Sol·licitud de modificació de dades de persones JURÍDIQUES que consten en el Registre administratiu de distribuïdors d'assegurances i reassegurances de la Comunitat Valenciana. Economia. - GVA.ES
Sol·licitud de modificació de dades de persones JURÍDIQUES que consten en el Registre administratiu de distribuïdors d'assegurances i reassegurances de la Comunitat Valenciana. Economia.
Organisme: Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública
Termini de sol·licitud:
OBERT
Informació bàsica
Formularis
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
Modificar les dades de persones JURÍDIQUES que consten inscrites en el Registre administratiu de distribuïdors d'assegurances i reassegurances de la Comunitat Valenciana.
Observacions
Observacions
EL REGISTRE ADMINISTRATIU DE DISTRIBUÏDORS D'ASSEGURANCES I REASSEGURANCES DE LA COMUNITAT VALENCIANA
- El Registre administratiu de distribuïdors d'assegurances i reassegurances de la Comunitat Valenciana està adscrit a la conselleria competent en matèria de mediació d'assegurances privades.
- En aquest registre, s'inscriuran els mediadors la competència dels quals corresponga a la Generalitat.
- El contingut d'aquest registre és el següent:
. Número d'inscripció
. NIF
. Tipus de mediador
. Situació
. Tipus de persona
. Nom/raó
. Primer cognom
. Segon cognom
. Formació
. Data d'alta
. Data de baixa
. Capital social
. Nombre de participacions
. Valor unitari
. Domicili
. Atenció al client
. Responsables de l'atenció
. Cobertura per anualitat de la responsabilitat civil
. Cobertura per sinistre de la responsabilitat civil
. Entitat asseguradora de la responsabilitat civil
. Capacitat financera
. Administradors
. Direcció tècnica:
. Partícips o cooperativistes
. Actes inscriptibles
- La informació relativa a la inscripció en aquest registre està disponible en la Guia PROP en les adreces següents (vegeu també els enllaços en aquest mateix tràmit):
* Si es tracta de persones físiques: https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=2963&version=amp
* Si es tracta de persones jurídiques: https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=17888&version=amp
Qui pot sol·licitar-ho?
Qui pot sol·licitar-ho?
Tota persona JURÍDICA que estiga inscrita en el Registre administratiu de distribuïdors d'assegurances i reassegurances de la Comunitat Valenciana.
Normativa del procediment
Normativa del procediment
- Decret 181/2014, de 17 d'octubre, del Consell, pel qual s'estableixen normes en matèria de mediació d'assegurances privades (DOCV núm. 7384, de 20/10/2014).
- Ordre 7/2015, de 14 de maig, de la Conselleria d'Economia, Indústria, Turisme i Ocupació, per la qual es regula la publicitat del Registre especial de mediadors d'assegurances, corredors de reassegurances i els seus alts càrrecs de la Comunitat Valenciana i s'indiquen les dades que seran públiques (DOCV núm. 7529, de 20/05/2015).
- Reial decret llei 3/2020, de 4 de febrer, de mesures urgents pel qual s'incorporen a l'ordenament jurídic espanyol diverses directives de la Unió Europea en l'àmbit de la contractació pública en determinats sectors, d'assegurances privades, de plans i fons de pensions, de l'àmbit tributari i de litigis fiscals (BOE núm. 31, de 05/02/2020).
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Formularis documentació
Sol·licitud
- (MDABDTPJ) MODIFICACIÓ DE DADES AL REGISTRE DE MEDIADORS ALTA/BAIXA DIRECTOR TÈCNIC - PERSONA JURÍDICA
- (MDDTCIPJ) MODIFICACIÓ DE DADES AL REGISTRE DE MEDIADORS DOMICILI, TELÈFON, CORREU, DOMINIS INTERNET - PERSONA JURIDICA
- (MDDACPJ) MODIFICACIÓ DE DADES AL REGISTRE DE MEDIADORS DEPARTAMENT D'ATENCIÓ AL CLIENT - PERSONA JURIDICA
- (MDDEFCPJ) MODIFICACIÓ DE DADES AL REGISTRE DE MEDIADORS DEFENSOR DEL CLIENT - PERSONA JURIDICA
- (VAVPJ) VINCULACIONS. AGENTS VINCULATS. PERSONA JURÍDICA
- (MDABADPJ) MODIFICACIÓ DE DADES AL REGISTRE DE MEDIADORS ALTA/BAIXA ADMINISTRADORS - PERSONA JURÍDICA
- (MCDESOPJ) MODIFICACIÓ DE DADES AL REGISTRE DE MEDIADORS CANVI DE LA DENOMINACIÓ SOCIAL - PERSONA JURÍDICA
Termini
Termini
Durant tot l'any.
