Detall de Procediment

Mobilitat geogràfica amb canvi de residència. Treball

Codi SIA: 210607
Codi GUC: 339
Organisme: Conselleria d'Educació, Universitats i Ocupació
Termini de sol·licitud: OBERT
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Treball: mobilitat geogràfica amb canvi de residència.

Normativa del procediment

Normativa del procediment

  • Reial decret legislatiu 2/2015, de 23 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut dels Treballadors (BOE núm. 255, de 24/10/2015)

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

Durant tot l'any.

Formularis documentació

- Sol·licitud de l'empresa, en què s'adduïsquen les raons tècniques, organitzatives o productives que la justifiquen. - Per part del treballador, en el supòsit de l'article 40 del Reial decret legislatiu 2/2015, escrit d'oposició al trasllat. Nota: la documentació ha de presentar-se per triplicat (només en el supòsit de tramitació presencial).

Impresos associats

Presentació

Presentació

Presencial
- En els registres dels òrgans administratius a què es dirigisquen o davant de qualsevol òrgan administratiu que pertanga a l'Administració general de l'Estat, a la de qualsevol administració de les comunitats autònomes, o a la d'alguna de les entitats que formen l'Administració local si, en aquest últim cas, s'ha subscrit el conveni corresponent, així com en les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya a l'estranger. - També en qualsevol oficina de Correus. En aquest cas, s'ha de presentar en sobre obert perquè es puga estampar el segell i la data en l'imprés de sol·licitud i en la còpia. - I, preferentment, en:
Telemàtica
1. La presentació telemàtica de la sol·licitud i de la documentació requerida es farà MITJANÇANT EL TRÀMIT TELEMÀTIC CORRESPONENT, l'enllaç directe del qual acaba d'indicar-se. El sol·licitant ha de disposar d'un sistema de signatura electrònica reconeguda o qualificada i avançada basat en certificats electrònics reconeguts o qualificats de signatura electrònica expedits per prestadors inclosos en la llista de confiança de prestadors de serveis de certificació. Entre aquests sistemes s'admeten: - El DNIe (DNI electrònic), els certificats emesos per l'FNMT (Fàbrica Nacional de Moneda i Timbre) i els certificats de persona jurídica, empleat públic o persona física emesos per l'ACCV (Autoritat de Certificació de la C. Valenciana). - I el sistema clau-signatura de l'Estat només per a les persones físiques (per tant, en queden excloses les persones jurídiques: empreses, ajuntaments, entitats...). Més informació respecte als sistemes admesos en la seu electrònica de la Generalitat en: https://sede.gva.es/va/sede_certificados 2. Per a realitzar tràmits telemàticament davant de l'Administració de la Generalitat actuant en representació d'una altra persona (física o jurídica), ha d'inscriure's prèviament en el REGISTRE DE REPRESENTANTS de l'ACCV, o bé en el REGISTRE ELECTRÒNIC D'APODERAMENTS de l'Administració general de l'Estat, la respectiva informació del qual està disponible en l'apartat 'Enllaços' d'aquest tràmit. Sense aquesta inscripció prèvia, a més de no quedar acreditada la seua representació, no es rebrà res en la carpeta ciutadana de la persona presentadora. 3. Fent clic en l'enllaç directe indicat en 'Com es tramita telemàticament?' o en l'enllaç 'TRAMITAR AMB CERTIFICAT' (en color roig a l'inici d'aquest tràmit), accedireu al tràmit telemàtic, que us permetrà omplir el formulari web, annexeu la sol·licitud i altra documentació omplida i signada digitalment que hàgeu d'aportar i realitzeu la presentació telemàtica de tot això per a obtindre el justificant de registre corresponent. 4. Respecte als DOCUMENTS A ANNEXAR, si escau: - És recomanable que, en primer lloc, els reuniu tots i els ompliu, signeu i guardeu electrònicament en el vostre ordinador, de manera que posteriorment pugueu incorporar-los en el pas corresponent del tràmit telemàtic. - IMPORTANT: tots els documents certificats o signats que es presenten telemàticament han de ser enviats en format PDF i han d'incorporar les SIGNATURES DIGITALS de les persones o entitats que els subscriguen. - En aquest tràmit de la Guia Prop: * En l'apartat denominat 'Quina documentació s'ha de presentar?' apareix la llista de documents a presentar. * I en l'apartat 'IMPRESOS ASSOCIATS' (a més del tràmit telemàtic mateix) hi ha models normalitzats i omplibles de tots o alguns d'aquests documents, segons el cas. Si hi ha model normalitzat, el document ha de presentar-se en aquest. No obstant això, els documents per als quals no hi haja un model normalitzat han de ser creats o recaptats per la persona sol·licitant per a poder-los adjuntar. - En el tràmit telemàtic s'indica la mida màxima permesa dels documents a annexar i els seus formats o extensions (pdf, doc, odt, xls, ods, zip, etc.). Comproveu-los abans d'annexar els documents. 5. Disposeu de MÉS INFORMACIÓ sobre la tramitació telemàtica en: https://www.gva.es/va/web/administracion-online/faqs-servicis-en-linia Reviseu aquesta informació i si, malgrat això, continueu necessitant ajuda, per favor, notifiqueu-ho a través de: - per a consultes sobre el contingut del tràmit: prop@gva.es - per a incidències informàtiques: generalitat_en_red@gva.es

Procés de tramitació

Procés de tramitació

- Recepció i registre. - Se sol·licita informe de la inspecció de treball, i es resol en el termini de trenta dies (el silenci administratiu té caràcter positiu). En l'oposició per part del treballador a un trasllat temporal inferior a un any, l'autoritat laboral resoldrà en el termini de deu dies, segons l'article 40.3 de la Llei 8/80.

Observacions

Observacions

Els previstos en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú (BOE núm. 236, de 02/10/15)

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa

Sancions

Sancions

Exigència de la responsabilitat administrativa corresponent.