Convocatòria de proves selectives d'accés al cos superior de gestió en prevenció de riscos laborals de l'Administració de la Generalitat, A2-21, sector administració especial, convocatòria 160/18, torn lliure general. (Procés d'estabilització). - GVA.ES
Convocatòria de proves selectives d'accés al cos superior de gestió en prevenció de riscos laborals de l'Administració de la Generalitat, A2-21, sector administració especial, convocatòria 160/18, torn lliure general. (Procés d'estabilització).
Informació bàsica
Títol d'enginyeria tècnica, diplomatura universitària, títol d'arquitectura tècnica o equivalent, o bé, títol universitari oficial de grau que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habiliten per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions assignades al cos, o tindre complides les condicions per a obtindre'ls abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds i disposar del certificat que ho acredite.
A més de la titulació universitària del paràgraf anterior, les persones aspirants han d'acreditar la formació com a tècnic superior en Prevenció de Riscos Laborals a través d'una titulació o un certificat que acredite estar habilitat per a realitzar les funcions de nivell superior que preveu l'article 37 del Reglament dels serveis de prevenció, Reial decret 39/1997, de 17 de gener, que s'ha de justificar per qualsevol de les formes següents:
A) Mitjançant l'acreditació de la formació per la universitat per a exercir les funcions de nivell superior segons l'article 37.2 del Reglament dels serveis de prevenció, aprovat pel Reial decret 39/1997, de 17 de gener.
B) Certificació expedida per una entitat pública o privada que haja tingut capacitat per a desenvolupar activitats formatives en aquesta matèria i compte amb autorització de l'autoritat laboral competent després d'haver realitzat un curs de 600 hores i amb el contingut previst en l'annex VI del Reglament dels serveis de prevenció, d'acord amb la disposició addicional primera del Reial decret 337/2010, de 19 de març, que modifica el Reial decret 39/1997, de 17 de gener.
No obstant això, de conformitat amb el que estableix la disposició transitòria quinzena de l'LOGFPV, el personal que no tinga la titulació específica exigida per a l'accés al cos o l'escala en el qual es classifique el lloc, que haja exercit com a personal temporal, per haver sigut modificat en aplicació del que disposa l'apartat primer de la disposició addicional tercera de la llei esmentada, podrà participar en les convocatòries dels procediments selectius a aquest cos o escala corresponents a les ofertes d'ocupació pública dels exercicis 2017 a 2020, sempre que estiguen en possessió d'una titulació del nivell exigit per a l'accés al grup o subgrup de classificació professional del cos o l'escala convocats.
Descripció de places
Llocs corresponents a l'oferta d'ocupació pública de 2018.
1. Nacionalitat: tindre la nacionalitat espanyola, d'un estat membre de la Unió Europea o d'algun estat al qual siga aplicable la llibertat de circulació de persones treballadores. Independentment de la seua nacionalitat, el/la cònjuge de les i els espanyols i de les persones nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea, i, quan així ho preveja el tractat corresponent, el/la cònjuge dels nacionals d'algun estat en què siga aplicable la llibertat de circulació de les persones treballadores, sempre que no estiguen separades de dret.
Així mateix i amb les mateixes condicions que els/les cònjuges, hi poden participar els seus/les seues descendents i els/les del seu cònjuge, menors de vint-i-un anys o majors d'esta edat que visquen al seu càrrec.
Els nacionals del Regne Unit podran participar en aquest procés selectiu sempre que la data d'expiració del termini de presentació de sol·licituds siga anterior a la data de retirada efectiva del Regne Unit com a estat membre de la Unió Europea.
2. Edat: tindre 16 anys i no haver arribat a l'edat de jubilació.
3. Estar en possessió del títol d'enginyeria tècnica, diplomatura universitària, títol d'arquitectura tècnica o equivalent, o bé d'un títol universitari oficial de grau que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habilite per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions assignades al cos, o tindre complides les condicions per a obtindre'ls abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds i disposar del certificat que ho acredite.