Formularis documentació
1. SOL·LICITUD de modificació de dades, segons els models que figuren com a impresos associats a aquest tràmit en funció que es tracte de:
- Modificació GENERAL de dades: model d'imprés associat MDDTCIPJ.
- Modificació de dades del DIRECTOR TÈCNIC (alta/baixa director tècnic): model d'imprés associat MDABDTPJ.
- Modificació de dades del DEPARTAMENT D'ATENCIÓ AL CLIENT: model d'imprés associat MDDACPJ.
- Modificació de dades del DEFENSOR DEL CLIENT: model d'imprés associat MDDEFCPJ.
- Modificació de les VINCULACIONS I DESVINCULACIONS amb les entitats asseguradores de les agències d'assegurances vinculades.
- Modificació (nomenaments i cessaments) dels ADMINISTRADORS.
- Modificació de la DENOMINACIÓ DE L'AGÈNCIA O CORREDORIA
2. DOCUMENTACIÓ que s'ha de presentar amb la sol·licitud.
S'ha d'aportar la documentació acreditativa de les dades la modificació de les quals se sol·licita.
A més, la documentació que s'aporte s'ha d'indicar en l'apartat corresponent de la sol·licitud de modificació.
Impresos associats
- (MDABDTPJ) MODIFICACIÓ DE DADES AL REGISTRE DE MEDIADORS ALTA/BAIXA DIRECTOR TÈCNIC - PERSONA JURÍDICA
- (MDDTCIPJ) MODIFICACIÓ DE DADES AL REGISTRE DE MEDIADORS DOMICILI, TELÈFON, CORREU, DOMINIS INTERNET - PERSONA JURIDICA
- (MDDACPJ) MODIFICACIÓ DE DADES AL REGISTRE DE MEDIADORS DEPARTAMENT D'ATENCIÓ AL CLIENT - PERSONA JURIDICA
- (MDDEFCPJ) MODIFICACIÓ DE DADES AL REGISTRE DE MEDIADORS DEFENSOR DEL CLIENT - PERSONA JURIDICA
- (VAVPJ) VINCULACIONS. AGENTS VINCULATS. PERSONA JURÍDICA
- (MDABADPJ) MODIFICACIÓ DE DADES AL REGISTRE DE MEDIADORS ALTA/BAIXA ADMINISTRADORS - PERSONA JURÍDICA
- (MCDESOPJ) MODIFICACIÓ DE DADES AL REGISTRE DE MEDIADORS CANVI DE LA DENOMINACIÓ SOCIAL - PERSONA JURÍDICA
Presentació
Presentació
Telemàtica
1. Per a presentar aquesta sol·licitud mitjançant tramitació telemàtica, la persona sol·licitant ha de disposar de signatura electrònica avançada: bé amb el certificat reconegut d';entitat (persones jurídiques), o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), compatible amb la plataforma telemàtica de la Generalitat (més informació respecte als certificats admesos en la seu electrònica de la Generalitat en https://sede.gva.es/va/sede_certificados).
En el cas que s';utilitze un certificat digital de persona física actuant en representació d';una persona jurídica, cal inscriure';s prèviament en el Registre de representants davant de la Generalitat per a la realització de tràmits per via telemàtica, la informació del qual està disponible:
http://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=17168&;version=amp
- I en http://regrep.accv.es/accv_repr/zonarep/index.html/
2. Fent clic en l';enllaç directe que acaba d';indicar-se o en l';enllaç ";Tramitar amb certificat"; (que figura de color roig a l';inici d';aquest tràmit de la Guia Prop), accedireu al tràmit telemàtic, que us permetrà omplir el formulari web inicial, annexar la sol·licitud signada digitalment i realitzar la presentació telemàtica de tot això, de manera que obtindreu el corresponent justificant de registre.
3. Respecte als documents que cal annexar:
- En l';apartat ";Impresos associats"; (i en el mateix tràmit telemàtic) hi ha un model normalitzat que, després d';omplir-se, HA DE SIGNAR-SE DIGITALMENT. Per a això, l';Autoritat Certificadora de la Comunitat Valenciana ofereix un servei gratuït de signatura de documents PDF (entreu en https://www.accv.es/va/ per a més informació sobre aquest tema), encara que hi ha més sistemes vàlids de signatura de documents pdf que podeu utilitzar.
- És recomanable que, en primer lloc, ompliu, signeu i guardeu electrònicament la sol·licitud en el vostre ordinador, de manera que posteriorment pugueu incorporar-la en el pas corresponent del tràmit telemàtic. No obstant això, també podreu fer-ho en aquest mateix pas.
- En el supòsit que s';haja presentat més d';un document d';una mateixa plantilla, serà necessari que aquests documents addicionals s';incorporen a l';expedient en l';apartat ";Altres documents";, en el qual es poden annexar tots els que es consideren oportuns (màxim 20 MB), i les extensions permeses són: PDF, DOC, DOCX, JPG, ODT, XLS, XLSX, ZIP, RAR i ODS.
