes de Pagament i Entitats Col·laboradores". https://tasasw.gva.es/Tasasw/tasasma.htm

Presentació

Presentació

Presencial
a) En els registres dels òrgans administratius a què es dirigisquen. b) En els registres de qualsevol òrgan administratiu que pertanga a l'Administració general de l'Estat, a la de qualsevol administració de les comunitats autònomes, a la de qualsevol administració de les diputacions provincials, cabildos i consells insulars, a la dels ajuntaments dels municipis a què es refereix l'article 121 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local, o a la de la resta de les entitats que integren l'Administració local si, en aquest últim cas, s'ha subscrit el conveni oportú. c) En les oficines de Correus, en la forma que s'establisca reglamentàriament. d) En les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya en l'estranger. e) En qualsevol altre que establisquen les disposicions vigents. I, preferentment, a:
Telemàtica
Les persones obligades a relacionar-se amb la Generalitat a través de mitjans electrònics, en els termes de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú, així com les persones sol·licitants que, tot i que no estan obligades a fer-ho, opten per aquesta via, han de presentar les sol·licituds telemàticament per mitjà de la seu electrònica de la Generalitat en l'URL següent: http://www.gva.es/va/proc684. Quan les persones sol·licitants estiguen obligades a relacionar-se amb la Generalitat a través de mitjans electrònics, però facen la sol·licitud de manera presencial, es requeriran les persones interessades perquè la presenten electrònicament. A aquest efecte, es considerarà com a data de presentació de la sol·licitud aquella en la qual s'haja fet la presentació telemàtica. Per a accedir de forma telemàtica, la persona sol·licitant ha de disposar de sistemes de signatura electrònica reconeguda o qualificada i avançada basats en certificats electrònics reconeguts o qualificats de signatura electrònica expedits per prestadors inclosos en la llista de confiança de prestadors de serveis de certificació. Entre aquests, els certificats emesos per l'Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana (https://sede.gva.es/va/sede_certificados), així com el sistema clave signatura per a les persones físiques. Els documents que s'annexen al tràmit telemàtic han d'estar signats electrònicament per les persones que, segons el tipus de document, siga procedent. Els tràmits que es realitzen a través de la seu electrònica de la Generalitat, però que no arriben a registrar-se, es poden recuperar en un moment posterior per a acabar la presentació telemàtica accedint a l'àrea personal de la Generalitat des de l'apartat "Com va això meu"-> "Sol·licituds en creació" (https://www.tramita.gva.es/cdc/login.html?idioma=va).

Procés de tramitació

Procés de tramitació

Presentació de la matrícula i pagament de les taxes en el banc, i diligència de convalidació anual de la matrícula. Les persones interessades tenen un mes de termini per al pagament.

Observacions

Observacions

Recurs d'alçada davant de la Direcció General de Medi Natural i Avaluació Ambiental, en el termini d'un mes.

Termini màxim

Termini màxim

El termini màxim per a tramitar i resoldre els expedients és de sis mesos. Transcorreguts sis mesos sense que es dicte cap resolució, els expedients s'entendran desestimatoris.

Òrgans resolució

Òrgans resolució

Cap de la Unitat Forestal.

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa

Sancions

Sancions

- Llei de 04/04/1970: articles 41 al 51. - Reglament de 25/03/1971, articles 48 al 51.