Ajudes per a impulsar projectes industrials estratègics per a la reindustrialització de la Comunitat Valenciana, per a l'exercici 2024 (STRATG). Indústria - GVA.ES
Ajudes per a impulsar projectes industrials estratègics per a la reindustrialització de la Comunitat Valenciana, per a l'exercici 2024 (STRATG). Indústria
Què és
La concessió d'ajudes en règim de concurrència competitiva, per a impulsar la REALITZACIÓ DE PROJECTES en la Comunitat Valenciana, executats de manera independent o en col·laboració amb altres empreses o entitats, QUE ES PUGUEN CONSIDERAR ESTRATÈGICS per a la REINDUSTRIALITZACIÓ de la Comunitat Valenciana, per concórrer dos o més de les següents circumstàncies:
1. Per tindre un caràcter tractor industrial amb efectes, almenys, a mitjà o llarg termini a la Comunitat Valenciana dels sectors emergents de la indústria aeroespacial, la valorització de materials, l'aprofitament de la biomassa, la generació d'hidrogen verd o la producció de semiconductors.
2. Per la seua capacitat de generar ocupació en el territori.
3. Per generar determinades externalitats positives de gran rellevància sobre l'activitat econòmica o en la Comunitat Valenciana.
4. Per la seua capacitat per a mobilitzar una gran inversió en la Comunitat Valenciana.
5. Per suposar un impuls a la descarbonització de la indústria.
1. Els DUBTES relacionats amb el CONTINGUT d'estes ajudes, així com els PROBLEMES INFORMÀTICS en la seua tramitació, seran atesos en la forma respectivament indicada en l'apartat "Ajuda > Preguntes freqüents" del present tràmit.
2. Vegeu més informació en la "GUIA PER A SOL·LICITAR LES AJUDES STRATG" i en l'apartat "Ajudes/Convocatòries" de l'àrea d'Indústria de la pàgina web de la Conselleria competent en eixa matèria (vegeu el respectiu enllaç directe a cadascun d'ells en l'apartat "Tramitació > Sol·licitud > Enllaços" del present tràmit).
3. Els TERMINIS DE REALITZACIÓ de les ACTUACIONS SUBVENCIONABLES són els següents:
a) Els projectes d'inversió podran tindre CARÀCTER PLURIANUAL si així ho requerix el termini d'execució. En tot cas els projectes hauran d'iniciar-se en l'exercici de la convocatòria i el termini màxim de duració no podrà excedir de l'anualitat 2026.
La posada en funcionament de les diverses inversions haurà d'efectuar-se dins del termini màxim d'execució i justificació.
b) Els costos acollits al RÈGIM DE MINIMIS, hauran de realitzar-se entre l'1 de gener de 2024 i les dates de la justificació anual de la subvenció establida en el resolc setzé de la convocatòria.
c) Els costos acollits al Reglament general d'exempció per categories (d'ara en avant RGEC, disponible en l'apartat "Què necessites saber > Què és > Normativa"), hauran de realitzar-se entre la data de la sol·licitud i les dates de la justificació de la subvenció anual establida en el resolc setzé de la convocatòria.
En el cas d'imputar gastos de nòmines i assegurances socials del mes de desembre de cada anualitat al projecte d'inversió, els corresponents a 2024 s'inclouran en els gastos de l'anualitat 2025 i els corresponents 2025 en l'anualitat 2026.
d) En el cas d'INVERSIONS es considerarà que la realització de les actuacions es produïx amb el pagament dels actius subvencionats. En la resta de costos, es considerarà la data de finalització de les col·laboracions, adquisicions o servicis associats als costos subvencionats.
* NOTA:
Una vegada recaiguda la resolució de concessió, quan per causes justificades es posaren de manifest desajustaments entre les anualitats previstes en la resolució de concessió, i la realitat econòmica que la seua execució exigira, la beneficiària podrà sol·licitar de forma raonada el reajustament de les anualitats previstes en la resolució de concessió per a adaptar el calendari d'execució, sempre que els romanents crediticis ho permeten. Esta sol·licitud haurà de presentar-se, dins del termini establit en la resolució de concessió, per a cada anualitat desajustada per a l’execució del projecte. Els reajustaments d'execució de la subvenció en cap cas comporten l'ampliació del termini d'execució dels projectes.
4. PRESSUPOST MÍNIM SUBVENCIONABLE en 2024:
- El pressupost mínim subvencionable del projecte íntegrament serà d'1.000.000 D'EUROS, sense tindre en compte l'IVA i sumant tots els costos subvencionables.
- Les SOL·LICITUDS els costos admesos de les quals com a subvencionables no aconseguisquen este pressupost mínim seran DESESTIMADES.
- Si en la fase de JUSTIFICACIÓ de la subvenció l'import total admés com a subvencionable, no aconseguix el pressupost mínim subvencionable de l'apartat anterior, sumant les anualitats a les quals s'estenga el projecte, s'acordarà la REVOCACIÓ total de la subvenció i la pèrdua del dret a esta, llevat que es justifique adequadament que s'ha executat un import inferior al pressupost mínim per causes no imputables a la beneficiària, i el projecte desenvolupat manté en qualsevol cas el seu impacte estratègic.
- Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions (BOE núm. 276, de 18/11/2003).
- Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions (BOE núm. 176, de 25/07/2006).
- Decret 279/2004, de 17 de desembre, del Consell de la Generalitat, pel qual es regulen mesures en els procediments de contractació administrativa i de concessió de subvencions per al foment de l'ocupació de les persones amb discapacitat (DOGV núm. 4907, de 21/12/2004).
- Reglament (UE) núm. 2023/2831 de la Comissió, de 13 de desembre de 2023, relatiu a l'aplicació dels articles 107 i 108 del Tractat de Funcionament de la Unió Europea a les ajudes de minimis (DOUE L2023/81820 de 15/12/2023).
- RGEC - Reglament general d'exempció per categories _ Reglament UE núm. 651/2014 de la Comissió, de 17 de juny de 2014, pel qual es declaren determinades categories d'ajudes compatibles amb el mercat interior en aplicació dels articles 107 i 108 del Tractat (DOUE núm. L187/1, de 16/06/2014).
- Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'Hisenda Pública, del Sector Públic Instrumental i de Subvencions (DOGV núm. 7464, de 12/02/2015).
