Detall de Procediment

Concessió de subvencions nominatives als Ajuntaments de la Comunitat Valenciana per a despeses ocasionades pel personal no funcionarial que ostenta la secretaria del Jutjat de pau.

Codi SIA: 2510048
Codi GUC: 22080
Organisme: Conselleria de Justícia i Interior
Termini de sol·licitud: TANCAT
(09-06-2023
10-07-2023)
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

  • Justificació

  • Esmena

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Concedir ajudes a aquells Ajuntaments de la Comunitat Valenciana amb una població de dret inferior a 7.000 habitants o superior sense oficina de suport directe a càrrec de la Generalitat, destinades a retribuir a les persones que ostenten la secretaria del Jutjat de pau (personal que no depén orgànicament de l'Administració de Justícia de la Generalitat). S'entendran inclosos els pagaments del quart trimestre de l'any 2022 i dels tres primers trimestres de 2023, corresponent els relatius a quart trimestre de 2023 a l'exercici de 2024.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Es concedeix a aquells Ajuntaments de la Comunitat en els Jutjats de Pau de la qual la secretaria l'exerceix personal que no depén orgànicament de l'Administració de Justícia de la Generalitat. Aquests Ajuntaments estan relacionats en l'Annex II de la Resolució.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

El termini de presentació de la sol·licitud serà d'un mes a comptar des de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució en el DOGV. (DOGV núm 9613, de 08/06/2023). Del 09/06/2023 al 10/07/2023.

Formularis documentació

Presentació

Presentació

Telemàtica
La presentació serà únicament telemàtica, no admetent-se cap altre tipus de presentació.

Procés de tramitació

Procés de tramitació

Els Ajuntaments beneficiaris hauran de presentar la següent documentació: 1. Sol·licitud General de Subvenció per a aquesta ajuda. 2. (Annex III) Declaració responsable de no estar incurs en cap causa de prohibició per a obtindre la condició de beneficiari, de conformitat amb el que s'estableix en l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, i que ha complit les obligacions de reintegrament de subvencions que, en el seu cas, se li hagueren exigit.

Òrgans de tramitació

Òrgans de tramitació

SERVEI DE RECURSOS MATERIALS DE LA JUSTÍCIA

Quantia i cobrament

Quantia i cobrament

Càlcul. El càlcul per a les despeses de personal de l'any 2023, s'ha efectuat sobre la base del que s'estableix en la DONA 26a punt 2 de la Llei 31/2022, de 23 de desembre, de Pressupostos Generals de l'Estat per a l'any 2023. El càlcul per a les despeses de personal del 4t trimestre de l'any 2022, s'ha efectuat sobre la base de la DONA 25a punt 2 de la Llei 22/2021, de 28 de desembre, de Pressupostos Generals de l'Estat per a l'any 2022. El crèdit s'ha distribuït en funció de les dades de població facilitats per l'I.N.E. a data 1 de gener de 2022. Imports. Les quanties venen recollides en l'Annex II (despeses de personal) de la Resolució. La tramitació del pagament de la subvenció s'iniciarà per la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública a mesura que es vagen presentant pels beneficiaris les justificacions de les despeses corresponents a les activitats subvencionables, i de la comprovació de l'aportat per part de la Conselleria en la manera establida en l'article 169 de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, d'Hisenda Pública, del Sector Públic Instrumental i de Subvencions. El pagament per la Conselleria s'efectuarà mitjançant transferència al compte bancari que designen els Ajuntaments i que es trobe d'alta en el Sistema d'Informació Pressupostària de la Generalitat.

Òrgans resolució

Òrgans resolució

SERVEI DE RECURSOS MATERIALS DE LA JUSTÍCIA

Efecte silenci

Efecte silenci

Desestimatori

Recurs que procedeix contra la resolució

Recurs que procedeix contra la resolució

Contenciós-administratiu

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa

Termini justificació:
des de: 01-10-2023
fins a: 31-10-2023

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Possibilitar l'aportació, per via telemàtica, de la documentació justificativa del compliment de la fi de la subvenció, dels Ajuntaments de la Comunitat Valenciana amb una població de dret inferior a 7.000 habitants o superior sense oficina de suport directe a càrrec de la Generalitat, destinades a retribuir a les persones que ostenten la secretaria del Jutjat de pau (personal que no depén orgànicament de l'Administració de Justícia de la Generalitat).

Termini

Termini

Es concedeix a tots els Ajuntaments de la Comunitat Valenciana en els Jutjats de pau de la qual la secretaria l'exerceix personal que no depén orgànicament de l'Administració de Justícia de la Generalitat, que sent beneficiaris d'aquestes ajudes (Annex II de la Resolució) l'hagen sol·licitat prèviament en el tràmit corresponent. Si no hi ha expedient obert en la sol·licitud, no es pot realitzar cap justificació. El termini de presentació de la justificació serà des del dia 1 al 31 d'octubre de 2023.

Documentació

Documentació

Els Ajuntaments beneficiaris hauran de presentar la següent documentació: 1. (Annex V) Relació de despeses del compte justificatiu. Subvenció per a despeses de personal dels Jutjats de pau de la Comunitat Valenciana. 2. Certificació prevista en l'article 199.5 de la Llei 8/2010, de 23 de juny, de règim local de la Comunitat Valenciana.

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix

Possibilitar l'aportació de documentació per via telemàtica a un expedient de sol·licitud de subvenció obert en la Direcció General de Modernització i Relacions amb l'Administració de Justícia. L'aportació es pot realitzar: - A conseqüència d'un requeriment (d'esmena o d'un altre tipus). - Per iniciativa de l'entitat interessada (voluntàriament o per determinar-ho així la normativa aplicable a l'expedient de què es tracte). REQUISITS Per a poder aportar documentació mitjançant aquest tràmit telemàtic s'han de complir els següents requisits: a) Haver rebut un REQUERIMENT (d'esmena o d'un altre tipus) de la Direcció General de Modernització i Relacions amb l'Administració de Justícia, Conselleria de *Justícia, Interior i Administració Pública, respecte a un expedient administratiu obert (és a dir, no resolt, ni arxivat) d'ajudes o subvencions. b) Existir un expedient obert d'aqueixes característiques en aquesta Conselleria, al qual l'entitat interessada vulga (és a dir , sense haver sigut requerida per a això) o dega (per determinar-ho així la normativa aplicable a l'expedient de què es tracte) aportar més documentació, o bé presentar la seua renúncia o desistiment, segons siga procedent. INTERESSATS - Ajuntaments de la Comunitat en els Jutjats de pau de la qual la secretaria l'exerceix personal que no depén orgànicament de l'Administració de Justícia de la Generalitat. Aquests Ajuntaments estan relacionats en l'Annex II de la Resolució, a través del procediment: Concessió de subvencions nominatives als Ajuntaments de la Comunitat Valenciana per a despeses ocasionades pel personal no funcionarial que ostenta la secretaria del Jutjat de pau (*proc 22080).

Termini

Termini

Si s'ha rebut un requeriment (d'esmena o d'un altre tipus), la documentació haurà d'aportar-se en el termini que la Conselleria haja establit en aquest requeriment. En un altre cas, l'aportació es podrà realitzar en qualsevol moment del procediment anterior a la resolució de l'expedient, sempre que no s'haja arxivat l'expedient.

Documentació

Documentació

1. Si s'ha rebut un requeriment administratiu, s'aportaran els documents que se sol·liciten en aquest. 2. En un altre cas, s'aportarà bé la documentació que considere pertinent, o bé la que determine la normativa aplicable a l'expedient obert de què es tracte, segons siga procedent.

Presentació

Presentació