Aportació documental telemàtica a un expedient d'ajudes per realització de l'Informe d'Avaluació de l'Edifici (IEEV.CV). Convocatòria de 2023 - GVA.ES
Aportació documental telemàtica a un expedient d'ajudes per realització de l'Informe d'Avaluació de l'Edifici (IEEV.CV). Convocatòria de 2023
Organisme: Vicepresidència Segona i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge
Termini de sol·licitud:
OBERT
des de 06-02-2023
Informació bàsica
Formularis
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
El tràmit té per objecte la presentació telemàtica de documentació a un expedient de sol·licitud d'ajudes per realització de l'Informe d'Avaluació de l'Edifici (IEEV.CV), corresponents a l'exercici 2023, com a conseqüència d'una publicació d'inconvenients o un requeriment per part de l'Administració o, si és el cas, a iniciativa de la part interessada.
Observacions
Per a presentar la sol·licitud serà imprescindible que dispose d'un dels següents mecanismes d'autenticació electrònica
per a poder verificar la seua identitat:
a) Cl@ve permanent: Sistema d'autenticació dissenyat per a persones que necessiten accedir sovint als serveis
electrònics de l'Administració. Es basa en l'ús d'un codi d'usuari, el seu DNI o NIE, i d'una contrasenya que s'estableix
en el procés d'activació i que només ha de ser coneguda pel ciutadà. Per als serveis d'administració electrònica que
requerisquen un nivell de seguretat elevat, el sistema reforça l'autenticació amb la sol·licitud d'introducció d'un codi
numèric d'un sol ús (OTP).
Podrà sol·licitar-ho en alguna de les diferents oficines de Registre CL@VE habilitades per a això, que trobarà en la URL:
https://administracion.gob.es/pag_Home/va/atencionCiudadana/encuentraTuOficina/OficinasRegistro_CLAVE.html
b) Certificat electrònic (incloent el DNI-e) emés pels prestadors de serveis autoritzats pel Ministeri d'Indústria, Comerç
i Turisme.
Requisits
Tindre un expedient en tramitació davant de la conselleria competent en matèria d'Habitatge, de sol·licitud d'ajudes per realització de l'IEEV.CV, corresponent a la convocatòria de 2023.
Qui pot sol·licitar-ho?
L'aportació documental telemàtica o l'esmena ha d'efectuar-la la mateixa persona que va formalitzar, en el seu moment, la petició de l'ajuda (la persona sol·licitant o, si escau, la representant legal a aquest efecte). Si no és així, ha d'acreditar la seua qualificació/representació per a això.
Termini
L'aportació de documentació per a completar o esmenar un expedient d'ajudes per realització de l'IEEV.CV, podrà realitzar-se fins que concloga el període d'esmena d'inconvenients a les sol·licituds d'ajudes que a aquest efecte es publique en la Web de la Conselleria.
Documentació
La requerida o que es considere convenient aportar, adjuntant-la en format pdf i utilitzant, si escau, els impresos associats que corresponguen, degudament emplenats i signats, a seleccionar entre els que es troben a la seua disposició en l'apartat subsegüent d'aquest detall de procediment.
Presentació
Telemàtica
1. Per a iniciar el tràmit telemàtic haurà de punxar en la icona superior "Tramitar amb certificat" d'aquesta mateixa pàgina, on la persona que aporta la documentació s'identificarà amb un certificat de signatura digital acceptat per la Generalitat.
Haurà de disposar de certificat electrònic reconegut per l'ACCV o DNI electrònic. També pot tramitar utilitzant el sistema de CL@VE-PERMANENT de l'Estat. Amb aquest sistema d'autenticació i signatura, no necessita disposar de certificat en el seu equip ni usar Java o AUTOSIGNATURA (Veure enllaços de l'apartat Informació Complementària).
2. 2. S'haurà de seleccionar l'expedient que corresponga entre els que oferisca l'aplicació en funció de la identificació (DNI-NIE-NIF) de la persona o comunitat de propietaris sol·licitant de l'ajuda.
3. A continuació, s'adjuntaran els documents en format pdf que hagen sigut requerits per l'Administració o que es consideren oportuns per a incorporar a l'expedient d'ajudes.
4. Finalment ho registrarà d'entrada, a través del registre telemàtic.
La documentació serà valorada pel personal de la Conselleria encarregat de la tramitació de l'expedient, per a la seua incorporació al mateix si escau.
On consultar dubtes sobre el tràmit
Enllaços
- CL@VE-PERMANENT
- Enllaç a la web sobre ajudes de la Conselleria
- El tràmit per a donar d'alta un nou compte bancari, modificar-la o donar-la de baixa es pot realitzar telemàticament, consulte: PROPER. Procediment per a tramitar les altes, modificacions i baixes de les domiciliacions bancàries (Domiciliació bancària). Tràmit automatitzat:
- Sistemes de signatura electrònica admesos i/o usats en la seu
òrgans de tramitació
Òrgans resolució
Esgota via administrativa
Sí