- Llei 1/2022, de 13 d'abril, de la Generalitat, de Transparència i Bon Govern de la Comunitat Valenciana (DOGV núm. 9323, de 22/04/2022).
- ORDE 1/2024, de 30 de gener, de la Conselleria d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme per la qual s'establixen les BASES REGULADORES per a la concessió d'ajudes per a impulsar la reindustrialització de l'economia de la Comunitat Valenciana (DOGV núm. 9781, de 05/02/2024)
- RESOLUCIÓ de 15 de juliol de 2024, de la consellera d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, per la qual s'efectua la CONVOCATÒRIA per a l'exercici 2024, d'ajudes per a impulsar projectes industrials que siguen estratègics per a la reindustrialització de la Comunitat Valenciana. STRATG 2024...
- Extracte de la Resolució de 15 de juliol de 2024, de la consellera d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, per la qual s'efectua la convocatòria per a l'exercici 2024, d'ajudes per a impulsar projectes industrials que siguen estratègics per a la reindustrialització de la Comunitat Valenciana....
- RESOLUCIÓ de 13 de novembre de 2024, de la Direcció General d'Indústria, per la qual es RESOL la convocatòria, per a l'exercici 2024, d'ajudes per a impulsar projectes industrials que siguen estratègics estratègics a la Comunitat Valenciana. STRATG 2024 (DOGV núm. 9989, de 21/11/2024).
- Resolució de 3 de desembre de 2024, de la consellera d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, d'ampliació de terminis i modificació parcial de la Resolució de 15 de juliol de 2024, de la consellera d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, per la qual s'efectua la convocatòria per a l'exercici...
A qui va dirigit
1. Podran ser BENEFICIÀRIES d'estes ajudes:
1.1. Les EMPRESES PRIVADES*, industrials o de servicis vinculats directament a la indústria de la Comunitat Valenciana, que vagen a desenvolupar en el territori de la Comunitat Valenciana els projectes que es puguen considerar estratègics per a la reindustrialització, conforme als criteris establits en el resolc primer de la Resolució de convocatòria.
1.2. Les associacions empresarials i les agrupacions empresarials innovadores, que estiguen directament vinculades a la indústria de la Comunitat Valenciana, que vagen a desenvolupar en el territori de la Comunitat Valenciana els projectes que es puguen considerar estratègics per a la reindustrialització, conforme als criteris establits en el resolc primer de la Resolució de convocatòria.
Les associacions empresarials només podran obtindre la condició de beneficiàries si tenen personalitat jurídica pròpia i diferenciada, tenen el seu establiment o domicili social en la Comunitat Valenciana, i justifiquen de manera suficient, en l'apartat corresponent de la memòria descriptiva, la seua vinculació directa i la del projecte amb la indústria en el territori de la Comunitat Valenciana.
Sense perjuí d'altres formes de justificació de la vinculació directa d'una associació amb la indústria valenciana, s'entendran en tot cas com vinculades les associacions que majoritàriament es componguen d'empreses industrials.
* A l'efecte d'estes ajudes:
- S'entendrà per EMPRESA PRIVADA a tota entitat que realitze una activitat econòmica independentment de la seua forma jurídica, que no forme part del sector públic, que tinga personalitat jurídica pròpia i diferenciada, i que acredite estar vàlidament constituïda i inscrita en el registre públic corresponent (Registre Mercantil, Registre de Cooperatives, Registre de Societats laborals) en el moment de presentar la sol·licitud d'ajuda.
- Es consideraran PETITES EMPRESES les que ocupen a menys de 50 persones i el volum de negoci de les quals anual o el balanç general anual de la qual no supere els 10.000.000 d'euros.
- Es consideraran com a MITJANES a les empreses que ocupen entre 50 i 249 persones i que, a més, o bé tinguen un volum de negoci anual superior a 10 milions d'euros i igual o inferior a 50.000.000 euros, o bé un balanç general superior a 10.000.000 euros i igual o inferior a 43.000.000 euros. - Es consideraran GRANS EMPRESES les que no tinguen la consideració de PIME.
- Es considerarà que la beneficiària desenvoluparà UN PROJECTE INDUSTRIAL EN LA COMUNITAT VALENCIANA si el projecte es desenvoluparà majoritàriament en un establiment productiu situat en la Comunitat Valenciana, amb independència d'on es trobe el domicili social de l'empresa o entitat, i l'activitat principal del projecte proposat per a subvencionar s'emmarca clarament en un o diversos dels CNAE dels següents CNAE dels quals a continuació es relacionen, d'acord amb la Classificació Nacional d'Activitats Econòmiques (CNAE-2009) aprovada per Reial decret 475/2007, de 13 d'abril:
a) Grup d'activitats C «Indústria Manufacturera» (codis del 10 a 33).
b) CNAEs de Valorització de Materials (codis 3821, 3822, 3831 i 3832).
c) CNAEs vinculats al sector de semiconductors (codis 6201, 6202, 6209, 6311, 7112 i 7219) sempre que l'activitat a subvencionar este vinculada al disseny i producció de semiconductors.
2. La VINCULACIÓ del projecte industrial amb alguna d'estes activitats industrials haurà de FONAMENTAR-SE motivadament en la memòria descriptiva i, en el cas d'empreses, mitjançant l'adscripció d'un CNAE industrial per la sol·licitant, que haurà de constar en la nota informativa, o si és el cas en l'informe de seguretat social, establits en les lletres a) i b) del punt 5 del resolc nové. L'absència d'adscripció d'un CNAE industrial en els documents citats, suposarà la inadmissió de la sol·licitud per no reunir els requisits de la convocatòria, sense necessitat de requeriment previ.
3. Queden EXCLOSES com a possibles beneficiàries:
- les persones físiques i les comunitats de béns.
- les empreses dedicades a la producció primària de productes de la pesca i l'aqüicultura.
- les empreses dedicades a la transformació i comercialització de productes de la pesca i de l'aqüicultura, quan l'import de l'ajuda es determine en funció del preu o de la quantitat de productes adquirits o comercialitzats.
- les empreses del sector de la producció agrícola primària.
- en el cas d'emparar tot o una part del projecte estratègic en el RGEC, en els supòsits regulats en l'apartat 10 del resolc tercer de la resolució de convocatòria. En el cas que les despeses subvencionables a la inversió s'emparen en l'article 14 del RGEC, no podran subvencionar-se els disposats en l'apartat 11 del resolc tercer de la resolució de convocatòria.
