Detall de Procediment

Sol·licitud d'inclusió en el Registre de plantacions forestals temporals

Codi SIA: 3029097
Codi GUC: 94062
Organisme: Conselleria de Medi Ambient, Aigua, Infraestructures i Territori
Termini de sol·licitud: OBERT
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Sol·licitud d'inclusió en el Registre de plantacions forestals temporals de la Comunitat Valenciana d'una plantació que haja sigut establida amb anterioritat a la seua sol·licitud d'incorporació al Registre de plantacions forestals temporals.

Observacions

Observacions

- Els terrenys en els quals es pretenga establir una plantació temporal han de ser agrícoles, no han de ser forestals ni estar classificats legalment com a urbans o urbanitzables; la seua superfície no podrà excedir les 25 ha i no haurà d'estar afectada per un espai natural protegit o Xarxa Natura 2000 en més de 10 ha. En qualsevol cas, el seu repoblament no haurà d'estar sotmesa a avaluació ambiental segons la normativa d'avaluació ambiental vigent. - Poden incloure's en un mateix formulari diverses plantacions (en diferents polígons, parcel·les o subparcel·les), sempre que es troben en el mateix terme municipal i siguen homogènies quant a les seues característiques (espècie i objectiu d'aprofitament, característiques de les plantes i de la plantació, any de plantació). En cas que alguna d'aquestes característiques no coincidisca, s’ha d'usar un altre formulari. - Haurà de respectar-se les distàncies de seguretat que puguen haver-se establit per norma i les necessàries per a no causar perjudici a explotacions agropecuàries confrontants. - Si la plantació forestal temporal es troba en domini públic hidràulic, el terreny passarà a ser forestal amb caràcter permanent. - Si la sol·licitud s'efectua amb anterioritat a la plantació, no haurà d'utilitzar-se aquest procediment, sinó l'establit per a la comunicació prèvia d'establiment de plantacions forestals temporals: https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=16858 - Ha de presentar-se de manera paral·lela i pel tràmit establit a aquest efecte, sol·licitud d'aprovació del Pla tècnic de gestió forestal simplificat de la plantació forestal temporal: https://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=17024

Requisits

Requisits

- Que en el moment de l'establiment de la plantació va comptar amb l'autorització del propietari del terreny per a efectuar la plantació. - Que tinga poder bastant per a actuar en nom i representació de l'empresa, si és el cas.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Qualsevol persona física o jurídica que vulga sol·licitar la inclusió d'una plantació forestal en el Registre de plantacions forestals temporals.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

La inclusió en el registre es podrà sol·licitar en qualsevol moment.

Formularis documentació

Eixida gràfica del cadastre en la qual es detalle amb precisió adequada la superfície afectada per la plantació.

Presentació

Presentació

Presencial
a) Als registres dels òrgans administratius a què es dirigisquen. b) Als registres de qualsevol òrgan administratiu que pertanga a l'Administració general de l'Estat, a la de qualsevol administració de les comunitats autònomes, a la de qualsevol administració de les diputacions provincials, capítols i consells insulars, als ajuntaments dels municipis a què es refereix l'article 121 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local, o a la de la resta de les entitats que integren l'Administració local si, en aquest últim cas, s'ha subscrit el conveni oportú. c) A les oficines de Correus, de la manera que s'establisca reglamentàriament. d) A les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya a l'estranger. e) En qualsevol altre lloc que establisquen les disposicions vigents. I, preferentment, en:
Telemàtica
Les persones obligades a relacionar-se amb la Generalitat a través de mitjans electrònics, en els termes de l’article 14 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú, així com les persones sol·licitants que, sense estar-hi obligades, opten per aquesta via, han de presentar les sol·licituds telemàticament a través de la seu electrònica de la Generalitat. Per a accedir de forma telemàtica, la persona sol·licitant ha de disposar de firma electrònica avançada, bé amb el certificat reconegut d’entitat (persones jurídiques) o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), els dos reconeguts per l’Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana, i podran utilitzar qualsevol sistema de firma electrònica admés per la seu electrònica de la Generalitat; entre aquests, el certificat emés per l’Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana (https://sede.gva.es/va/sede_certificados). Quan es vulga tramitar un procediment en representació d'altres persones físiques o jurídiques, es podrà atorgar aquesta representació a través del Registre de Representants de l’ACCV (https://www.accv.es/vl/servicios/ciudadanos-y-autonomos/registro-de-representantes/). L'accés a aquest registre per part dels representats pot realitzar-se utilitzant un certificat qualificat de ciutadà (si és persona física) o de representant d'entitat (si és persona jurídica). Els documents que s’annexen al tràmit telemàtic han d’anar signats electrònicament per les persones que, segons el tipus de document, siga procedent. Els tràmits que es realitzen a través de la seu electrònica de la Generalitat, però que no arriben a registrar-se, es poden recuperar en un moment posterior per a acabar la presentació telemàtica accedint a l’àrea personal de la Generalitat des de l’apartat “Com va això meu”-> “Sol·licituds en creació” (https://www.tramita.gva.es/cdc/login.html?idioma=va).

Obligacions

Obligacions

Per a mantindre el registre convenientment actualitzat, la persona interessada haurà d'informar sobre les variacions que puguen produir-se i que modifiquen sensiblement les dades inicials d'inscripció de la plantació, i col·laborar amb el sistema de control establit.

Observacions

Observacions

Contra la present resolució, que no posa fi a la via administrativa, podrà interposar-se un recurs d'alçada davant del titular de la Secretaria Autonòmica d'Emergència Climàtica i Transició Ecològica en el termini d'un mes, comptat des de l'endemà de la notificació d'aquesta, d'acord amb el que estableixen els articles 121 i 122 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Termini màxim

Termini màxim

3 mesos.

Efecte silenci

Efecte silenci

Desestimatori

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa

No