Procediment per a la JUSTIFICACIÓ DE DESPESES dels CENTRES DOCENTS PÚBLICS de la Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació - GVA.ES
Procediment per a la JUSTIFICACIÓ DE DESPESES dels CENTRES DOCENTS PÚBLICS de la Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació
Organisme: Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació
Termini de sol·licitud:
OBERT
Informació bàsica
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Esmena
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
Els titulars dels centres docents presentaran la justificació de les despeses anuals a través del compte de gestió anual que recull operacions d'ingressos i despeses del centre, i la situació inicial i final de la tresoreria del centre resultant de tots dos tipus d'operacions.
Tot això en relació a les quantitats que reben per al sosteniment dels centres per part de la Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació i les aportacions de famílies i altres Administracions per a prestació de diversos serveis.
Observacions
Observacions
Els dubtes o consultes dels centres educatius poden traslladar-se a les corresponents Direccions territorials.
Direcció Territorial d'Alacant :
educeconomica_dta@gva.es
Tel.: 966907567
Direcció Territorial de Castelló:
seccioeconomicaeducas@gva.es
Tel. : 964333847
Direcció Territorial de València
gestecon_dtv@gva.es
Requisits
Requisits
Este tràmit ha de ser emplenat per la persona titular de la SECRETARIA del centre o, en defecte d'això la persona titular de la DIRECCIÓ d'este.
Qui pot sol·licitar-ho?
Qui pot sol·licitar-ho?
Els centres educatius públics de titularitat de la Generalitat Valenciana.
Normativa del procediment
Normativa del procediment
- Ordre de 18 de maig de 1995, de la Conselleria d'Educació i Ciència per la qual es delega en els directors dels centres docents no universitaris de titularitat de la Generalitat Valenciana determinades facultats ordinàries en matèria de contractació i s'aproven les normes que regularan la gestió econòmica d'estos centres.
- Llei 9/2022, de 30 de desembre, de Pressupostos de la Generalitat per a l'exercici 2023.
- DECRET 252/2019, de 29 de novembre, del Consell, de regulació de l'organització i el funcionament dels centres públics que imparteixen ensenyaments d'Educació Secundària Obligatòria, Batxillerat i Formació Professional.
- DECRET 253/2019, de 29 de novembre, del Consell, de regulació de l'organització i el funcionament dels centres públics que imparteixen ensenyaments d'Educació Infantil o d'Educació Primària.
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Formularis documentació
Termini
Termini
Abans del 15 de FEBRER de l'ANY SEGÜENT a l'exercici pressupostari que es presenta.
Formularis documentació
La sol·licitud de presentació de la justificació estarà acompanyada dels següents documents, que hauran de descarregar-se a través del programa de gestió administrativa d'ITACA:
- IMPRESOS de les lletres A, B i C degudament emplenats i SIGNATS ELECTRÒNICAMENT, en els quals conste l'aprovació pel Consell Escolar.
- CERTIFICAT de l'ENTITAT BANCÀRIA a 31 de desembre de l'any que es justifica.
- En el cas que el saldo del banc no coincidisca amb el saldo que apareix en el document C s'haurà d'aportar:
- DILIGÈNCIA de conciliació signada pels titulars del centre en cas que el saldo del banc no coincidisca amb el saldo final de la lletra C. (Este no és un document normalitzat per la qual cosa no està disponible en ITACA)
*IMPORTANT : cada document conforma un expedient pel que no han de remetre's en un únic document pdf.
Taxa o pagament
Taxa o pagament
No hi ha taxes associades
Presentació
Presentació
Telemàtica
Per a la tramitació telemàtica serà necessari accedir amb un CERTIFICAT DIGITAL DE REPRESENTANT de centre educatiu.
El tràmit s'inicia amb un formulari web que ha d'emplenar-se en línia.
L'apartat B DIRECCIÓ TERRITORIAL: la que li corresponga al centre educatiu.
L'apartat C DADES DE LA PERSONA O ENTITAT INTERESSADA: els emplenarà amb les dades que li indiquem a continuació:
NOM: EL DEL CENTRE ESCOLAR
PRIMER COGNOM: CODI DEL CENTRE
SEGON COGNOM: NO EMPLENAR
NIF: NIF DEL CENTRE
L'apartat C DADES DE LA PERSONA REPRESENTANT: Agafa les dades del certificat digital amb el qual s'ha accedit al tràmit telemàtic, i no són editables.
La resta d'apartats han d'emplenar-se segons les indicacions de cada apartat.
Procés de tramitació
Procés de tramitació
La tramitació del procediment constarà dels següents passos:
- RECEPCIÓ de la DOCUMENTACIÓ abans del 15 de febrer de 2024
- COMPROVACIÓ i ESTUDI de la documentació per la Secció de Gestió Econòmic – Administrativa de cada Direcció Territorial.
- ESMENA/APORTACIÓ: S'indicarà als centres les deficiències que han d'esmenar (si escau). O les persones interessades podran aportar i/o esmenar la documentació que corresponga.
- RECEPCIÓ de CONFORMITAT de tots els impresos que conformen l'expedient i remissió a la INTERVENCIÓ abans del 31 de març.
Òrgans de tramitació
Òrgans de tramitació
- SERVEI TERRITORIAL D'EDUCACIÓ - ALACANT
- SERVEI TERRITORIAL D'EDUCACIÓ - CASTELLÓ
- SERVEI TERRITORIAL D'EDUCACIÓ - VALÈNCIA
C/ CARRATALÀ, 47
03007 - Alacant/Alicante
Av. DEL MAR, 23
12003 - Castelló/Castellón
C/ GREGORI GEA, 14
46009 - València/Valencia
Òrgans resolució
Òrgans resolució
- SERVEI TERRITORIAL D'EDUCACIÓ - ALACANT
- SERVEI TERRITORIAL D'EDUCACIÓ - CASTELLÓ
- SERVEI TERRITORIAL D'EDUCACIÓ - VALÈNCIA
C/ CARRATALÀ, 47
03007 - Alacant/Alicante
Av. DEL MAR, 23
12003 - Castelló/Castellón
C/ GREGORI GEA, 14
46009 - València/Valencia
Esgota via administrativa
Esgota via administrativa
Sí
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix
L'aportació i/o esmena de documents a este procediment ha de realitzar-se de MANERA TELEMÀTICA en este.
Pot entrar des de la següent adreça que també trobarà en l'apartat "Enllaços"
https://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=G95186
Aquesta aportació i/o esmena pot realitzar-se:
- A iniciativa de la persona interessada
- A conseqüència d'un requeriment per part de l'Administració.
Termini
Termini
- Per les persones interessades:
Les persones interessades disposen d'un termini de DEU DIES HÀBILS per a l'esmena o aportació dels documents preceptius.
- Per requeriment:
Igualment es requerirà a l'interessat perquè, en un termini de DEU DIES HÀBILS, esmene la falta o acompanye els documents preceptius.
(Tot això conforme a l'article 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.)