- les sol·licitants en les quals concórrega alguna de les circumstàncies previstes en els apartats 2 , 3 i 3 bis de l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, especialment les que es troben en situació concursal i no acrediten en la nota registral que tenen un conveni aprovat judicialment.
4. Per a fer tràmits PER VIA TELEMÀTICA davant de l'Administració de la Generalitat Valenciana actuant en representació d'una altra persona (física o jurídica) sense utilitzar un certificat electrònic de representant, la persona representada ha d'inscriure prèviament esta representació en el REGISTRE DE REPRESENTANTS de l'ACCV, o bé en el REGISTRE ELECTRÒNIC D'APODERAMENTS de l'Administració General de l'ESTAT, la respectiva informació dels quals està disponible en l'apartat "Ajuda > Enllaços d'interés" d'este tràmit.
Sense eixa inscripció prèvia, a més de no quedar acreditada la seua representació, no es rebrà res en la Carpeta Ciutadana de la persona presentadora.
Com es tramita
1. PRESENTACIÓ de la SOL·LICITUD, les DECLARACIONS RESPONSABLES i tota la DOCUMENTACIÓ REQUERIDA en cada cas per a l'obtenció d'aquestes ajudes, OBLIGATÒRIAMENT DE MANERA ELECTRÒNICA, a través del tràmit telemàtic d'este tràmit de la Guia Prop.
* IMPORTANT:
- Tant la sol·licitud com les declaracions responsables a presentar hauran de firmar-se electrònicament per l'empresa o entitat sol·licitant, amb certificació de persona jurídica, o certificat electrònic de representació de persona jurídica, o amb certificat digital de la persona representant de l'empresa (que, en este cas, haurà d'haver sigut registrat prèviament com a tal en el Registre de Representants de l'ACCV, o en el Registre Electrònic d'Apoderaments de l'Administració General de l'Estat), emesos per qualsevol de les entitats admeses en la Seu Electrònica de la Generalitat. (Vegeu la informació disponible en l'apartat "Ajuda > Enllaços d'interés" d'este tràmit).
- La presentació de la sol·licitud d'ajudes i altra documentació requerida es realitzarà obligatòriament de manera telemàtica, atenent el que es preveu en el resolc nové de la Resolució de convocatòria i en l'apartat d'este tràmit denominat "Tramitació > Sol·licitud > Forma de presentació_Telemàtica".
- Si, malgrat estar obligades a presentar electrònicament la sol·licitud, alguna empresa la presenta presencialment, l'administració instructora li requerirà perquè rectifique aquest defecte a través de la seua presentació electrònica en el termini de 10 dies, però es considerarà com a data de la sol·licitud aquella en la qual es realitze la presentació telemàtica, per la qual cosa si la mateixa es produeix després del termini establit en el resolc dècim de la Resolució de convocatòria, la sol·licitud serà inadmesa per extemporània.
2. INSTRUCCIÓ DEL PROCEDIMENT
- L'ordenació i instrucció del procediment de concessió correspondran a la Direcció General amb competències en matèria d'indústria, que rebrà les sol·licituds presentades i verificarà que les mateixes reuneixen els requisits establits.
- L'òrgan competent per a la instrucció i resolució de l'expedient, a la vista de la documentació obrant en el mateix i de les obligacions que s'adquirisquen amb la concessió de l'ajuda, podrà recaptar els informes dels organismes i entitats que estime oportú i efectuar les comprovacions necessàries sobre l'exactitud de tot això.
- Així mateix, es podrà requerir del sol·licitant en qualsevol moment qualssevol altres dades, documents i informes complementaris que resulten necessaris per a la resolució de l'expedient.
3. ESMENA DE SOL·LICITUDS
- Quan la documentació no reunisca els requisits exigits, o no s'acompanye la documentació que resulte exigible,o es considere necessària per a resoldre, es requerirà a l'empresa perquè, en el termini de deu dies hàbils, de conformitat amb la legislació de procediment administratiu comú, esmene la falta o acompanye els documents preceptius, amb indicació que, si així no ho fera, se li tindrà per desistida de la seua petició, prèvia resolució que haurà de ser dictada en els termes previstos legalment.
- Els requeriments es regiran pel que es disposa en l'article 43 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre i 54 del Decret 220/2014, de 12 de desembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament d'Administració Electrònica de la Comunitat Valenciana.
La notificació electrònica dels actes administratius produirà efectes jurídics en ser aquesta via obligatòria per a les persones jurídiques.
- L'esmena o aportació de documentació requerida es realitzarà a través del tràmit telemàtic de la Guia Prop denominat "Aportació de documentació a un expedient obert d'ajudes de la Conselleria d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme" (vegeu enllaç directe a ell en l'apartat "Què necessites saber > Què és > Procediments relacionats" i també en el botó de color roig "ESMENA > PRESENTACIÓ AUTENTICADA" de l'apartat "Tramitació > Esmena").
4. COMISSIÓ D'AVALUACIÓ
- De conformitat amb el que s'estableix en l'article 24 de l'Ordre 1/2024 de bases reguladores, examinades les sol·licituds, la comissió d'avaluació elevarà a la persona titular de la Direcció General amb competències en matèria d'indústria, les corresponents propostes de concessió d'ajudes, amb determinació de les seues quanties, així com, en el seu cas, de denegació d'ajudes, de desistiment o inadmissió de sol·licituds, amb exprés esment dels motius concurrents en cada cas.
- La composició de la Comissió d'avaluació i el seu funcionament seran els establits en l'esmentat article 24, apartat 5.
5. RESOLUCIÓ
- Es delega en la Direcció General amb competències en matèria d'indústria, la resolució estimatòria o desestimatòria de les sol·licituds d'aquestes ajudes, així com la inadmissió de les sol·licituds que no reunisquen els requisits necessaris i el desistiment de les mateixes per no esmenar adequadament en el termini concedit o altres motius.
- El termini màxim per a resoldre i notificar la resolució serà de SIS MESOS a comptar des de la finalització del termini de presentació de sol·licituds establit en la convocatòria.
- Transcorregut el termini abans esmentat sense que s'haguera notificat resolució expressa, les interessades podran entendre desestimades les seues sol·licituds per silenci administratiu. Tot això sense perjudici que subsistisca l'obligació legal de l'Administració de resoldre expressament sobre la petició formulada.