A més de la titulació universitària del paràgraf anterior, les persones aspirants han d'acreditar la formació com a tècnics/tècniques superiors en Prevenció de Riscos Laborals a través d'una titulació o un certificat que acredite estar habilitat/habilitada per a realitzar les funcions de nivell superior que preveu l'article 37 del Reglament dels serveis de prevenció, Reial decret 39/1997, de 17 de gener, que s'ha de justificar per qualsevol de les formes següents:
A) Mitjançant l'acreditació de la formació per la universitat per a exercir les funcions de nivell superior segons l'article 37.2 del Reglament dels serveis de prevenció, aprovat pel Reial decret 39/1997, de 17 de gener.
B) Certificació expedida per una entitat pública o privada que haja tingut capacitat per a desenvolupar activitats formatives en aquesta matèria i que compte amb l'autorització de l'autoritat laboral competent després d'haver realitzat un curs de 600 hores i amb el contingut previst en l'annex VI del Reglament dels servicis de prevenció, d'acord amb la disposició addicional primera del Reial decret 337/2010, de 19 de març, que modifica el Reial decret 39/1997, de 17 de gener.
No obstant això, de conformitat amb el que estableix la disposició transitòria quinzena de l'LOGFPV, el personal que no tinga la titulació específica exigida per a l'accés al cos o l'escala en el qual es classifique el lloc, que haja exercit com a personal temporal, per haver sigut modificat en aplicació del que disposa l'apartat primer de la disposició addicional tercera de la llei esmentada, podrà participar en les convocatòries dels procediments selectius a este cos o escala corresponents a les ofertes d'ocupació pública dels exercicis 2017 a 2020, sempre que estiguen en possessió d'una titulació del nivell exigit per a l'accés al grup o subgrup de classificació professional del cos o l'escala convocats.
4. Capacitat: tindre les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguen necessàries per a l'exercici de les funcions o tasques corresponents.
5. Habilitació: no haver sigut separada o separat, o que s'haja revocat el seu nomenament com a personal funcionari interí, amb caràcter ferm, per mitjà d'un procediment disciplinari, de cap administració pública o òrgan constitucional o estatutari, ni estar inhabilitat/inhabilitada per sentència ferma per a exercir qualsevol funció pública o les pròpies del cos, l'agrupació professional o l'escala objecte de la convocatòria. En el cas de personal laboral, no trobar-se inhabilitat/inhabilitada per sentència ferma o com a conseqüència d'haver sigut acomiadat/acomiadada disciplinàriament de manera procedent per a exercir funcions semblants a les pròpies de la categoria professional a què es pretén accedir.
Si es tracta de persones nacionals d'altres estats, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver sigut sotmeses a cap sanció disciplinària o equivalent que impedisca, en els mateixos termes i en el seu estat, l'accés a l'ocupació pública.
Les condicions per a l'admissió a les proves s'han de reunir en el moment de la finalització del termini de presentació de sol·licituds i s'han de mantindre durant tot el procés selectiu fins al moment de la presa de possessió.
L'Administració podrà requerir els aspirants, en qualsevol moment, perquè acrediten el compliment dels requisits exigits per a participar-hi, així com la veracitat de qualsevol dels documents que hagen d'aportar en este procés selectiu.
Si els requisits no s'acrediten o els documents no s'aporten en el termini dels 10 dies hàbils següents a la notificació del requeriment, la persona aspirant podrà quedar exclosa del procés selectiu.
No podrà participar en este procediment selectiu el personal que ja tinga la condició de funcionari de carrera del cos objecte d'esta convocatòria.
Excempció / Reducció de tases:
1. Bonificacions:
a) La presentació de la sol·licitud de participació en les proves per mitjans telemàtics tindrà una bonificació del 10 % de la quota íntegra, que s'aplicarà de manera automàtica en efectuar el pagament, la presentació i el registre electrònic de la sol·licitud.
b) Les persones que acrediten que formen part d'una família nombrosa de categoria general o d'una família monoparental de categoria general tenen una bonificació del 50 % de la quota íntegra acumulable a la que fixa l'apartat a anterior. A aquest efecte, han d'assenyalar l'apartat "Bonificacions" de la sol·licitud telemàtica i esta s'aplicarà automàticament en efectuar el pagament, la presentació i el registre electrònic de la sol·licitud.
2. Exempcions. Estan exemptes del pagament de la taxa:
a) Les persones que acrediten un grau de diversitat funcional igual o superior al 33 %. S'aplicarà automàticament en efectuar el pagament, la presentació i el registre electrònic de la sol·licitud i si s'ha assenyalat l'apartat "Exempcions" de la sol·licitud telemàtica.
b) Les persones que acrediten que formen part d'una família nombrosa de categoria especial o d'una família monoparental de categoria especial. S'aplicarà automàticament en efectuar el pagament, la presentació i el registre electrònic de la sol·licitud, i assenyalar en l'apartat d'exempcions "Família nombrosa especial" de la sol·licitud telemàtica.
c) Les dones víctimes d'actes de violència sobre la dona, que acrediten esta condició mitjançant qualsevol dels mitjans de prova que preveuen els articles 9.1 i 9.2 de la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana, així com les persones que acrediten trobar-se en situació d'exclusió social mitjançant el corresponent document expedit per l'òrgan competent en matèria de benestar social de l'ajuntament de residència. S'aplicarà automàticament en efectuar el pagament, la presentació i el registre electrònic de la sol·licitud i assenyalar l'apartat "Altres" de la sol·licitud telemàtica.
Etapa actual: Adjudicació de destinacions i data de cessament/presa de possessió. Termini de recurs
Adjudicació i nomenament
Contra la present resolució, que esgota la via administrativa, podrà interposar-se un recurs potestatiu de reposició, en el termini d'un mes des de l'endemà de la publicació, de conformitat amb el que disposen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i/o un recurs contenciós administratiu davant de la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, en el termini de dos mesos, comptats a partir de l'endemà de la publicació, de conformitat amb el que disposen els articles 8, 14 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, així com qualsevol altre recurs que per al seu dret estime convenient.
Formularis
Altres documents
S'adjudiquen amb caràcter definitiu els llocs de treball que s'especifiquen en l'annex de la present resolució a les persones que han superat les proves selectives d'accés al cos superior de gestió en prevenció de riscos laborals de l'Administració de la Generalitat, A2-21, sector administració especial, convocatòria 160/18, torn lliure general, pel sistema de concurs oposició i procés d'estabilització d'ocupació, corresponent a l'oferta d'ocupació pública de 2018 per a personal de l'Administració de la Generalitat.
L'acte de presa de possessió tindrà lloc el dia 17 de juny de 2024.
- Recurs contenciós administratiu
- Recurs potestatiu de reposició
Llistat d'etapes
Etapa actual: Adjudicació de destinacions i data de cessament/presa de possessió. Termini de recurs
Data publicació: 11-06-2024
Temini tancat
Nomenament
Data publicació: 11-06-2024
Acte elecció de destí
Data publicació: 14-05-2024
Llista definitiva d'aprovats. Termini de presentació de documents
Data publicació: 20-02-2024
Temini tancat
Puntuació final (fases d'oposició i concurs). Pendent de publicació en DOGV. Termini de recurs
Data publicació: 30-01-2024
Llista provisional. Termini d'al·legacions
Data publicació: 24-11-2023
Temini tancat
Llista aprovats (fase oposició) i termini presentació documents valoració mèrits (fase concurs)
Data publicació: 10-10-2023
Temini tancat
Plantilla de respostes del 2n exercici
Data publicació: 31-07-2023
Temini tancat
Acord del tribunal pel qual es determina la data del 2n exercici
Data publicació: 21-06-2023
Acord de notes del 1r examen. Termini de recurs
Data publicació: 11-05-2023
Plantilla de respostes de l'exercici
Data publicació: 27-03-2023
Distribució d'aules
Data publicació: 15-03-2023
Llista definitiva d'admesos/exclosos i data d'examen. Termini de recurs
Data publicació: 09-03-2023
Modificació composició del tribunal
Data publicació: 26-10-2022
Nomenament de tribunal
Data publicació: 19-09-2022
Nomenament de tribunal
Data publicació: 07-10-2021
Llista provisional admesos/exclosos. Termini d'al·legacions
Data publicació: 19-01-2021
Temini tancat
Bases i obertura de termini
Data publicació: 28-09-2020
Temini tancat