Aportació de documentació per al seguiment d'un expedient d'ajudes en matèria de cooperació al desenrotllament existent en la Conselleria competent en la matèria. - GVA.ES
Aportació de documentació per al seguiment d'un expedient d'ajudes en matèria de cooperació al desenrotllament existent en la Conselleria competent en la matèria.
Organisme: Vicepresidència Segona i Conselleria de Serveis Socials, Igualtat i Habitatge
Termini de sol·licitud:
OBERT
Informació bàsica
Formularis
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
En compliment de les bases de les distintes convocatòries d'ajudes en matèria de cooperació al desenrotllament, este tràmit permet l'aportació de documentació necessària per al seguiment d'un expedient obert davant de la Conselleria.
Requisits
Requisits
Ha d'existir almenys un expedient obert en la Conselleria competent en matèria de cooperació al desenrotllament per al qual es realitza l'aportació. Estos expedients han de trobar-se en fase posterior a la concessió de l'ajuda.
Qui pot sol·licitar-ho?
Qui pot sol·licitar-ho?
Els titulars beneficiaris, o els seus representants, d'expedients oberts (i no arxivats) en matèria d'ajudes de cooperació al desenrotllament.
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Formularis documentació
Sol·licitud
Termini
Termini
Els documents es presentaran en els terminis especificats, bé en l'Orde de convocatòria, bé en la resolució de concessió.
Formularis documentació
La persona interessada adjuntarà els documents establits en les bases de la convocatòria o en la resolució de concessió de l'ajuda.
Impresos associats
Presentació
Presentació
Presencial
a) En els registres dels òrgans administratius a què es dirigisquen.
b) En els registres de qualsevol òrgan administratiu, que pertanga a l'Administració General de l'Estat, a la de qualsevol administració de les comunitats autònomes, a la de qualsevol administració de les diputacions provincials, capítols i consells insulars, als ajuntaments dels municipis a què es refereix l'article 121 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases del Règim Local, o a la de la resta de les entitats que integren l'Administració Local si, en aquest últim cas, s'haguera subscrit l'oportú conveni.
c) En les oficines de Correus, en la forma que reglamentàriament s'establisca.
d) En les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya en l'estranger.
e) En qualsevol altre que establisquen les disposicions vigents.
I preferentment en:
On dirigir-se
Telemàtica
A través del Portal de la Generalitat (www.gva.es) accedint als apartats "Administració On-line" - "Guia Prop" - "Tràmits i Servicis"
La tramitació telemàtica de la sol·licitud haureu de fer-la amb el certificat digital de la vostra entitat o amb el certificat digital del representant d'esta. Podeu veure com i on sol·licitar-lo en www.accv.es. Més concretament:
a).- Certificats d'entitat en: http://www.accv.es/va/empreses/certificats/dentitat/
b).- Certificats personals en: http://www.accv.es/va/ciutadans/
Una vegada tingueu el vostre certificat podreu iniciar el procés telemàtic per a aportar la documentació. Podreu adjuntar la documentació en distints formats, preferiblement en format pdf (bé escanejant l'original, bé transformant el document (per exemple de Word a pdf) o en un format comprimit.
NOTA: Si la documentació que s'ha d'aportar és exigida en format original o còpia compulsada no podreu presentar-la de forma telemàtica.
Procés de tramitació
Procés de tramitació
- La sol·licitud d'inscripció es tramitarà d'acord amb el que establix la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú i en el Decret 149/2010, de 24 de setembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 11/2009, de 20 de novembre, de la Generalitat, de Ciutadania Corporativa.
- En el termini de tres mesos, des de la recepció de la sol·licitud, la direcció general competent en matèria de ciutadania corporativa decidirà sobre la conveniència o no de la inscripció en el registre, i ho comunicarà als interessats.
Òrgans de tramitació
Òrgans de tramitació
Observacions
Observacions
Contra la resolució d'inscripció o la seua denegació, es podrà interposar recurs d'alçada davant de la persona titular de la Conselleria amb competències en matèria de ciutadania corporativa, en la forma i terminis previstos en els articles 114 i 115 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.
Òrgans resolució
Òrgans resolució
Esgota via administrativa
Esgota via administrativa
Sí