6. NOTIFICACIÓ I PUBLICACIÓ DE LA RESOLUCIÓ
En aplicació de l'article 45.1. b) de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, la resolució del procediment de concessió es notificarà a les empreses o entitats interessades mitjançant la seua publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. També es publicarà en la pàgina web de la Conselleria d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, i en la Base de dades Nacional de Subvencions, en compliment del que s'establix sobre publicitat de subvencions en la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions
7. INFORMACIÓ I PUBLICITAT:
Totes les entitats i empreses beneficiàries que perceben una ajuda per esta convocatòria, hauran de publicar obligatòriament en un apartat específic del seu portal web, l'import concedit i una referència genèrica de les finalitats per a les quals es concedix l'ajuda, havent de mantindre esta publicitat durant 5 anys des de la data fi de justificació. A més haurà d'informar-se de la subvenció de la Conselleria en tot el material físic, gràfic, audiovisual relacionat amb les actuacions subvencionades (carpetes, cartelleria, bàners en webs, notes de premsa, campanyes en xarxes socials, vídeos, roll-ups i estands, mails informatius, invitacions a participar en les actuacions, accions de difusió, informes o estudis lliurables finals, etc.).
El compliment d'aquestes obligacions de publicitat es justificarà davant l'empresa auditora i el seu incompliment total o parcial podrà considerar-se com a insuficient justificació de la subvenció, amb les conseqüències jurídiques establides en el resolc dihuité de la Resolució de convocatòria.
Per al seu correcte ús ha de distingir-se clarament la relació existent entre l'entitat beneficiària i la Conselleria. Per tant, abans de l'aparició de la marca/logo ha de figurar alguna frase que establisca de manera adequada la citada relació, del tipus "Amb la subvenció de...".
El seu accés està disponible a través del següent enllaç: https://presidencia.gva.es/estatico/identitat-gva/
Pot utilitzar-se qualsevol de les dues versions de la marca/logo: en color o en negre, així com també en negatiu.
8. JUSTIFICACIÓ I PAGAMENT de les ajudes
Vegeu el que es preveu sobre aquest tema en el resolc setzé de la Resolució de convocatòria, així com la informació de l'apartat "Tramitació > Justificació" del present tràmit.
Veure el que preveuen la base 25 de l'Orde 1/2024, de 30 de gener i el resolc dotzé i els annexos I i II de la Resolució de convocatòria.
46018 - València/Valencia
Procediments relacionats
- Inscripció en el Registre de Representants de l'Agència de Tecnologia i Certificació Electrònica (ACCV)
- PROPER: Procediment per a tramitar les altes, modificacions i baixes de les domiciliacions bancàries (domiciliació bancària). Tràmit automatitzat.
- Aportació de documentació a un expedient obert d'ajudes de la Conselleria d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme
- DGTIC: Simulació de Tramitació Telemàtica en la Generalitat Valenciana (Cl@ve)
Entitats col·laboradores de certificació
Formularis
- ANSTRATG. DECLARACIONS RESPONSABLES I RESUM DE DADES BÀSIQUES DE LES ACTUACIONS (STRATG)
- CESTRATG. MODELS DE CERTIFICAT D'AUDITORIA EN COMPLIMENT DE L'ART. 13.3 BIS DE LA LLEI 38/2003 GENERAL DE SUBVENCIONS
- MESTRATG. MODEL NORMALITZAT DE MEMÒRIA DESCRIPTIVA (STRATG)
- TASTRATG. MODEL NORMALITZAT DE TAULA DE COSTOS ESTIMATS (STRATG)
- DECPYMEL. MODEL DE DECLARACIÓ DE LA CONDICIÓ DE PIME
- FIASOSIN. FITXA D'ASSOCIACIÓ SENSE VINCULACIONS
- FIASOCON. FITXA D'ASSOCIACIÓ AMB VINCULACIONS
- FIVINSIN. FITXA DE VINCULACIÓ SENSE ASSOCIACIONS
- FIVINCON. FITXA DE VINCULACIÓ EMPRESA DECLARANT O VINCULADA AMB ASSOCIACIONS
Sol·licitud
El termini de presentació de sol·licituds serà DES DEL dia 19 de JULIOL de 2024 FINS AL dia 12 d'AGOST de 2024, tots dos inclosos (d'acord amb la Resolució de convocatòria que per a 2024 s'ha publicat en el DOGV núm. 9897, de 19/07/2024).
* IMPORTANT:
a) Només seran admeses les sol·licituds que hagen sigut gravades en el registre electrònic de la Generalitat fins a les 23.59:59 hores de l'últim dia de termini de presentació (hora oficial peninsular espanyola).
b) L'avaluació de les sol·licituds es realitzarà exclusivament sobre la informació aportada en la memòria durant el període d'admissió de sol·licituds, no admetent-se millores, addicions o substitució de les memòries o de la informació aportada al costat de les mateixes posteriors al venciment de termini màxim de presentació, per tractar-se de procediments de concessió en concurrència competitiva.
Pel mateix motiu anterior, la falta de presentació de la memòria descriptiva dins del període d'admissió de sol·licituds no serà un defecte corregible, per la qual cosa no es requerirà a les sol·licitants per a la seua esmena, aportació o millora, i es recordarà d'ofici la inadmissió de la sol·licitud per impossibilitat d'avaluació de l'expedient.
Ha de presentar-se obligatòriament a través del tràmit telemàtic corresponent a estes ajudes STRATG la següent documentació:
1. SOL·LICITUD general de subvenció (segons model normalitzat en FORMULARI WEB disponible en el tràmit telemàtic).
En FORMULARI WEB de SOL·LICITUD de subvenció han d'emplenar-se expressament, entre altres, les següents dades i declaracions:
a) Dades de DOMICILIACIÓ BANCÀRIA:
- En tot cas han d'indicar-se en l'apartat 'Dades bancàries' del citat formulari web de sol·licitud les dades del compte bancari en la qual, de resultar beneficiària, la sol·licitant desitja que es realitze el pagament de l'import de l'ajuda.
