Sol·licitud de reembossament de despeses per adquisició de material ortoprotètic

Conselleria de Sanitat

Codi SIA: 210926
|
Codi GVA: 1461
Descarregar informació
Termini obert
  • Què necessites saber
  • Què és
  • A qui va dirigit
  • Com es tramita
  • Procediments relacionats
  • Formularis
  • Tramitació
  • Sol·licitud
  • Resolució
  • Ajuda
  • Preguntes freqüents
  • Temes relacionats
  • Enllaços d'interés
  • Compartir en xarxes socials

Què és

Què és i per a què servix

Que el pacient, que haja suportat una despesa en l'adquisició de material ortoprotètic (pròtesis externes, ortesis, cadires de rodes, etc.) i considere que aquesta despesa ha de ser assumida per la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, puga sol·licitar el reembossament.

Terminis
Sol·licitudTermini obert
Normativa
  • Ordre de 3 de febrer de 1998, de la Conselleria de Sanitat, per la qual es regula el reintegrament de despeses en l'àmbit de la Comunitat Valenciana (DOGV núm. 3197, de 05/03/98).
  • Reial decret 1030/2006, de 15 de setembre, pel qual s'estableix la cartera de serveis comuns del Sistema Nacional de Salut, i que recull en el seu annex VI la cartera de serveis comuns de la prestació ortoprotètica (BOE núm. 222, de 16/09/06).
  • Decret 76/2010, de 30 d'abril, del Consell, pel qual es regula la prestació ortoprotètica en el marc de la sanitat pública en l'àmbit de la Comunitat Valenciana i que en el seu annex I estableix la cartera de serveis ortoprotètics externs (DOCV núm. 6260, de 05/05/10).

A qui va dirigit

Ciutadania
Persones interessades

Les persones que tinguen reconegut el dret a la prestació ortoprotètica per la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.

Sol·licitud

Termini
Termini obert

Fins a 4 anys després del fet causant.

Documentació
- Imprés de Sol·licitud de Reembossament de Material Ortoprotètic, signat per l'usuari o el seu representant legal en la qual conste el NIF del preceptor. - Còpia de la prescripció del facultatiu especialista del sistema sanitari públic. - Factura original de l'adquisició del material...
Saber més
Forma de presentació
Telemàtica
1.- Per a accedir de manera telemàtica el sol·licitant hauran de disposar d'un sistema de signatura electrònica reconeguda o qualificada i avançada basat en certificats electrònics reconeguts o qualificats de signatura electrònica expedits per prestadors inclosos en la «Llista de confiança de...
Saber més
Presencial

D'acord amb l'article 16.4 de la llei de procediment administratiu comú de les administracions públiques. Els documents que els interessats dirigisquen als òrgans de les Administracions

Públiques podran presentar-se:

a) En el registre electrònic de l'Administració o Organisme al qual es dirigisquen, així com

en els restants registres electrònics de qualsevol dels subjectes als quals es refereix l'article

2.1.

b) En les oficines de Correus, en la forma que reglamentàriament s'establisca.

c) En les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya a l'estranger.

 

d) En les oficines d'assistència en matèria de registres.

e) En qualsevol altre que establisquen les disposicions vigents.

preferentment en

On dirigir-se

Resolució

Quantia i cobrament
QUANTIA L'import que es reembossarà serà, com a màxim, IVA inclòs, el que s'especifica en el Catàleg general de material ortoprotètic vigent per a l'article en qüestió. PAGAMENT Ingrés en el compte bancari designat per l'usuari. Nota: en cap cas s'abonaran els articles NO inclosos en el...
Saber més
Òrgans resolució