Concessió de subvencions nominatives als Ajuntaments de la Comunitat Valenciana per a despeses ocasionades pel personal no funcionarial que ostenta la secretaria del Jutjat de pau. - GVA.ES
Concessió de subvencions nominatives als Ajuntaments de la Comunitat Valenciana per a despeses ocasionades pel personal no funcionarial que ostenta la secretaria del Jutjat de pau.
Organisme: Conselleria de Justícia i Interior
Termini de sol·licitud:
TANCAT
(09-06-2023
–
10-07-2023)
Informació bàsica
Formularis
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Justificació
Esmena
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
Concedir ajudes a aquells Ajuntaments de la Comunitat Valenciana amb una població de dret inferior a 7.000 habitants o superior sense oficina de suport directe a càrrec de la Generalitat, destinades a retribuir a les persones que ostenten la secretaria del Jutjat de pau (personal que no depén orgànicament de l'Administració de Justícia de la Generalitat).
S'entendran inclosos els pagaments del quart trimestre de l'any 2022 i dels tres primers trimestres de 2023, corresponent els relatius a quart trimestre de 2023 a l'exercici de 2024.
Qui pot sol·licitar-ho?
Qui pot sol·licitar-ho?
Es concedeix a aquells Ajuntaments de la Comunitat en els Jutjats de Pau de la qual la secretaria l'exerceix personal que no depén orgànicament de l'Administració de Justícia de la Generalitat. Aquests Ajuntaments estan relacionats en l'Annex II de la Resolució.
Normativa del procediment
Normativa del procediment
- Llei 38/1988, de 28 de desembre, de Demarcació i Planta Judicial
- Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'Hisenda Pública, del Sector Públic Instrumental i de Subvencions
- Llei 9/2022, de 30 de desembre, de Pressupostos de la Generalitat per a l'exercici 2023
- RESOLUCIÓ de 22 de maig de la consellera de Justícia, Interior i Administració Pública, per la qual es concedeixen ajudes als ajuntaments de la Comunitat Valenciana per a despeses de funcionament dels jutjats de pau, inclosos les despeses ocasionades pel personal no funcionarial que ostenta la secretaria, corresponents a l'exercici 2023.
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Termini
Termini
El termini de presentació de la sol·licitud serà d'un mes a comptar des de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució en el DOGV. (DOGV núm 9613, de 08/06/2023). Del 09/06/2023 al 10/07/2023.
Formularis documentació
Impresos associats
Presentació
Presentació
Telemàtica
La presentació serà únicament telemàtica, no admetent-se cap altre tipus de presentació.
Normativa
Normativa
- Llei 38/1988, de 28 de desembre, de Demarcació i Planta Judicial
- Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'Hisenda Pública, del Sector Públic Instrumental i de Subvencions
- Llei 9/2022, de 30 de desembre, de Pressupostos de la Generalitat per a l'exercici 2023
- RESOLUCIÓ de 22 de maig de 2023, de la consellera de Justícia, Interior i Administració Pública
Procés de tramitació
Procés de tramitació
Els Ajuntaments beneficiaris hauran de presentar la següent documentació:
1. Sol·licitud General de Subvenció per a aquesta ajuda.
2. (Annex III) Declaració responsable de no estar incurs en cap causa de prohibició per a obtindre la condició de beneficiari, de conformitat amb el que s'estableix en l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, i que ha complit les obligacions de reintegrament de subvencions que, en el seu cas, se li hagueren exigit.
Òrgans de tramitació
Òrgans de tramitació
SERVEI DE RECURSOS MATERIALS DE LA JUSTÍCIA
- SERVEI DE RECURSOS MATERIALS DE LA JUSTÍCIA
C/ DE LA DEMOCRÀCIA, 77 . CIUTAT ADMTIVA. 9 D'OCTUBRE-TORRE 4
46018 - València/Valencia
Quantia i cobrament
Quantia i cobrament
Càlcul.
El càlcul per a les despeses de personal de l'any 2023, s'ha efectuat sobre la base del que s'estableix en la DONA 26a punt 2 de la Llei 31/2022, de 23 de desembre, de Pressupostos Generals de l'Estat per a l'any 2023.
El càlcul per a les despeses de personal del 4t trimestre de l'any 2022, s'ha efectuat sobre la base de la DONA 25a punt 2 de la Llei 22/2021, de 28 de desembre, de Pressupostos Generals de l'Estat per a l'any 2022.
El crèdit s'ha distribuït en funció de les dades de població facilitats per l'I.N.E. a data 1 de gener de 2022.
Imports.
Les quanties venen recollides en l'Annex II (despeses de personal) de la Resolució.
La tramitació del pagament de la subvenció s'iniciarà per la Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública a mesura que es vagen presentant pels beneficiaris les justificacions de les despeses corresponents a les activitats subvencionables, i de la comprovació de l'aportat per part de la Conselleria en la manera establida en l'article 169 de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, d'Hisenda Pública, del Sector Públic Instrumental i de Subvencions.