- I, a més, ha de realitzar-se el tràmit telemàtic d'esta Guia Prop denominat "PROPER: Procediment per a tramitar les altes, modificacions i baixes de les domiciliacions bancàries (Domiciliació bancària). Tràmit automatitzat." (vegeu enllaç directe a ell en l'apartat "Què necessites saber > Procediments relacionats" del present tràmit), en el cas que no s'hagen presentat les dades de domiciliació bancària amb anterioritat davant la Generalitat Valenciana, o si amb posterioritat eixes dades han experimentat qualsevol variació.
b) Declaració responsable de totes les ajudes obtingudes per l'empresa o entitat per als mateixos costos presentats per a esta subvenció, a fi de comprovar que no s'incomplix la prohibició d'altres ajudes, establida en la lletra d), apartat 4, del resolc sèptim de la Resolució de convocatòria.
c) Declaració responsable que l'empresa o entitat no està incursa en alguna de les prohibicions per a obtindre la condició de beneficiària establides en l'article 13, apartats 2, 3 i 3bis, de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
2. ANNEX DE DECLARACIONS RESPONSABLES I RESUM DE DADES BÀSIQUES DE LES ACTUACIONS, segons model normalitzat ANSTRATG, disponible com a formulari d'este tràmit i també en el tràmit telemàtic.
En este Annex han d'emplenar-se expressament les dades i declaracions responsables que a continuació es relacionen i, després d'això, ha de firmar-se electrònicament i annexar-se en el pas 3-Documentar del tràmit telemàtic (juntament amb la restant documentació a presentar):
i) CNAE principal de la sol·licitant, amb almenys 4 dígits, i, si és el cas, CNAEs secundaris.
ii) Totes les AJUDES DE MINIMIS concedides com a única empresa o entitat, per a qualsevol projecte i independentment dels costos subvencionats, durant els últims tres anys, calculats de data a data.
El moment en què ha de considerar-se concedida una ajuda de minimis és aquell en què es reconega a l'empresa o entitat el dret legal a rebre l'ajuda, amb independència de la data de pagament de l'ajuda de minimis a l'empresa o entitat.
Només es podran concedir noves ajudes de minimis després d'haver comprovat l'Administració, sobre la base de la declaració responsable presentada, que això no donarà lloc al fet que l'import total de les ajudes concedides a la beneficiària com a única empresa sobrepasse el límit màxim de 300.000 euros durant els últims 3 anys des de la concessió, calculats de data a data.
iii) Si és (o no) una empresa o entitat que, d'acord amb la normativa comptable, pot presentar compte de pèrdues i guanys abreujada, conforme al que es disposa en l'article 13.3 bis de la Llei General de Subvencions.
iv) Criteris de preferència per als casos d'EMPAT DE PUNTUACIÓ d'acord amb el que s'establix en l'Annex II de la resolució de convocatòria, quan concórreguen en la sol·licitant en la data de presentació de la sol·licitud d'ajudes. La falta d'emplenament d'algun d'estos apartats s'entendrà com que l'empresa sol·licitant no reunix eixos criteris de desempat, sense necessitat de requeriment d'esmena per part de la Direcció General amb competències en matèria d'indústria.
v) RESUM DELS GASTOS SUBVENCIONABLES, desglossant l'import total pressupostat sense IVA, respectant en tot cas els límits establits en el resolc sèptim de la Resolució de convocatòria.
vi) Declaració responsable que l'empresa o entitat sol·licitant disposa de les AUTORITZACIONS ADMINISTRATIVES preceptives, es troba inscrita en els registres públics pertinents i complix amb els requisits exigits per les disposicions que els són aplicables, que es troben al corrent en el compliment de la Llei 6/2014, de 25 de juliol, de Prevenció, Qualitat i Control Ambiental d'Activitats en la Comunitat Valenciana, que complix les precisions de la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la Igualtat Efectiva de Dones i Homes, i de la Llei 9/2003, de 2 d'abril, per a la Igualtat entre Dones i Homes, que està al corrent en el compliment del Reial decret legislatiu 1/2013, de 29 de novembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei General de drets de les persones amb discapacitat i de la seua inclusió social, i que l'empresa complix els terminis de pagament previstos en la Llei 3/2004, de 29 de desembre, per la qual s'establixen mesures de lluita contra la morositat en les operacions comercials.
vii) Declaració responsable que l'import de les subvencions en cap cas podrà ser de tal quantia que, aïlladament o en concurrència amb altres subvencions, ajudes, ingressos o recursos, supere el cost de l'activitat subvencionada.
3. DOCUMENTACIÓ a presentar
Al costat de la sol·licitud i l'annex de declaracions responsables també han de presentar-se (annexant-los en el pas 3-Documentar del tràmit telemàtic) els següents documents preceptius:
a) En el cas d'EMPRESES, NOTA INFORMATIVA expedida pel Registre Mercantil, o document oficial equivalent per al cas de cooperatives o societats laborals, expedida amb data no superior a un mes d'antelació a la sol·licitud de la subvenció, on s'indiquen els següents epígrafs registrals relatius a la sol·licitant: dades generals, capital social, persones administradores /càrrecs, persones apoderades, inscripcions, depòsits de comptes. Si figuraren inscrites situacions especials, hauran de constar explicades en la nota informativa o aportar-se nota addicional sobre aquest tema, la qual cosa serà obligatori en el cas de situacions concursals.
b) Exclusivament en els següents casos, serà necessari aportar també per les EMPRESES, al costat de la nota registral anterior, un INFORME DE LA SEGURETAT SOCIAL sobre la situació del codi de compte de cotització, que no podrà tindre una antiguitat superior a un mes des de la data de presentació de la sol·licitud, i haurà de contindre un CNAE amb 4 dígits que coincidisca amb algun dels inclosos en el Grup C de la Classificació Nacional d'Activitats (CNAE 2009):
i. En el cas que en la nota informativa del Registre Mercantil presentada no conste expressament el codi CNAE amb almenys 4 dígits en cap dels seus apartats.
ii. En el cas que el CNAE que conste en la nota informativa no coincidisca amb algun dels inclosos en el Grup C de la Classificació Nacional d'Activitats o aquell fora diferent al de l'activitat industrial per a la qual l'empresa sol·licita l'ajuda.
iii. En el cas de les empreses industrials amb forma jurídica de cooperatives o societats laborals que no estiguen inscrites en el Registre Mercantil.
c) En el cas d'ASSOCIACIONS, també haurà d'aportar-se:
i. Acta de constitució de l'entitat sol·licitant i dels estatuts vigents, o si és el cas, declaració de vigència degudament firmada.
ii. Certificat, emés amb una antelació màxima a la sol·licitud de subvenció d'un mes, en el qual s'acredite la situació de l'entitat i la vigència de la seua inscripció en el Registre corresponent.
iii. Actes i principals acords adoptats per l'Assemblea General anual de l'entitat sol·licitant en els 3 exercicis anteriors al de la convocatòria d'estes ajudes.
d) MEMÒRIA DESCRIPTIVA (segons model normalitzat MESTRATG, disponible com a formulari d'este tràmit i també en el tràmit telemàtic) del projecte per al qual se sol·licita l'ajuda, que contindrà, almenys:
- Els apartats, les descripcions, les dades i les justificacions establits en l'Annex I de la Resolució de convocatòria.
