Convocatòria de subvencions per a l'exercici 2024 a entitats del tercer sector d'acció social per al finançament de projectes d'itineraris integrats per a la inserció sociolaboral de persones en situació o risc d'exclusió social

Vicepresidència Primera i Conselleria de Servicis Socials, Igualtat i Vivenda

Codi SIA: 687345
|
Codi GVA: 19128
Descarregar informació
Termini de sol·licitud tancat

Des de 09-05-2024

Fins 05-06-2024

  • Què necessites saber
  • Què és
  • A qui va dirigit
  • Com es tramita
  • Procediments relacionats
  • Formularis
  • Tramitació
  • Sol·licitud
  • Esmena
  • Al·legació / Aportació
  • Altres tràmits
  • Desistiment
  • Renúncia
  • Recurs d'alçada
  • Recurs de reposició
  • Ajuda
  • Preguntes freqüents
  • Temes relacionats
  • Enllaços d'interés

Què és

Què és i per a què servix

Les subvencions s'atorgaran per a la realització de projectes de desenvolupament d'itineraris integrats per a la inserció sociolaboral de persones en situació o risc d'exclusió social que es desenvolupen en l'àmbit de territorial de la Comunitat Valenciana

 

 

Terminis
Sol·licitudTemini tancat
Des de 09-05-2024 fins a 05-06-2024
EsmenaTermini obert
Al·legació / AportacióTermini obert
Recurs d'alçadaTermini obert
Recurs de reposicióTermini obert
Observacions

Annex I: Sol·licitud de subvencions per la qual es convoquen per a l'exercici 2024 les subvencions dirigides al desenvolupament d'itineraris integrats per a la inserció sociolaboral de persones en situació o risc d'exclusió social, per a Entitats del Tercer Sector d'Acció Social.

 

IMPRESOS ASSOCIATS:

 

Annex II: Full de seguiment de les actuacions realitzades.

 

Annex III taules salarials.

A qui va dirigit

Ciutadania
Administració
Persones interessades

Entitats del tercer sector d'acció social

Requisits

Podran concórrer a la present convocatòria de subvencions les entitats sense ànim de lucre que complisquen els requisits establits en article 5.1 de l'Ordre 10/2017, de 29 de novembre, de Vicepresidència i Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives, per la qual s'estableixen les bases reguladores per a la concessió de subvencions dirigides al desenvolupament d'itineraris integrats per a la inserció sociolaboral de persones en situació o risc d'exclusió social

 

 

Com es tramita

Procés de tramitació

L'òrgan encarregat de l'ordenació i instrucció de l'expedient serà la Direcció General d'Inclusió i Cooperació al Desenvolupament.

Quan la sol·licitud no reunisca els requisits exigits, o no s'acompanye la documentació necessària d'acord amb l'Orde, es requerirà a la persona interessada perquè en el termini de 10 dies esmene la falta o acompanye els documents preceptius, amb indicació que, si així no ho fera, se li tindrà per desistit de la seua petició, prèvia resolució que haurà de ser dictada en els termes previstos en la legislació de Procediment Administratiu Comú.

En qualsevol fase de la tramitació dels expedients, a la vista de la documentació obrant en cadascun d'estos i de les obligacions que s'adquirixen per la concessió de l'ajuda, es podran recaptar informes dels organismes i de les entitats que s'estime oportú i efectuar les comprovacions necessàries sobre l'exactitud de tot això.

 

Criteris de valoració

Criteris objectius per a les Entitats del Tercer Sector d'Acció Social:

a) Criteris relacionats amb l'entitat sol·licitant:

1r Implantació i base social en l'àmbit d'actuació territorial. Es valorarà amb un màxim de 10 punts.

2n Especialització en el treball amb el col·lectiu objecte del projecte. Es valorarà amb un màxim de 10 punts.

3r Experiència en projectes d'inserció sociolaboral amb col·lectius en risc o exclusió social. Es valorarà amb un màxim de 15 punts.

4t Transparència i bones pràctiques. Es valorarà amb un màxim de 5 punts.

5é Capacitat operativa, solvència i sostenibilitat. Es valorarà amb un màxim de 10 punts.

b) Criteris relacionats amb l'actuació:

1r Perfil de les persones beneficiàries del projecte. Es valorarà amb un màxim de 10 punts.

2n Perfil professional dels recursos humans adscrits a l'execució del projecte i que estes vengen a reforçar les plantilles existents. Es valorarà amb un màxim de 10 punts.

3r Plantejament dels itineraris d'inserció, metodologia i coherència entre objectius, indicadors i resultats. Es valorarà amb un màxim de 15 punts.

4t Cronograma, mecanismes de seguiment, avaluació i de mesurament d'impacte. Es valorarà amb un màxim de 10 punts

5é Pràctiques d'innovació de transformació social, anàlisi de l'impacte de gènere i comptar amb un protocol d'actuació per a la no discriminació i igualtat efectiva entre dones i homes. Es valorarà amb un màxim de 5 punts.

Perquè l'actuació es considere susceptible de ser subvencionada, serà necessari obtindre almenys 25 punts en els criteris relacionats amb l'entitat sol·licitant i 25 punts en els criteris relacionats amb l'actuació.

 

Òrgans de tramitació
L'òrgan encarregat de l'ordenació i instrucció de l'expedient serà la Direcció General d'Inclusió i Cooperació al Desenvolupament. En la citada Direcció es crearà una Comissió d'Avaluació. Esta comissió elaborarà una relació ordenada de sol·licitants de les ajudes convocades d'acord amb els...
Saber més

Entitats col·laboradores de certificació

Sol·licitud

Termini
Des de 09-05-2024 fins a 05-06-2024

El termini per a la presentació serà de 20 dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació de la present resolució de convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. (DOGV núm.9844, de 08.05.2024)

Documentació

Les sol·licituds es presentaran de manera telemàtica en els termes que es determinen en la convocatòria.

En la sol·licitud s'emplenarà l'autorització de consulta telemàtica de dades per a ajudes i subvencions. La no autorització suposarà que la interessada haurà d'aportar, juntament amb la sol·licitud, els corresponents certificats emesos per l'Agència Estatal d'Administració Tributària, la Conselleria d'Hisenda i Model Econòmic i la Tresoreria de la Seguretat Social, expressius d'estar al corrent en el compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social.

En el cas que l'entitat siga nova perceptora de subvencions de la Vicepresidència segona i Conselleria de Servicis Socials, Igualtat o Habitatge o s'hagen modificat les dades presentades per l'entitat en relació amb anteriors convocatòries i, d'acord amb la Resolució de 16 de juny de 2022, del conseller d'Hisenda i Model Econòmic, per la qual s'aprova la implementació del sistema informàtic *PROPER i es regulen les actuacions automatitzades de la Intervenció de la Generalitat Valenciana, serà obligatori utilitzar el següent tràmit telemàtic per a totes les actuacions d'alta, modificació i baixa d'estes dades.

https://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=22648.

 

Forma de presentació
Telemàtica

La presentació es tramitarà únicament i exclusivament de manera telemàtica en la seu electrònica de la Generalitat.

Esmena

Termini
Termini obert
Forma de presentació

Al·legació / Aportació

Termini
Termini obert
Forma de presentació

Desistiment

Forma de presentació

Recurs d'alçada

Termini
Termini obert

Forma de presentació

Recurs de reposició

Termini
Termini obert

Forma de presentació

Renúncia

Forma de presentació