Concessió de subvencions nominatives corresponents als Ajuntaments de la Comunitat Valenciana en el municipi de la qual té la seua seu un Jutjat de pau, per a despeses generades pel funcionament del Jutjat de Pau

Conselleria de Justícia i Administració Pública

Codi SIA: 2510047
|
Codi GVA: 22078
Descarregar informació
Termini de sol·licitud tancat

Des de 20-06-2024

Fins 19-07-2024

  • Què necessites saber
  • Què és
  • A qui va dirigit
  • Com es tramita
  • Formularis
  • Tramitació
  • Sol·licitud
  • Resolució
  • Justificació
  • Ajuda
  • Preguntes freqüents
  • Temes relacionats
  • Enllaços d'interés

A qui va dirigit

Administració
Persones interessades

Es concedeix a tots els Ajuntaments de la Comunitat en el municipi del qual té en la seua seu un Jutjat de Pau. Aquests Ajuntaments estan relacionats en l'Annex I de la Resolució.

Com es tramita

Procés de tramitació

Els Ajuntaments beneficiaris hauran de presentar, la següent documentació:

 

1. Sol·licitud per a esta ajuda.

2. (Annex III) Sol·licitud General de Subvenció firmada per la persona titular de l'Alcaldia-Presidència o per qui tinga la representació de l'ajuntament.

 

 

Òrgans de tramitació
SERVEIS DE RECURSOS MATERIALS DE LA JUSTÍCIA

Entitats col·laboradores de certificació

Sol·licitud

Termini
Des de 20-06-2024 fins a 19-07-2024

El termini de presentació de la sol·licitud serà d'un mes a comptar des de l'endemà de la publicació d'esta Resolució en el DOGV (núm. 9874, de 19/06/2024). Del 20/06/2024 al 19/07/2024.

Forma de presentació
Telemàtica

La presentació serà únicament telemàtica, no admetent-se cap altre tipus de presentació.

Resolució

Quantia i cobrament

Càlcul.

El càlcul s'ha efectuat en funció del tram de població en el qual es troba inclòs el municipi, prenent com a referència el mòdul establit en l'apartat 2n punt 1 de la Resolució.

El crèdit s'ha distribuït en funció de les dades de població facilitats per l'I.N.E. a data 1 de gener de 2023.

 

Imports.

Les quanties venen recollides en l'Annex I (despeses de funcionament) de la Resolució.

 

El procediment de concessió és el de concessió directa que establix l'article 168 B) de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, d'Hisenda Pública, del Sector Públic Instrumental i de Subvencions, atés que el seu atorgament ve impost per una norma de rang legal (article 52 de la Llei 38/1988 de 28 de desembre, de Demarcació i Planta Judicial), i existix crèdit adequat i suficient en els pressupostos de la Generalitat per al present exercici.

 

La tramitació del pagament de la subvenció es realitzarà per la Conselleria de Justícia i Interior, prèvia justificació per la persona beneficiària de la realització de l'activitat, projecte, objectiu o adopció del comportament per al qual es va concedir i després de l'aportació i comprovació de la documentació justificativa per part de la Conselleria en el mode establit en l'article 169 de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, d'Hisenda Pública, del Sector Públic Instrumental i de Subvencions.

 

El pagament per la Conselleria s'efectuarà mitjançant transferència al compte bancari que designen els Ajuntaments i que es trobe d'alta en el Sistema d'Informació Pressupostària de la Generalitat.

Efecte silenci / Esgota via administrativa
Desestimatori
/ Sí
Recurs que procedeix contra la resolució
Contenciós-administratiu
Òrgans resolució
SERVEI DE RECURSOS MATERIALS DE LA JUSTÍCIA

Justificació

Termini
Des de 01-07-2024 fins a 30-09-2024

Es concedix a tots els Ajuntaments de la Comunitat Valenciana que sent beneficiaris d'estes ajudes (Annex I de la Resolució) l'hagen sol·licitat prèviament en el tràmit corresponent.

Si no hi ha expedient obert de sol·licitud, no es pot realitzar cap justificació.

El termini de presentació de la justificació serà des del dia 1 de juliol fins al 30 de setembre de 2024.

 

Descripció

Possibilitar l'aportació, per via telemàtica, de la documentació justificativa del compliment de la fi de la subvenció dels Ajuntaments de la Comunitat Valenciana en el municipi de la qual tenen en la seua seu un Jutjat de pau.

Documentació

Els Ajuntaments beneficiaris hauran de presentar la següent documentació:

1. Memòria d'actuació, justificativa del compliment de les condicions imposades en la concessió de la subvenció.

2. (Annex IV) Relació de despeses del compte justificatiu. Subvenció per a despeses de funcionament dels Jutjats de pau de la Comunitat Valenciana.

3. Certificació prevista en l'article 199.5 de la Llei 8/2010, de 23 de juny, de règim local de la Comunitat Valenciana.

 

L'aportació de documentació mitjançant este tràmit NOMÉS pot realitzar-se DE MANERA TELEMÀTICA.

· SUBVENCIONS PER A DESPESES DE FUNCIONAMENT DELS JUTJATS DE PAU DE LA COMUNITAT

VALENCIANA. RELACIÓ DE DESPESES DEL COMPTE JUSTIFICATIU (https://siac-front.gva.es/siac- front/public/descàrrega/és/F128753)