- I l'import del finançament públic necessari per al projecte, de conformitat amb el que s'establix en l'article 6.2 del RGEC, en relació amb els costos que s'acullen a este i l'import del finançament assumit per la pròpia sol·licitant dels diferents costos per règim d'ajudes i altres costos diferenciables que formen part del mateix projecte i no siguen subvencionables.
Esta memòria serà l'únic referent per a aplicar els criteris de valoració, per la qual cosa la seua absència, una incompleta o deficient emplenament, així com la seua difícil comprensió, generaran una menysvaloració del projecte o fins i tot podran suposar una denegació de la sol·licitud, sense necessitat de requeriment per part de la Direcció General competent en matèria d'indústria per a la seua millora o degut emplenament.
e) Model normalitzat de TAULA DE COSTOS ESTIMATS (segons model normalitzat TASTRATG, disponible com a formulari d'este tràmit i també en el tràmit telemàtic), amb el desglossament anual detallat del pressupost subvencionable i concretant el marc normatiu comunitari al qual s'acullen els mateixos.
f) Exclusivament en el cas d'empreses o entitats que realitzen activitats econòmiques que, d'acord amb la normativa comptable, NO puguen presentar compte de pèrdues i guanys abreujada, haurà d'aportar-se també un dels següents documents*, previstos en la Llei 3/2004, de 29 de desembre, per la qual s'establixen mesures de lluita contra la morositat en les operacions comercials, a fi d'acreditar el compliment dels terminis legals de pagament conforme exigix l'article 13.3bis de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions:
* IMPORTANT: el document que corresponga presentar s'ajustarà al model que existisca sobre aquest tema en CESTRATG (disponible com a formulari d'este tràmit i també en el tràmit telemàtic).
f.1. CERTIFICACIÓ emesa per AUDITOR/A inscrit/a en el Registre Oficial d'Auditors de Comptes, que continga una transcripció desglossada de la informació en matèria de pagaments descrita en la memòria dels últims comptes anuals auditats, quan d'eixos comptes es desprenga que almenys el 90% de les factures de proveïdors emeses a l'entitat sol·licitant durant l'exercici auditat, han sigut pagades dins del termini màxim establit en la normativa de morositat. Esta certificació serà vàlida fins que resulten auditades els comptes anuals de l'exercici següent.
f.2. En el cas que no siga possible emetre el certificat al qual es referix l'apartat anterior, s'haurà d'aportar «INFORME DE PROCEDIMENTS ACORDATS», elaborat per auditor/a inscrit en el Registre Oficial d'Auditors de Comptes, que, sobre la base de la revisió d'una mostra representativa de les factures pendents de pagament a proveïdors de l'entitat a una data de referència, no superior a un mes de la data de l'emissió de l'informe, concloga sense la detecció d'excepcions al compliment dels terminis de pagament de la Llei 3/2004, de 29 de desembre, o, en el cas que es detectaren, estes no impedisquen aconseguir el nivell de compliment del 90%. Este informe tindrà una validesa de 6 mesos des de la data de referència.
g) Si en el FORMULARI WEB de SOL·LICITUD DE SUBVENCIÓ NO s'ha AUTORITZAT la Direcció General competent en matèria d'indústria perquè obtinga de manera directa, a través de certificats telemàtics, l'acreditació del compliment de les seues obligacions tributàries (Estat i Generalitat Valenciana), O s'ha OPOSAT a eixa obtenció respecte a les seues obligacions enfront de la Seguretat Social, en els termes previstos en els articles 18 i 19 del Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, han de presentar-se llavors les següents certificacions:
- De l'Agència Estatal d'Administració Tributària (AEAT), el certificat que acredite que la sol·licitant es troba al corrent de les seues obligacions tributàries.
- De la Tresoreria General de la Seguretat Social (TGSS), el certificat acreditatiu que la sol·licitant es troba al corrent en el compliment de les seues obligacions amb la Seguretat Social.
- De l'Agència Tributària Valenciana (ATV), el certificat acreditatiu que la sol·licitant no té deutes de naturalesa tributària amb la Generalitat.
Les certificacions expedides per les administracions tributàries i per la Seguretat Social tindran una validesa de sis mesos des de la data de la seua expedició, d'acord amb el que s'establix en l'article 23.3 del Reial decret 887/2006, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
La Direcció General competent en matèria d'indústria podrà requerir a la sol·licitant si la informació obtinguda presenta alguna incidència.
h) Declaració responsable d'ostentar la CONDICIÓ DE PIME (segons model normalitzat DECPYMEL, disponible com a formulari d'este tràmit i també en el tràmit telemàtic).
A més, en el cas que es tracte d'empreses ASSOCIADES O VINCULADES ha de presentar-se també la fitxa o fitxes que corresponga/guen en cada cas d'acord amb les instruccions contingudes en DECPYMEL (segons models normalitzats FIASOSIN, FIASOCON, FIVINSIN i FIVINCON, respectivament, que estan disponibles com a formularis d'este tràmit i també en el tràmit telemàtic).
4. L'òrgan competent per a la instrucció i resolució d'este procediment podrà requerir de l'entitat sol·licitant en qualsevol moment altres dades, documents i informes complementaris que resulten necessaris per a la resolució de l'expedient d'estes ajudes.