4. Disposeu de més informació sobre la tramitació telemàtica en l';adreça següent:
http://www.gva.es/es/inicio/atencion_ciudadano/at_ciud_faq/at_ciud_faq_tramitacion
Reviseu la llista de preguntes freqüents detallades en aquesta adreça per a veure si podeu solucionar el vostre problema. En cas que continueu necessitant ajuda, per favor, notifiqueu-ho a través d';un dels següents correus electrònics, en funció del tipus de problema de què es tracte:
- Per a consultes sobre el contingut del tràmit: prop@gva.es
- Per a incidències informàtiques: generalitat_en_red@gva.es, 1. Per a presentar aquesta sol·licitud mitjançant tramitació telemàtica, la persona sol·licitant ha de disposar de signatura electrònica avançada: bé amb el certificat reconegut d';entitat (persones jurídiques), o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), compatible amb la plataforma telemàtica de la Generalitat (més informació respecte als certificats admesos en la seu electrònica de la Generalitat en https://sede.gva.es/va/sede_certificados).
En el cas que s';utilitze un certificat digital de persona física actuant en representació d';una persona jurídica, cal inscriure';s prèviament en el Registre de representants davant de la Generalitat per a la realització de tràmits per via telemàtica, la informació del qual està disponible:
http://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=17168&;version=amp
- I en http://regrep.accv.es/accv_repr/zonarep/index.html/
2. Fent clic en l';enllaç directe que acaba d';indicar-se o en l';enllaç ";Tramitar amb certificat"; (que figura de color roig a l';inici d';aquest tràmit de la Guia Prop), accedireu al tràmit telemàtic, que us permetrà omplir el formulari web inicial, annexar la sol·licitud signada digitalment i realitzar la presentació telemàtica de tot això, de manera que obtindreu el corresponent justificant de registre.
3. Respecte als documents que cal annexar:
- En l';apartat ";Impresos associats"; (i en el mateix tràmit telemàtic) hi ha un model normalitzat que, després d';omplir-se, HA DE SIGNAR-SE DIGITALMENT. Per a això, l';Autoritat Certificadora de la Comunitat Valenciana ofereix un servei gratuït de signatura de documents PDF (entreu en https://www.accv.es/va/ per a més informació sobre aquest tema), encara que hi ha més sistemes vàlids de signatura de documents pdf que podeu utilitzar.
- És recomanable que, en primer lloc, ompliu, signeu i guardeu electrònicament la sol·licitud en el vostre ordinador, de manera que posteriorment pugueu incorporar-la en el pas corresponent del tràmit telemàtic. No obstant això, també podreu fer-ho en aquest mateix pas.
- En el supòsit que s';haja presentat més d';un document d';una mateixa plantilla, serà necessari que aquests documents addicionals s';incorporen a l';expedient en l';apartat ";Altres documents";, en el qual es poden annexar tots els que es consideren oportuns (màxim 20 MB), i les extensions permeses són: PDF, DOC, DOCX, JPG, ODT, XLS, XLSX, ZIP, RAR i ODS.
4. Disposeu de més informació sobre la tramitació telemàtica en l';adreça següent:
http://www.gva.es/es/inicio/atencion_ciudadano/at_ciud_faq/at_ciud_faq_tramitacion
Reviseu la llista de preguntes freqüents detallades en aquesta adreça per a veure si podeu solucionar el vostre problema. En cas que continueu necessitant ajuda, per favor, notifiqueu-ho a través d';un dels següents correus electrònics, en funció del tipus de problema de què es tracte:
- Per a consultes sobre el contingut del tràmit: prop@gva.es
Normativa
Normativa
Enllaços
Enllaços
Procés de tramitació
Procés de tramitació
PRESENTACIÓ DE LA SOL·LICITUD I DE LA DOCUMENTACIÓ REQUERIDA EN FUNCIÓ DE LES DADES QUE CAL MODIFICAR, EXCLUSIVAMENT DE MANERA TELEMÀTICA, davant de l'òrgan corresponent de la conselleria competent en matèria de mediació d'assegurances privades, a qui corresponga la gestió del Registre administratiu de distribuïdors d'assegurances i reassegurances de la Comunitat Valenciana.
Òrgans de tramitació
Òrgans de tramitació
- UNITAT DE MEDIACIÓ EN ASSEGURANCES PRIVADES
Pl. NÀPOLS I SICÍLIA, 6
46003 - València/Valencia
Observacions
Observacions
Els que preveu la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Òrgans resolució
Òrgans resolució
- Direcció General de Finançament
Pl. NÀPOLS I SICÍLIA, 6
46003 - València/Valencia
Esgota via administrativa
Esgota via administrativa
Sí