Detail

Escala técnica (referencia A02/18)


  • Description

    Escala tècnica (referència A02/18)


  • Organization


    Universidad de Alicante
    Carretera San Vicente del Raspeig s.n.
    03690 San Vicente del Raspeig
    Tel. 96 590 3400
    Fax 96 590 3464
    Webhttp://www.ua.es


  • Current Stage

    Convocatòria : (Obertura de termini)

  • Date

    TANCAT


  • Selective process

    OPOSICIÓ


  • Type of proof

    Concurs oposició


  • Group

    A1 - Titulació universitària de grau (subgrup 1)


  • General requests

    1. Tindre la nacionalitat espanyola, ser nacional dels estats membres de la Unió Europea o estar inclòs en l'àmbit d'aplicació dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya en els quals siga aplicable la lliure circulació de treballadors, en els termes establits en l'apartat 1 de l'article 54 de la Llei 10/2010, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana. També hi poden participar els cònjuges dels espanyols i dels nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea, sempre que no estiguen separats de dret, i els seus descendents i els del seu cònjuge, sempre que no estiguen separats de dret, siguen menors de vint-i-un anys o majors d'aquesta edat dependents.
    2. Tindre complits els 16 anys i no excedir l'edat màxima de jubilació forçosa.
    3. Estar en possessió o haver abonat els drets per a l'expedició del títol de llicenciatura, enginyeria, arquitectura, grau o equivalent. En el cas de titulacions obtingudes en l'estranger, cal estar en possessió de la credencial que n'acredite l'homologació o l'equivalència.
    4. Tindre les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguen necessàries per a l'exercici de les funcions o tasques corresponents.
    5. No haver sigut separada o separat, o que s'haja revocat el seu nomenament com a personal funcionari interí, amb caràcter ferm, per mitjà d'un procediment disciplinari, de cap administració pública o òrgan constitucional o estatutari, ni estar inhabilitat per sentència ferma per a exercir qualsevol funció pública o les pròpies de l'escala objecte de la convocatòria. En el cas de personal laboral, no trobar-se inhabilitat/ada per sentència ferma o com a conseqüència d'haver sigut acomiadat/ada disciplinàriament de manera procedent per a exercir funcions semblants a les pròpies de la categoria professional a què es pretén accedir. En el cas que siga nacional d'un altre estat, no trobar-se inhabilitada o inhabilitat, o en situació equivalent, ni haver sigut sotmesa o sotmés a sanció disciplinària, o equivalent, que impedisca, en el seu estat, en els mateixos termes, l'accés a l'ocupació pública.

    Tots els requisits s'han de complir el dia en què acabe el termini de presentació de sol·licituds i s'han de mantindre fins al moment de la presa de possessió com a personal funcionari de carrera.


  • Ordinary fees

    30,00 €


    Fee description

    Els drets d'examen s'han d'ingressar en el compte 0081-3191-41-0001027704 (IBAN: ES97) del Banc Sabadell. S'han de fer constar en el comprovant bancari el nom, els cognoms i la referència de la convocatòria (A02/18).


  • Fee exemption

    EXEMPCIONS/BONIFICACIONS
    a) Les o els aspirants amb una discapacitat igual al 33 % o superior. Per a gaudir d'aquesta exempció, s'ha d'adjuntar la certificació de la Conselleria de Benestar Social o els òrgans competents d'altres administracions públiques, que acredite discapacitat igual o superior al 33 %.
    b) Els membres de famílies nombroses de categoria especial o de famílies monoparentals de categoria especial. Per al gaudi de l'exempció, s'ha d'adjuntar a la sol·licitud la fotocòpia de la documentació oficial en vigor que acredite la condició esmentada.
    c) Les víctimes d'actes de violència sobre la dona que acrediten aquesta condició mitjançant qualsevol dels mitjans de prova previstos en els articles 9.1 i 9.2 de la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.
    d) Les persones que estiguen en situació d'exclusió social i aquesta s'acredite per l'òrgan competent en matèria de benestar social de l'ajuntament de residència.
    b) Les persones que figuren com a demandants d'ocupació durant el termini, almenys, d'un mes anterior a la data d'aquesta convocatòria. Per a obtindre l'exempció, és un requisit que no hagen rebutjat, en el termini esmentat, cap oferta d'ocupació adequada ni que s'hagen negat a participar, excepte per causa justificada, en accions de promoció, formació o reconversió professionals i que, així mateix, no tinguen rendes superiors, en còmput mensual, al salari mínim interprofessional. La certificació relativa a la condició de demandant d'ocupació, amb els requisits previstos en la llei, se sol·licitarà en la corresponent oficina del Servei Públic d'Ocupació Estatal (SEPE). Pel que fa a l'acreditació de les rendes, s'ha de fer amb una declaració escrita de la persona sol·licitant en la qual s'afirme que no es perceben rendes superiors al salari mínim interprofessional. Els dos documents s'han d'adjuntar, inexcusablement, a la sol·licitud de participació en aquestes proves selectives.
    f) Els membres de famílies nombroses de categoria especial o de famílies monoparentals de categoria especial i
    tindran una bonificació del 50 % de la taxa els membres de famílies nombroses de categoria general o de famílies monoparentals de categoria general. Per al gaudi de l'exempció, s'ha d'adjuntar a la sol·licitud la fotocòpia de la documentació oficial en vigor que acredite la condició esmentada.