Formularis
- ANSTRATG. DECLARACIONS RESPONSABLES I RESUM DE DADES BÀSIQUES DE LES ACTUACIONS (STRATG)
- CESTRATG. MODELS DE CERTIFICAT D'AUDITORIA EN COMPLIMENT DE L'ART. 13.3 BIS DE LA LLEI 38/2003 GENERAL DE SUBVENCIONS
- MESTRATG. MODEL NORMALITZAT DE MEMÒRIA DESCRIPTIVA (STRATG)
- TASTRATG. MODEL NORMALITZAT DE TAULA DE COSTOS ESTIMATS (STRATG)
- DECPYMEL. MODEL DE DECLARACIÓ DE LA CONDICIÓ DE PIME
- FIASOSIN. FITXA D'ASSOCIACIÓ SENSE VINCULACIONS
- FIASOCON. FITXA D'ASSOCIACIÓ AMB VINCULACIONS
- FIVINSIN. FITXA DE VINCULACIÓ SENSE ASSOCIACIONS
- FIVINCON. FITXA DE VINCULACIÓ EMPRESA DECLARANT O VINCULADA AMB ASSOCIACIONS
1. La PRESENTACIÓ de la sol·licitud i de la documentació annexa requerida per a l'obtenció d'aquestes ajudes NOMÉS pot realitzar-se MITJANÇANT EL TRÀMIT TELEMÀTIC d'aquest tràmit. 2. Per a eixa presentació telemàtica, la persona declarant (física o jurídica) ha de disposar d'un sistema de...
Esmena
1) L'esmena o qualsevol altra aportació de documentació ha de realitzar-se MITJANÇANT EL TRÀMIT TELEMÀTIC de la Guia Prop denominat "Aportació de documentació d'un expedient de sol·licitud d'ajudes de la Conselleria d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme", l'enllaç directe al qual està disponible:
- En l'apartat "Què necessites saber > Procediments relacionats" d'este tràmit.
- I també directament en el botó "ESMENA > PRESENTACIÓ AUTENTICADA" d'este apartat "Tramitació > Esmena" (destacat més a baix en color roig).
2) Quan la documentació no reunisca els requisits exigits, o no s'acompanye la documentació que resulte exigible o es considere necessària per a resoldre, es requerirà a l'entitat sol·licitant perquè, esmene la falta o acompanye els documents requerits, amb indicació que, si així no ho fera, se li tindrà per desistida de la seua petició, prèvia resolució que haurà de ser dictada en els termes previstos legalment.
- Els requeriments es regiran pel que es disposa en l'article 43 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
- La notificació electrònica dels actes administratius produirà efectes jurídics en ser esta via obligatòria per a les persones jurídiques.
Resolució
El termini màxim per a resoldre i notificar la resolució serà de SIS MESOS a comptar des de la finalització del termini de presentació de sol·licituds establit en la convocatòria.
Transcorregut el termini abans esmentat sense que s'haguera notificat resolució expressa, les persones interessades podran entendre desestimades les seues sol·licituds per silenci administratiu. Tot això, sense perjuí que subsistisca l'obligació legal de l'Administració de resoldre expressament sobre la petició formulada.
1) QUANTIA DE L'AJUDA:
(vegeu resolc huité de la Resolució de convocatòria)
1.1. Per als projectes o costos que s'emparen en el REGLAMENT UE de MINIMIS:
L'ajuda consistirà en els següents percentatges sobre els costos subvencionables en funció de la grandària de l'empresa o entitat:
- Fins al 40% en el cas de grans empreses.
- Fins al 50% en el cas de mitjanes empreses.
- Fins al 60% en el cas de petites empreses.
No obstant l'anterior, l'import total de les ajudes de minimis que es pot atorgar a una única empresa o entitat no podrà excedir de 300.000 euros durant qualsevol període de tres anys previs a la concessió.
En el cas de fusions o adquisicions d'empreses, totes les ajudes de minimis atorgades amb anterioritat a qualsevol de les empreses que es fusionen es tindran en compte per a determinar si l'atorgament d'una nova ajuda de minimis a la nova empresa o a l'empresa adquirent supera el límit màxim pertinent.
1.2. Per als projectes o costos que s'emparen en els ARTICLES 14, 25, 36, 38, 41, 47 i 49 del RGEC:
L'ajuda consistirà en una subvenció per a cada beneficiària que no excedirà dels percentatges de costos subvencionables establits com a intensitats màximes d'ajuda en estos articles, amb els increments autoritzats en ells segons el tipus d'empresa o entitat i que es concreten en l'Annex III de la resolució de convocatòria.
Per als projectes o costos del paràgraf anterior, l'ajuda per beneficiària i projecte no podrà superar els llindars de notificació establits en l'article 4.1 del RGEC i que es concreten en l'Annex III de la resolució de convocatòria
2) DESPESES SUBVENCIONABLES:
(vegeu resolc sèptim de la Resolució de convocatòria)
2.1. Les empreses o entitats sol·licitants podran triar emparar les concretes actuacions del projecte estratègic i els seus respectius costos, en el reglament de minimis i/o en el RGEG, respectant en tot cas les condicions establides en estos marcs normatius vigents. En la memòria i en la taula de costos hauran d'estar clarament identificats els costos que s'acullen al reglament i de minimis i a cada apartat del RGEC.
2.2. Tindran la consideració de despeses subvencionables, en funció del marc normatiu triat: vegeu els apartats 2 i 3 del resolc sèptim de la resolució de convocatòria.
2.3. Vegeu les REGLES APLICABLES ALS CONCEPTES DE DESPESA SUBVENCIONABLE descrites en l'apartat 4 del resolc sèptim de la Resolució de convocatòria.
2.4. En cap cas es consideraran despeses subvencionables els impostos indirectes quan siguen susceptibles de recuperació o compensació, segons establix l'article 31.8 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
Les beneficiàries d'estes ajudes hauran de complir totes les obligacions incloses en l'Orde 1/2024, de bases reguladores d'estes ajudes i en el resolc quart de la resolució de convocatòria.
La resolució posa fi a la via administrativa i contra ella podrà interposar-se potestativament recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictada, en el termini d'un mes comptat des de l'endemà de la notificació, si l'acte fora exprés, o en qualsevol moment a partir de l'endemà d'aquell en què es produïsquen els efectes del silenci administratiu, conforme a la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques; o bé directament recurs contenciós administratiu davant la Sala contenciosa administrativa del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, en el termini de dos mesos comptats a partir de l'endemà de la seua notificació, si fora expressa, o, si no ho fora, en el termini de sis mesos a comptar des de l'endemà d'aquell en què es produïsca l'acte presumpte, de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, Reguladora de la Jurisdicció Contenciós Administrativa.
