Sol·licitud de certificats relatius a unions de fet inscrites en el Registre d'unions de fet Formalitzades de la Comunitat Valenciana - GVA.ES
Sol·licitud de certificats relatius a unions de fet inscrites en el Registre d'unions de fet Formalitzades de la Comunitat Valenciana
Què és
Sol·licitud de certificats relatius a unions de fet inscrites en el Registre Administratiu d'Unions de Fet de la Comunitat Valenciana.
- Llei 5/2012, de 15 d'octubre, de la Generalitat, per la qual es regulen les unions de fet formalitzades de la Comunitat Valenciana (DOCV núm. 6884, de 18/10/2012).
- Decret 34/2022, d'1 d'abril, del Consell, pel qual es regulen l'organització i el funcionament del Registre de fet Formalitzades, així com els procediments d'inscripció, modificació i cancel·lació d'unions en aquest.
A qui va dirigit
Ciutadans inscrits o qualsevol persona que vulga certificar negativament la seua inscripció.
Com es tramita
- Presentació de la sol·licitud, amb la identificació de la persona sol·licitant.
- Expedició del certificat per part de l'Administració.
En cas de problemes informàtics a l'hora de realitzar este tràmit pot emplenar el formulari de contacte en INFORMACIÓ BÀSICA - dubtes sobre la tramitació telemàtica - problemes informàtics.
En cas de dubtes sobre la tramitació del procediment posar-se en contacte a través del compte de correu:
registreunionsfetcv@gva.es (aquest compte no ha d'utilitzar-se per a la presentació oficial de documents)
12001 - Castelló/Castellón
03002 - Alacant/Alicante
Formularis
Sol·licitud
Durant tot l'any.
- Imprés de sol·licitud.
- Documents d'identificació persones sol·licitants. En el cas de persones estrangeres, el passaport, en vigor.
No subjecte a pagament de taxa.
a) En els registres dels òrgans administratius a què es dirigisquen.
b) En els registres de qualsevol òrgan administratiu, que pertanga a l'Administració general de l'Estat, a la de qualsevol administració de les comunitats autònomes, a la de qualsevol administració de les diputacions provincials, cabildos i consells insulars, a la dels ajuntaments dels municipis a què es refereix l'article 121 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local, o a la de la resta de les entitats que integren l'Administració local si, en aquest últim cas, s'ha subscrit el conveni oportú.
c) En les oficines de Correus, en la forma que reglamentàriament s'establisca.
d) En les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya en l'estranger.
e) En qualsevol altre que establisquen les disposicions vigents.
I, preferentment, a:
On dirigir-se
Resolució
Els previstos en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (BOE núm. 236, de 02/10/15).
46018 - València/Valencia
Preguntes freqüents
Temes relacionats
MATÈRIES
- Ciutadania
- Col·lectius i servicis socials
- Família i menors