  • Places

    Nombre de places

    6

    Description of places

    Les places es cobriran pel sistema general d'accés lliure, per a ocupar llocs de l'itinerari professional d'administració especial investigació, en l'Oficina de Gestió de Projectes Internacionals (OGPI) - Projectes Internacionals de Transferència en Gestió Universitària del Servei de Gestió de la Investigació i Transferència de Coneixement.


  • Documentation / Information

    1. Qui vulga prendre part en aquestes proves selectives ho ha de fer constar en la instància disponible en l'adreça de la pàgina web del Servei de Selecció i Formació (https://ssyf.ua.es/es/seleccionpas/oposiciones/actual/oposiciones.html) i en l'oficina principal del Registre General de la Universitat (edifici de Rectorat i Serveis Generals), que figura com a annex IV a la present convocatòria.

    El personal aspirant ha de tindre en compte les següents puntualitzacions per a omplir la seua sol·licitud:
    a) En els tres primers apartats de les dades de la «Convocatòria», cal indicar:
    1. Cos/escala o categoria: tècnica.
    2. Referència: A02/18.
    3. Forma d'accés: L.
    b) Les persones amb discapacitat que vulguen sol·licitar una adaptació de temps i/o mitjans per a la realització dels exercicis ho han d'indicar en la sol·licitud, en el requadre número 5 d'aquesta, per a la qual cosa és un requisit, en aquest cas, acompanyar la instància del corresponent certificat acreditatiu del grau de discapacitat i del dictamen tècnic facultatiu expedit per l'òrgan competent, per tal de fer efectiva, si escau, la petició esmentada.

    c) En l'apartat 19. "Dades que cal consignar segons les bases de la convocatòria, s'ha de fer constar:
    - En el requadre A), en quin idioma dels dos oficials de la comunitat autònoma, el valencià o el castellà, volen que se'ls proporcionen els textos dels exercicis del procés selectiu. Si no opten per cap dels dos, se'ls proporcionarà en qualsevol d'aquests, a elecció del tribunal.
    - En el requadre B), les persones que tinguen dret a l'exempció o a la bonificació, el tipus d'exempció o bonificació que els correspon.

    Els mers errors de fet que es puguen deduir de la sol·licitud com a tals es podran esmenar en qualsevol moment, d'ofici o a petició de la persona interessada.

    2. Les sol·licituds s'han d'acompanyar de:
    a) Fotocòpia del DNI. Les persones que no tinguen nacionalitat espanyola i tinguen dret a participar-hi han de presentar una fotocòpia del document que n'acredite la nacionalitat i, si escau, els documents que acrediten el vincle de parentiu i el fet de viure a costa o estar a càrrec del nacional d'un altre estat amb el qual tinguen aquest vincle. Així mateix, han de presentar una declaració que deixe constància que no s'ha produït una separació de dret del cònjuge i, si escau, del fet que l'aspirant viu a costa seua o està a càrrec seu.
    b) Comprovant bancari d'haver abonat els drets d'examen.


  • Place of submission

    - A l'oficina principal del Registre General de la Universitat.
    - A les oficines auxiliars, situades a les secretaries de centre i a la seu d'Alacant.
    - A través dels mitjans establits en l'article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú (que es manté en vigor en aplicació de l'últim paràgraf del punt 2 de la disposició derogatòria única de la Llei 39/2015, de l'1 d'octubre).

    La sol·licitud que es presente a les oficines de Correus ha d'anar en sobre obert perquè el personal de Correus puga estampar-hi el segell amb la data de presentació abans de certificar-la. Si no es fa d'aquesta manera, es considerarà presentada en la data d'entrada al registre general d'aquesta universitat.

    En cap cas s'admetrà la presentació de sol·licituds per mitjà del Registre Electrònic de la Universitat d'Alacant.

    En el sobre s'ha d'indicar l'adreça següent: Universitat d'Alacant, Servei de Selecció i Formació, carretera Sant Vicent del Raspeig, s/n, 03690, Sant Vicent del Raspeig.


  • Other presentation ways

    a) En els registres dels òrgans administratius a què es dirigisquen. b) En els registres de qualsevol òrgan administratiu que pertanga a l'Administració general de l'Estat, a la de qualsevol administració de les comunitats autònomes, a la de qualsevol administració de les diputacions provincials, cabildos i consells insulars, a la dels ajuntaments dels municipis a què es refereix l'article 121 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local, o a la de la resta de les entitats que integren l'Administració local si, en aquest últim cas, s'ha subscrit el conveni oportú. c) En les oficines de Correus, en la forma que s'establisca reglamentàriament. d) En les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya en l'estranger. e) En qualsevol altre que establisquen les disposicions vigents.


  • Useful links

    Information in organism web

    https://ssyf.ua.es/va/seleccionpas/oposiciones/actual/oposicions.html


  • Follow-up





La Generalitat desea que esta información le sea de utilidad.
La presente información tiene exclusivamente carácter ilustrativo, por lo que no originará derechos ni expectativas, ni vinculará con el procedimiento a que se refiere, cuya tramitación se sujetará siempre a las intrucciones específicas.

The requested information it can not be shown.