46018 - València/Valencia
- Serà procedent el reintegrament de les ajudes concedides o la seua minoració, amb reemborsament de les quantitats percebudes i l'exigència dels interessos de demora des del moment del pagament de la subvenció, per incompliment de les obligacions i els requisits que s'estableixen en l'ordre, així com en els supòsits de causes de reintegrament que estableix l'article 37 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre.
- S'aplicarà el règim sancionador per la comissió d'infraccions administratives previstes en la normativa bàsica estatal que s'estableix en el títol IV de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, a aquells subjectes beneficiaris de subvencions que en siguen responsables, i que seran sancionats d'acord amb el que disposa el capítol IV del títol X de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'Hisenda Pública, del sector públic instrumental i de subvencions, i amb caràcter procedimental en el títol VI de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre.
- RESOLUCIÓ de 13 de novembre de 2024, de la Direcció General d'Indústria, per la qual es RESOL la convocatòria, per a l'exercici 2024, d'ajudes per a impulsar projectes industrials que siguen estratègics estratègics a la Comunitat Valenciana. STRATG 2024 (DOGV núm. 9989, de 21/11/2024).
- Resolució de 3 de desembre de 2024, de la consellera d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, d'ampliació de terminis i modificació parcial de la Resolució de 15 de juliol de 2024, de la consellera d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, per la qual s'efectua la convocatòria per a l'exercici...
Justificació
Terminis màxims de justificació dels projectes subvencionats en la CONVOCATÒRIA 2024: Les beneficiàries hauran de presentar la documentació justificativa de l'execució dels projectes objecte de la subvenció en els següents terminis màxims:
- Justificació de l'execució realitzada en 2024: fins al 16 de desembre de 2024.
- Justificació de l'execució de 2025: fins al 5 de desembre de 2025.
- Justificació de l'execució de 2026: fins al 7 de desembre de 2026.
Terminis màxims de justificació dels projectes subvencionats en la CONVOCATÒRIA 2023: Les beneficiàries hauran de presentar la documentació justificativa de l'execució dels projectes objecte de la subvenció en els següents terminis màxims:
– Justificació de l'execució realitzada en 2023: fins al 5 de desembre de 2023.
– Justificació de l'execució de 2024: fins al 16 de desembre de 2024.
– Justificació de l'execució de 2025: fins al 5 de desembre de 2025.
- Les beneficiàries hauran de presentar la documentació justificativa de l'execució dels projectes objecte de la subvenció mitjançant el tràmit telemàtic que es concretarà en la resolució de concessió d'ajudes.
- Està disponible una "GUIA JUSTIFICATIVA AJUDES STRATG" en un dels enllaços existents en l'apartat "Justificació > Enllaços" d'este tràmit).
1. La documentació justificativa que haurà de presentar-se és la següent:
a) INFORME D'EMPRESA AUDITORA DE COMPTES, degudament emplenat en tots els seus apartats i firmat electrònicament per la mateixa (segons model normalitzat AUSTRATG, disponible com a formulari d'este tràmit i també en el tràmit telemàtic).
b) TAULA DE COSTOS REALITZATS I EFECTIVAMENT PAGATS amb motiu del projecte d'inversió subvencionat, que es considerarà com a compte justificatiu i haurà d'estar firmada electrònicament per l'empresa beneficiària i, optativament, per l'empresa auditora de comptes (segons model normalitzat COSTRATG, disponible com a formulari d'este tràmit i també en el tràmit telemàtic).
c) MEMÒRIA TECNICOECONÒMICA (segons model normalitzat RESTRATG, disponible com a formulari d'este tràmit i també en el tràmit telemàtic), en la qual es justifique el compliment dels fins i les activitats realitzades, així com el finançament dels diferents costos per règim d'ajudes i altres costos diferenciables que formen part del mateix projecte i no siguen subvencionables, en atenció al que s'establix en l'article 30.4 de la LGS 38/2003.
d) Si en el FORMULARI WEB de SOL·LICITUD de subvenció NO es VA AUTORITZAR l'òrgan convocant d'estes ajudes perquè obtinga de manera directa, a través de certificats telemàtics, l'acreditació del compliment de les seues obligacions tributàries (Estat i Generalitat Valenciana), O es VA OPOSAR a eixa obtenció respecte a les seues obligacions enfront de la Seguretat Social, hauran d'aportar-se les certificacions relacionades en l'apartat cinc g) del resolc nové de la Resolució de convocatòria.
2. La Direcció General competent en matèria d'indústria podrà requerir la informació addicional que, en cada cas, estime necessària per a acreditar el compliment de les condicions imposades en la concessió de la subvenció.
- Resolució de 3 de desembre de 2024, de la consellera d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, d'ampliació de terminis i modificació parcial de la Resolució de 15 de juliol de 2024, de la consellera d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, per la qual s'efectua la convocatòria per a l'exercici...
- CONVOCATÒRIA 2023 - RESOLUCIÓ de 4 de desembre de 2024, de la consellera d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme, de modificació parcial de la Resolució de 8 de maig de 2023, del conseller d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, per la qual s'efectua la convocatòria, per a...
Preguntes freqüents
Temes relacionats
MATÈRIES
- Empreses
- Ajudes i subvencions
- Indústria
- Ajudes i subvencions
- Indústria
- Ajudes
TEMA
- Economia i hisenda
- Promoció econòmica
- Hisenda
- Finançament
- Economia
- Indústria i energia
- Eficiència energètica
- Energies renovables
- Àrees industrials
- Investigació i innovació
- Innovació
- Noves tecnologies
- Transferència de coneixement
- Investigació
- Administració pública
- Investigació, estudis i anàlisis
- Administració electrònica
PERFILS
- Empresa
- Petita i mitjana empresa
- Gran empresa
SECTOR
- Indústria
- Indústria química i petroquímica
TEMÀTICA
- Competitivitat i responsabilitat social
- Competitivitat i responsabilitat social
- Promoció i màrqueting
- Promoció
- Innovació
- Finançament i gestió econòmica
- Formes de finançament
- Ajudes i subvencions
CICLE VITAL
- Planificar un negoci
- Créixer i consolidar
TIPUS
- Ajudes, beques i subvencions