Reconeixement de serveis previs (antiguitat/triennis) del personal dependent de la Direcció General de Funció Pública. (EXCEPTE PERSONAL DOCENT, SANITARI I DE JUSTÍCIA) - GVA.ES
Reconeixement de serveis previs (antiguitat/triennis) del personal dependent de la Direcció General de Funció Pública. (EXCEPTE PERSONAL DOCENT, SANITARI I DE JUSTÍCIA)
Organisme: Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública
Termini de sol·licitud:
OBERT
Informació bàsica
Formularis
Sol·licitud
Tramitació
Resolució
Esmena
Mostrar tot
Ocultar tot
Informació bàsica
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix?
En aquest procediment podrà sol·licitar-se el reconeixement dels serveis prestats en qualsevol administració pública a l'efecte d'antiguitat/triennis
Observacions
Observacions
Aquest procediment no està dirigit als empleats públics al servei de l'ADMINISTRACIÓ SANITÀRIA, EDUCATIVA o de JUSTÍCIA.
Així mateix aquest procediment no permet sol·licitar l'expedició de certificats de serveis prestats (annex 1)
Si presenta la sol·licitud presencialment, es requerirà a l'interessat perquè l'esmene a través de la seua presentació electrònica. A aquest efecte, es considerarà com a data de presentació de la sol·licitud aquella en la qual haja sigut realitzada l'esmena.
Requisits
Requisits
Ser empleat públic al servei de l'Administració de la Generalitat la gestió de la qual depén de la Direcció General competent en matèria de funció pública.
Qui pot sol·licitar-ho?
Qui pot sol·licitar-ho?
Tot el personal al servei de l'Administració de la Generalitat la gestió de la qual correspon a la Direcció General competent en matèria de funció pública.
Normativa del procediment
Normativa del procediment
- Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Funció Pública Valenciana
- Llei 70/1978, de 26 de desembre, de reconeixement de serveis previs en l'Administració Pública.
- Reial decret 1461/1982, de 25 de juny, pel qual es dicten normes d'aplicació de la Llei 70/1978, de 26 de desembre, de reconeixement de serveis previs en l'Administració pública.
Enllaços
Enllaços
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Dubtes sobre la tramitació telemàtica
Formularis documentació
Termini
Termini
El termini de presentació s'inicia a partir del moment en el qual s'adquireix la condició d'empleat públic al servei de l'administració de la Generalitat la gestió de la qual depén de la Conselleria competent en matèria de funció pública.
Formularis documentació
- Certificat de serveis prestats, Annex I del Decret 1461/1982, de 25 de juny, pel qual es dicten normes d'aplicació de la Llei 70/1978, de 26 de desembre, de reconeixement de serveis previs en l'Administració Pública.
- Informe de Vida Laboral expedit per la Tresoreria General de la Seguretat Social (veure enlaces d'aquest procediment)
Taxa o pagament
Taxa o pagament
No hi ha taxes associades a aquest tràmit.
Presentació
Presentació
Telemàtica
Les persones obligades a relacionar-se amb la Generalitat a través de mitjans electrònics, en els termes de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú, presentaran la documentació telemàticament a través de la seu electrònica de la Generalitat.
Per a accedir de manera telemàtica, l'interessat haurà de disposar un sistema de signatura electrònica reconeguda o qualificada i avançada basat en certificats electrònics reconeguts o qualificats de signatura electrònica expedits per prestadors inclosos en la «Llista de confiança de prestadors de serveis de certificació». Entre ells els certificats emesos per l'Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana (https://sede.gva.es/va/sede_certificados), així com el sistema clau signatura per a les persones físiques.
Quan els interessats estiguen obligats a relacionar-se amb la Generalitat a través de mitjans electrònics però la documentació es presente de manera presencial, es requerirà a l'interessat perquè l'esmene a través de la seua presentació electrònica.
Els documents que s'annexen al tràmit telemàtic hauran d'anar signats electrònicament per les persones que, segons el tipus de document, procedisca.
Els tràmits que es realitzen a través de la seu electrònica de la Generalitat però que no arriben a registrar-se, es poden recuperar en un moment posterior per a acabar la presentació telemàtica accedint a la Carpeta Ciutadana de la Generalitat des de l'apartat "com va el meu"-> "sol·licituds en creació" (https://www.tramita.gva.es/cdc/login.html?idioma=va).
Òrgans de tramitació
Òrgans de tramitació
- SERVEI DE CARRERA PROFESSIONAL
C/ DE LA DEMOCRÀCIA, 77 . CIUTAT ADMTIVA. 9 D'OCTUBRE-TORRE 4
46018 - València/Valencia
Termini màxim
Termini màxim
El termini de resolució serà de tres mesos conforme al que s'estableix en la disposició addicional vint-i-dosena de la Llei 4/2021, de 16 d'abril , de la Funció Pública Valenciana.
Òrgans resolució
Òrgans resolució
- Direcció General de Funció Pública
C/ DE LA DEMOCRÀCIA, 77 . CIUTAT ADMTIVA. 9 D'OCTUBRE-TORRE 4
46018 - València/Valencia
Efecte silenci
Efecte silenci
Desestimatori
Recurs que procedeix contra la resolució
Recurs que procedeix contra la resolució
Potestatiu de reposició / Contenciós-administratiu
Esgota via administrativa
Esgota via administrativa
Sí
Què és i per a què serveix?
Què és i per a què serveix
Pot realitzar l'esmena o l'aportació de documents a un expedient obert en un d'aquests dos supòsits:
a) Haver rebut un REQUERIMENT D'ESMENA (és a dir, no resolt, ni arxivat) d'acord amb l'article 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
b) Existir un expedient obert d'aqueixes característiques al qual la persona interessada vulga (és a dir, sense haver sigut requerida per a això) o dega (per determinar-ho així la normativa aplicable a l'expedient de què es tracte) aportar més documentació.
Termini
Termini
L'esmena es realitzarà en un termini de deu dies, esmenant la falta o acompanyant els documents preceptius.
Si no ho fera així, se li tindrà per desistit de la seua petició, prèvia resolució que haurà de ser dictada en els termes previstos en l'article 21 de la llei de 39/2015 de Procediment Administratiu Comú.
Documentació
Documentació
Per a la realitzar l'esmena o l'aportació de documents, s'annexarà el formulari al tràmit electrònic.
Presentació
Presentació
Telemàtica
En iniciar la tramitació electrònica, el primer pas obligatori és emplenar el FORMULARI DE DADES GENERALS amb les dades personals i les opcions de notificació.
IMPORTANT!! EN EL CAMP EXPEDIENT S'HA D'EMPLENAR AMB L'INDICAT EN EL REQUERIMENT D'ESMENA. EN EL CAS QUE NO ES DISPOSE D'UN NÚMERO D'EXPEDIENT S'INTRODUIRÀ L'ANY EN CURS.
En el segon pas en ALTRES DOCUMENTS hem d'annexar el formulari emplenat ESMENA O APORTACIÓ DE DOCUMENTACIÓ PER Al RECONEIXEMENT DE SERVEIS PREVIS (ANTIGUITAT/TRIENNIS). Aquest formulari haurà de signar-se electrònicament.
Finalment es realitzarà el Registre de la sol·licitud.