Detail

EL REAL DECRETO 463/2020, DE 14 DE MARZO, POR EL QUE SE DECLARA EL ESTADO DE ALARMA PARA LA GESTIÓN DE LA SITUACIÓN DE CRISIS SANITARIA OCASIONADA POR EL COVID-19, EN SU DISPOSICIÓN ADICIONAL TERCERA DISPONE QUE SE SUSPENDEN TÉRMINOS Y SE INTERRUMPEN PLAZOS PARA LA TRAMITACIÓN DE LOS PROCEDIMIENTOS DE LAS ENTIDADES DEL SECTOR PÚBLICO. 

EL CÓMPUTO DE LOS PLAZOS SE REANUDARÁ EN EL MOMENTO EN QUE PIERDA VIGENCIA EL PRESENTE REAL DECRETO O, EN SU CASO, LAS PRÓRROGAS DEL MISMO.

NO SERÁ DE APLICACIÓN LA SUSPENSIÓN TÉRMINOS NI LA INTERRUPCIÓN DE PLAZOS DE AQUELLOS PROCEDIMIENTOS EN LOS QUE SE ESTABLEZCA SU CONTINUIDAD POR MOTIVOS DE INTERÉS GENERAL (REAL DECRETO 465/2020 DE 17 DE MARZO)

EN MATERIA TRIBUTARIA LA SUSPENSIÓN DE PLAZOS PROCEDIMENTALES SE RIGE POR EL REAL DECRETO LEY 8/20 (BOE Nº 73 DE 18/3/2020). EL PLAZO PARA PRESENTAR AUTOLIQUIDACIONES DE TRIBUTOS GESTIONADOS POR LA AGENCIA TRIBUTARIA VALENCIANA (ATV) SE RIGE POR EL DECRETO LEY 1/2020 (DOGV Nº 8774 DE 30/3/2020) Y SU CORRECIÓN DE ERRORES (DOGV Nº 8878 BIS DE 1/4/2020).

 

Administrativo/administrativa


  • Description

    Administratiu/Administrativa


  • Organization

    Ibi
    Carrer Les Eres, 48
    Tel:965552450
    Fax:965552935


  • Current Stage

    Convocatòria : (Bases i obertura de termini)

  • Date

    TANCAT


  • Selective process

    BORSA DE TREBALL


  • Type of proof

    Concurs oposició


  • Group

    C1 - Batxiller o tècnic/a


  • General requests

    a) Tindre la nacionalitat espanyola, sense perjudici del que disposa l'article 57 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic.
    b) Tindre la capacitat funcional per a dur a terme les tasques.
    c) Tindre complits 16 anys i no excedir, si és el cas, l'edat màxima de jubilació forçosa.
    d) Estar en possessió del títol de Batxiller, Tècnic/a Superior o equivalent, o tindre complides les condicions per a obtindre'l en la data que finalitze el termini de presentació d'instàncies.
    En qualsevol cas, l'equivalència l'ha d'aportar la persona aspirant per mitjà d'un certificat expedit a l'efecte per l'administració educativa competent en cada cas.
    e) Tindre la capacitat funcional per a dur a terme les tasques.
    f) No haver sigut separat, mitjançant un expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, ni haver sigut separat o inhabilitat per a exercir funcions similars a les que exercia en el cas del personal laboral. En el cas que siga nacional d'un altre estat, no trobar-se inhabilitat/ada o en situació equivalent, ni haver sigut sotmés/esa a sanció disciplinària o equivalent que impedisca, en el seu estat, en els mateixos termes, l'accés a l'ocupació pública.


  • Documentation / Information

    Les persones interessades a participar en aquest procés selectiu ho han de sol·licitar mitjançant una sol·licitud dirigida al Sr. Alcalde President de l'Excm. Ajuntament d'Ibi, en el model oficial que facilitarà l'Ajuntament.

    A la instància s'ha d'adjuntar la documentació següent:
    a) Fotocòpia DNI.
    b) Fotocòpia de la titulació exigida en la base segona d'aquesta convocatòria.
    c) Llista de tots els mèrits que la persona que hi aspire considere oportuns perquè es valoren en la fase de concurs, sense que s'hi puga aportar cap còpia juntament amb la instància. En la fase de concurs, no es valoraran els mèrits que no s'hi hagen indicat.
    En el cas que els/les persones aspirants vulguen fer alguna de les proves en valencià, ho han de manifestar en la sol·licitud.

    Les persones aspirants amb discapacitat han de presentar la certificació expedida per l'òrgan competent de la Generalitat, o l'òrgan de la comunitat autònoma competent, o de l'Administració general de l'Estat, que acredite tal condició, així com la seua capacitat per a exercir les tasques corresponents a la plaça objecte de la present convocatòria.


  • Place of submission

    En la seu electrònica o en el Registre General de l'Ajuntament d'Ibi.
    Les instàncies es poden presentar, igualment, per mitjà de qualsevol de les formes que determina l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.


  • Useful links

    Information in organism web

    https://sede.ibi.es/


  • Follow-up





La Generalitat desea que esta información le sea de utilidad.
La presente información tiene exclusivamente carácter ilustrativo, por lo que no originará derechos ni expectativas, ni vinculará con el procedimiento a que se refiere, cuya tramitación se sujetará siempre a las intrucciones específicas.

The requested information it can not be shown.