Detall de Procediment

Declaració de reconeixement de responsabilitat i manifestació del pagament voluntari en matèria d'expedients sancionadors de Producció i Sanitat Animal

Codi SIA: 2985655
Codi GUC: 23230
Organisme: Conselleria d'Agricultura, Ramaderia i Pesca
Termini de sol·licitud: OBERT des de 27-03-2023
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Presentar, en el si del procediment sancionador, la declaració de reconeixement de responsabilitat, i la manifestació del pagament voluntari de la sanció proposada amb la reducció o reduccions pertinents.

Requisits

Requisits

- Per a desistir o renunciar de qualsevol acció o recurs en via administrativa contra la sanció, ha d'acreditar-se la representació en els termes establits en l'article 5 de la Llei 39/2015, d'1 d'Octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. - Per al cas d'optar pel pagament voluntari, serà requisit necessari que en el si de l'expedient sancionador existisca una proposta de sanció o acord d'inici sense al·legacions, únicament de caràcter pecuniari o que havent-se proposat a més una altra sanció de caràcter no pecuniari, aquesta última haja resultat improcedent, quedant vigent únicament la proposta de sanció pecuniària segons el que s'estableix en l'article 85.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'Octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Els responsables que reconeguen responsabilitat per les infraccions comeses i / o sol·liciten el pagament voluntari de la sanció que desitgen acollir-se a les reduccions de sancions pecuniàries, d'acord amb l'article 85 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

Els tràmits que hagen de ser emplenats pels interessats hauran de realitzar-se en el termini de deu dies a partir del següent al de la notificació del corresponent acte, segons el que s'estableix en l'article 73.1 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

Presentació

Presentació

Presencial
a) En les oficines d'assistència en matèria de registres (https://www.gva.es/va/inicio/atencion_ciudadano/buscadores/registros). b) En les oficines de Correus, en la forma que reglamentàriament s'establisca. c) En les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya a l'estranger. d) En qualsevol altre que establisquen les disposicions vigents. I, preferentment, en:
Telemàtica
Les persones obligades a relacionar-se amb la Generalitat a través de mitjans electrònics, en els termes de l’article 14 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú, així com les persones sol·licitants que, sense estar-hi obligades, opten per aquesta via, han de presentar les sol·licituds telemàticament a través de la seu electrònica de la Generalitat. Per a accedir de forma telemàtica, la persona sol·licitant ha de disposar de firma electrònica avançada, bé amb el certificat reconegut d’entitat (persones jurídiques) o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), els dos reconeguts per l’Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana, i podran utilitzar qualsevol sistema de firma electrònica admés per la seu electrònica de la Generalitat; entre aquests, el certificat emés per l’Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana (https://sede.gva.es/va/sede_certificados). Quan es vulga tramitar un procediment en representació d'altres persones físiques o jurídiques, es podrà atorgar aquesta representació a través del Registre de Representants de l’ACCV (https://www.accv.es/vl/servicios/ciudadanos-y-autonomos/registro-de-representantes/). L'accés a aquest registre per part dels representats pot realitzar-se utilitzant un certificat qualificat de ciutadà (si és persona física) o de representant d'entitat (si és persona jurídica). Els documents que s’annexen al tràmit telemàtic han d’anar signats electrònicament per les persones que, segons el tipus de document, siga procedent. Els tràmits que es realitzen a través de la seu electrònica de la Generalitat, però que no arriben a registrar-se, es poden recuperar en un moment posterior per a acabar la presentació telemàtica accedint a l’àrea personal de la Generalitat des de l’apartat “Com va això meu”-> “Sol·licituds en creació” (https://www.tramita.gva.es/cdc/login.html?idioma=va).

Observacions

Observacions

No procedeixen, d'acord amb l'article 85.3 de la Llei 39/2015, d'1 d'Octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa

No