Detall de Procediment

Procediment per a la JUSTIFICACIÓ DE DESPESES dels CENTRES DOCENTS PÚBLICS de la Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació

Codi SIA: 3034954
Codi GUC: 95186
Organisme: Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació
Termini de sol·licitud: OBERT
  • Informació bàsica

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

  • Esmena

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Els titulars dels centres docents presentaran la justificació de les despeses anuals a través del compte de gestió anual que recull operacions d'ingressos i despeses del centre, i la situació inicial i final de la tresoreria del centre resultant de tots dos tipus d'operacions. Tot això en relació a les quantitats que reben per al sosteniment dels centres per part de la Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació i les aportacions de famílies i altres Administracions per a prestació de diversos serveis.

Observacions

Observacions

Els dubtes o consultes dels centres educatius poden traslladar-se a les corresponents Direccions territorials. Direcció Territorial d'Alacant : educeconomica_dta@gva.es Tel.: 966907567 Direcció Territorial de Castelló: seccioeconomicaeducas@gva.es Tel. : 964333847 Direcció Territorial de València gestecon_dtv@gva.es

Requisits

Requisits

Este tràmit ha de ser emplenat per la persona titular de la SECRETARIA del centre o, en defecte d'això la persona titular de la DIRECCIÓ d'este.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Els centres educatius públics de titularitat de la Generalitat Valenciana.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

Abans del 15 de FEBRER de l'ANY SEGÜENT a l'exercici pressupostari que es presenta.

Formularis documentació

La sol·licitud de presentació de la justificació estarà acompanyada dels següents documents, que hauran de descarregar-se a través del programa de gestió administrativa d'ITACA: - IMPRESOS de les lletres A, B i C degudament emplenats i SIGNATS ELECTRÒNICAMENT, en els quals conste l'aprovació pel Consell Escolar. - CERTIFICAT de l'ENTITAT BANCÀRIA a 31 de desembre de l'any que es justifica. - En el cas que el saldo del banc no coincidisca amb el saldo que apareix en el document C s'haurà d'aportar: - DILIGÈNCIA de conciliació signada pels titulars del centre en cas que el saldo del banc no coincidisca amb el saldo final de la lletra C. (Este no és un document normalitzat per la qual cosa no està disponible en ITACA) *IMPORTANT : cada document conforma un expedient pel que no han de remetre's en un únic document pdf.

Taxa o pagament

Taxa o pagament

No hi ha taxes associades

Presentació

Presentació

Telemàtica
Per a la tramitació telemàtica serà necessari accedir amb un CERTIFICAT DIGITAL DE REPRESENTANT de centre educatiu. El tràmit s'inicia amb un formulari web que ha d'emplenar-se en línia. L'apartat B DIRECCIÓ TERRITORIAL: la que li corresponga al centre educatiu. L'apartat C DADES DE LA PERSONA O ENTITAT INTERESSADA: els emplenarà amb les dades que li indiquem a continuació: NOM: EL DEL CENTRE ESCOLAR PRIMER COGNOM: CODI DEL CENTRE SEGON COGNOM: NO EMPLENAR NIF: NIF DEL CENTRE L'apartat C DADES DE LA PERSONA REPRESENTANT: Agafa les dades del certificat digital amb el qual s'ha accedit al tràmit telemàtic, i no són editables. La resta d'apartats han d'emplenar-se segons les indicacions de cada apartat.

Procés de tramitació

Procés de tramitació

La tramitació del procediment constarà dels següents passos: - RECEPCIÓ de la DOCUMENTACIÓ abans del 15 de febrer de 2024 - COMPROVACIÓ i ESTUDI de la documentació per la Secció de Gestió Econòmic – Administrativa de cada Direcció Territorial. - ESMENA/APORTACIÓ: S'indicarà als centres les deficiències que han d'esmenar (si escau). O les persones interessades podran aportar i/o esmenar la documentació que corresponga. - RECEPCIÓ de CONFORMITAT de tots els impresos que conformen l'expedient i remissió a la INTERVENCIÓ abans del 31 de març.

Òrgans de tramitació

Òrgans de tramitació

Òrgans resolució

Òrgans resolució

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix

L'aportació i/o esmena de documents a este procediment ha de realitzar-se de MANERA TELEMÀTICA en este. Pot entrar des de la següent adreça que també trobarà en l'apartat "Enllaços" https://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=G95186 Aquesta aportació i/o esmena pot realitzar-se: - A iniciativa de la persona interessada - A conseqüència d'un requeriment per part de l'Administració.

Termini

Termini

- Per les persones interessades: Les persones interessades disposen d'un termini de DEU DIES HÀBILS per a l'esmena o aportació dels documents preceptius. - Per requeriment: Igualment es requerirà a l'interessat perquè, en un termini de DEU DIES HÀBILS, esmene la falta o acompanye els documents preceptius. (Tot això conforme a l'article 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.)