El pagament per la Conselleria s'efectuarà mitjançant transferència al compte bancari que designen els Ajuntaments i que es trobe d'alta en el Sistema d'Informació Pressupostària de la Generalitat.
Òrgans resolució
Òrgans resolució
SERVEI DE RECURSOS MATERIALS DE LA JUSTÍCIA
- Conselleria de Justícia i Interior
C/ DE LA DEMOCRÀCIA, 77 . CIUTAT ADMTIVA. 9 D'OCTUBRE-TORRE 4
46018 - València/Valencia
Efecte silenci
Efecte silenci
Desestimatori
Recurs que procedeix contra la resolució
Recurs que procedeix contra la resolució
Contenciós-administratiu
Esgota via administrativa
Esgota via administrativa
Sí
Termini justificació:
des de: 01-10-2023
fins a: 31-10-2023
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
Possibilitar l'aportació, per via telemàtica, de la documentació justificativa del compliment de la fi de la subvenció, dels Ajuntaments de la Comunitat Valenciana amb una població de dret inferior a 7.000 habitants o superior sense oficina de suport directe a càrrec de la Generalitat, destinades a retribuir a les persones que ostenten la secretaria del Jutjat de pau (personal que no depén orgànicament de l'Administració de Justícia de la Generalitat).
Termini
Termini
Es concedeix a tots els Ajuntaments de la Comunitat Valenciana en els Jutjats de pau de la qual la secretaria l'exerceix personal que no depén orgànicament de l'Administració de Justícia de la Generalitat, que sent beneficiaris d'aquestes ajudes (Annex II de la Resolució) l'hagen sol·licitat prèviament en el tràmit corresponent.
Si no hi ha expedient obert en la sol·licitud, no es pot realitzar cap justificació.
El termini de presentació de la justificació serà des del dia 1 al 31 d'octubre de 2023.
Documentació
Documentació
Els Ajuntaments beneficiaris hauran de presentar la següent documentació:
1. (Annex V) Relació de despeses del compte justificatiu. Subvenció per a despeses de personal dels Jutjats de pau de la Comunitat Valenciana.
2. Certificació prevista en l'article 199.5 de la Llei 8/2010, de 23 de juny, de règim local de la Comunitat Valenciana.
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix
Possibilitar l'aportació de documentació per via telemàtica a un expedient de sol·licitud de subvenció obert en
la Direcció General de Modernització i Relacions amb l'Administració de Justícia.
L'aportació es pot realitzar:
- A conseqüència d'un requeriment (d'esmena o d'un altre tipus).
- Per iniciativa de l'entitat interessada (voluntàriament o per determinar-ho així la normativa aplicable a l'expedient
de què es tracte).
REQUISITS
Per a poder aportar documentació mitjançant aquest tràmit telemàtic s'han de complir els següents requisits:
a) Haver rebut un REQUERIMENT (d'esmena o d'un altre tipus) de la Direcció General de Modernització i
Relacions amb l'Administració de Justícia, Conselleria de *Justícia, Interior i Administració Pública, respecte a un
expedient administratiu obert (és a dir, no resolt, ni arxivat) d'ajudes o subvencions.
b) Existir un expedient obert d'aqueixes característiques en aquesta Conselleria, al qual l'entitat interessada vulga (és a dir
, sense haver sigut requerida per a això) o dega (per determinar-ho així la normativa aplicable a l'expedient de què es
tracte) aportar més documentació, o bé presentar la seua renúncia o desistiment, segons siga procedent.
INTERESSATS
- Ajuntaments de la Comunitat en els Jutjats de pau de la qual la secretaria l'exerceix personal que no depén
orgànicament de l'Administració de Justícia de la Generalitat. Aquests Ajuntaments estan relacionats en l'Annex
II de la Resolució, a través del procediment:
Concessió de subvencions nominatives als Ajuntaments de la Comunitat Valenciana per a despeses ocasionades
pel personal no funcionarial que ostenta la secretaria del Jutjat de pau (*proc 22080).
Termini
Termini
Si s'ha rebut un requeriment (d'esmena o d'un altre tipus), la documentació haurà d'aportar-se en el termini
que la Conselleria haja establit en aquest requeriment.
En un altre cas, l'aportació es podrà realitzar en qualsevol moment del procediment anterior a la resolució de l'expedient,
sempre que no s'haja arxivat l'expedient.
Documentació
Documentació
1. Si s'ha rebut un requeriment administratiu, s'aportaran els documents que se sol·liciten en aquest.
2. En un altre cas, s'aportarà bé la documentació que considere pertinent, o bé la que determine la normativa
aplicable a l'expedient obert de què es tracte, segons siga procedent.