Detall de Procediment

Sol·licitud d'alta com a entitat formadora per a iniciar activitats de formació per a usuari professional de productes fitosanitaris

Codi SIA: 2893464
Codi GUC: 22725
Organisme: Conselleria d'Agricultura, Ramaderia i Pesca
Termini de sol·licitud: OBERT des de 01-03-2023
  • Informació bàsica

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Sol·licitar credencials d'accés a la plataforma de tramitació de cursos per a usuari professional de productes fitosanitaris.

Observacions

Observacions

El tràmit és únicament per a obtenció de les credencials d’accés a l’aplicació que s’està desenvolupant (ALCUAMP/FITOEMP) Una vegada s’obtenen aquestes credencials, es tramita l’autorització per a la formació i es realitzen les comunicacions d’edicions a través d’aquesta aplicació.

Requisits

Requisits

1. Tindre les instal·lacions adequades per a l’activitat docent, entenent per tals les condicions exigibles d’amplitud, lluminositat, acústica, control de temperatura, mobiliari i condicions higièniques. 2. Disposar dels recursos materials i mitjans tècnics audiovisuals adequats. 3. Disposar d’un director o coordinador del curs, que ha de tindre, com a mínim, la titulació d’enginyer tècnic, diplomat universitari, grau o títol equivalent. 4. Disposar de personal docent que acredite tindre la formació que s’especifica a continuació: a) Per a les classes teòriques: tindre almenys el títol d’enginyer tècnic, o diplomat universitari, o grau, en carreres cientificotècniques o altres relacionades amb els continguts del curs, així com acreditar una experiència docent en el tema que s’ha d’impartir o en matèries afins de, com a mínim, 50 hores lectives. b) Per a les classes pràctiques: tindre formació teòrica mínima de cicle formatiu superior o equivalent, i acreditar una experiència professional de, com a mínim, dos anys. 5. Comprometre’s a facilitar l’accés a l’autoritat competent o als seus serveis tècnics, per a la revisió dels cursos i la seua documentació, que haurà de conservar i mantindre a la disposició d’aquella durant un període de cinc anys.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Persones físiques i jurídiques. Entitats formadores que desitgen exercir activitats de formació indicades, en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

En qualsevol moment.

Formularis documentació

Per a les persones jurídiques: - Copia escriptura de constitució/estatuts en què figure l’activitat formativa com una de les seues finalitats. - Copia targeta d’identificació fiscal. - Descripció d’instal·lacions. - Descripció de recursos materials i mitjans tècnics audiovisuals. Per a les persones físiques: - Còpia targeta d’identificació fiscal. - Còpia del document d’alta de l’activitat econòmica. - Descripció d’instal·lacions. - Descripció de recursos materials i mitjans tècnics audiovisuals.

Presentació

Presentació

Telemàtica
Atés que els sol·licitants poden ser tant persones físiques obligades a relacionar-se amb les administracions públiques a través de mitjans electrònics, en virtut de l'article 14.3 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, com a persones jurídiques, sotmeses a aquesta obligació en virtut de l'article 14.2 de l'esmentada llei, la presentació de sol·licituds ha de realitzar-se electrònicament a través de la seu electrònica de la Generalitat. Per a accedir de manera telemàtica al procediment, la persona sol·licitant haurà de disposar de signatura electrònica avançada, bé amb el certificat qualificat de representant d'entitat (si és persona jurídica) o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (si és persona física), tots dos emesos per l'Agència de Tecnologia i Certificació Electrònica (ACCV). Així mateix, es podrà utilitzar qualsevol altre sistema de signatura electrònica admés per la seu electrònica de la Generalitat (https://sede.gva.es/va/sede_certificados). Quan es vulga tramitar un procediment en representació d'altres persones físiques o jurídiques, es podrà atorgar aquesta representació a través del Registre de Representants de l’ACCV (https://www.accv.es/vl/servicios/ciudadanos-y-autonomos/registro-de-representantes/). L'accés a aquest registre per part dels representats pot realitzar-se utilitzant un certificat qualificat de ciutadà (si és persona física) o de representant d'entitat (si és persona jurídica). Els documents que s'annexen al tràmit telemàtic, quan siga procedent, hauran d'anar signats electrònicament pels qui siguen competents per a això. Els tràmits que es realitzen a través de la seu electrònica de la Generalitat però que no arriben a registrar-se, es poden recuperar en un moment posterior per a acabar la presentació telemàtica accedint a l'àrea personal de la Generalitat des de l'apartat “com va el meu”-> “sol·licituds en creació” (https://www.tramita.gva.es/cdc/login.html?idioma=ca).

Procés de tramitació

Procés de tramitació

Sol·licitud de credencials per a accedir a l’aplicació telemàtica ALCUEMP/FITOEMP (en desenvolupament)

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa