Detall de Procediment

REPLA - Devolució de depòsit de garantia mitjançant aval del preu just, expropiació PARC SAGUNT II

Codi SIA: 2893065
Codi GUC: 22602
Organisme: Conselleria de Medi Ambient, Aigua, Infraestructures i Territori
Termini de sol·licitud: OBERT
  • Informació bàsica

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

Procediment de devolució del depòsit de garantia mitjançant aval davant la Generalitat, corresponent al preu just fixat en el Projecte d'expropiació per taxació conjunta per a l'obtenció dels terrenys de l'àmbit "Parc Sagunt II", en el terme municipal de Sagunt, aprovat mitjançant Acord de la Comissió Territorial d'Urbanisme de València adoptat en la sessió de 23 de febrer de 2022.

Requisits

Requisits

Ser titular de béns i drets afectats per l'expropiació, que, havent sigut objecte de consignació en la Caixa de depòsits i fiances de la Tresoreria de la Generalitat, es troba en condicions d'acreditar la titularitat d'aquests.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Persones físiques i jurídiques respecte les quals s'haja depositat en la Caixa de depòsits i fiances de la Tresoreria de la Generalitat una garantia mitjançant aval, corresponent al preu just establit en el Projecte d'expropiació per taxació conjunta per a l'obtenció dels terrenys de l'àmbit "Parc Sagunt II", en el terme municipal de Sagunt.

Normativa del procediment

Normativa del procediment

  • Ordre de 14 de febrer de 1986, de la Conselleria d'Economia i Hisenda, per la qual es regula el procediment de constitució i devolució de fiances. (DOGV núm. 350 de 07.03.1986)
  • ORDRE de 16 de desembre de 1996, per la qual es modifica la de 14 de febrer de 1986, per la qual es regula el procediment de constitució i devolució de fiances. (DOGV núm. 2922 de 04.02.1997)
  • Decret Legislatiu 1/2021, de 18 de juny, del Consell d'aprovació del text refòs de la Llei d'ordenació del territori, urbanisme i paisatge. (DOCV núm. 9129 de 16.07.2021)
  • Ley de 16 de diciembre de 1954 sobre expropiación forzosa. (BOE núm. 351 de 17.12.1954)
  • CORRECCIÓ d'errades a la Resolució de 22 de novembre de 1996, de la Conselleria de Presidencia, per la qual es resol la concessió d'ajudes i subvencions destinades al foment d'activitats, programes i projectes de cooperació al desenvolupament que realitzen les organitzacions no governamentals per al desenvolupament. (DOGV núm. 2922 de 04.02.1997)

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

A partir de la notificació del justificant de la consignació en la Caixa de depòsits i fiances de la Tresoreria de la Generaltitat

Formularis documentació

* Sol·licitud de devolució de depòsit de garantia mitjançant aval. S'identificarà número d'ordre, número de garantia i data de depòsit que apareix en el model 469, justificant de la consignació, que serà notificat a les persones interessades. * Document nacional d'identitat en vigor. * Últim rebut sobre l'impost de béns immobles. Segons estableix l'article 205 del Reglament de gestió urbanística, aprovat pel Reial decret 3288/1978, de 25 d'agost, el pagament del preu just, solament es farà efectiu, a aquelles persones interessades que aporten: - En el supòsit de predis inscrits en el Registre de la Propietat, certificació registral de domini i càrregues al seu favor. En cas que existisquen càrregues, hauran de comparéixer també les persones titulars d'elles. - Per als predis que no estiguen inscrits en el Registre de la Propietat, els títols justificatius del seu dret, completats amb certificacions negatives del Registre de la Propietat referides als mateixos predis descrits en els títols. D'existir altres drets sobre el predi expropiat, hauran de comparéixer també els seus titulars. * Dades de DOMICILIACIÓ BANCÀRIA per al pagament del preu just: - S'ha de realitzar el tràmit telemàtic d'aquesta Guia Prop denominat "Procediment per a tramitar les altes, modificacions i baixes de les domiciliacions bancàries (Domiciliació bancària). Tràmit automatitzat." (veure enllaç directe a ell en l'apartat"Enllaços"), en el cas que no s'hagen presentat les dades de domiciliació bancària amb anterioritat davant la Generalitat Valenciana, o si amb posterioritat aquestes dades han experimentat qualsevol variació. - Nota: els subjectes no obligats a realitzar aqueix tràmit automatitzat o els que estant obligats estigueren en un dels supòsits en què això no fora possible, poden realitzar el tràmit no automatitzat també disponible en la Guia Prop. La Direcció General d'Urbanisme comunicarà a la Caixa de depòsits i fiances de la Tresoreria de la Generalitat l'acord de cancel·lació de l'aval. Així mateix, li facilitarà tota la documentació i dades necessàries perquè aquesta procedisca a la seua devolució a l'interessat.

Presentació

Presentació

Presencial
De manera telemàtica, preferentment, a través de l'enllaç corresponent: https://ovius.gva.es/oficina_tactica/#/tramita/25046/25677/procediments S'haurà de presentar la sol·licitud per cada full d'apreuament, havent de realitzar, per tant, tants tràmits telemàtics com fulls d'apreuament sobre les quals es vulga desconsignar. Per a accedir de manera telemàtica el sol·licitant haurà de disposar de signatura electrònica avançada, bé amb el certificat reconegut de l'entitat (persones jurídiques) o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persones físiques), podent utilitzar qualsevol sistema de signatura electrònica admés per la seu electrònica de la Generalitat https://sede.gva.es/va/sede_certificados TELEMÀTICA A través de l'enllaç corresponent: https://ovius.gva.es/oficina_tactica/#/tramita/25046/25677/procediments PRESENCIAL (només per a persones físiques): 1) En els registres dels òrgans administratius al fet que es dirigisquen. 2) En els registres de qualsevol òrgan administratiu, que pertanga a l'Administració General de l'Estat, a la de qualsevol Administració de les Comunitats Autònomes, a la de qualsevol Administració de les Diputacions Provincials, Capítols i Consells Insulars, als Ajuntaments dels Municipis a què es refereix l'article 121 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases del Règim Local, o a la de la resta de les entitats que integren l'Administració Local si, en aquest últim cas, s'haguera subscrit l'oportú conveni. 3) En les oficines de Correus, en la forma que reglamentàriament s'establisca. 4) En les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya a l'estranger. 5) En qualsevol altre que establisquen les disposicions vigents. I, preferentment, en:
Telemàtica
1. Per a presentar aquesta sol·licitud mitjançant la tramitació telemàtica, la persona sol·licitant haurà de disposar de signatura electrònica avançada: bé amb el certificat reconegut d'entitat (persones jurídiques), o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), compatible amb la plataforma telemàtica de la Generalitat (més informació respecte als certificats admesos en la Seu Electrònica de la Generalitat en: https://sede.gva.es/es/sede_certificados En el cas d'utilitzar un certificat digital de persona física actuant en representació d'una persona jurídica, s'haurà d'inscriure prèviament en el Registre de Representants davant la Generalitat per a la realització de tràmits per via telemàtica, la informació de la qual està disponible: https://www.gva.es/es/proc17168 https://regrep.accv.es/accv_repr/login.html 2. Si ja disposa de certificat digital podrà accedir clicant a "Tramitar amb certificat" (que figura en color roig a l'inici d'aquest tràmit de la Guia Prop), accedirà al tràmit telemàtic, que li permetrà emplenar el formulari web inicial, annexar la documentació corresponent i realitzar la presentació telemàtica de tot això, després de la qual cosa obtindrà el corresponent justificant de registre. A partir del moment d'aquesta presentació tota la documentació presentada (inclòs el justificant) estarà disponible sempre en la seua Carpeta Ciutadana : https://www.tramita.gva.es/cdc/login.html?idioma=es 3. Disposa de més informació sobre la tramitació telemàtica en la següent adreça: https://www.gva.es/es/web/atencio_ciutadania/inicio/atencion_ciudadano/at_ciud_faq Revise la llista de preguntes freqüents detallades en aqueixa adreça per a veure si pot solucionar el seu problema. En cas que continue necessitant ajuda, per favor notifique-ho a través d'un dels següents correus electrònics en funció de la mena de problema de què es tracte: - Per a consultes sobre el contingut del tràmit: prop@gva.es - Per a incidències informàtiques: generalitat_en_red@gva.es Els tràmits que es realitzen a través de la seu electrònica de la Generalitat però que no arriben a registrar-se, es poden recuperar en un moment posterior per a acabar la presentació telemàtica accedint a la Carpeta Ciutadana de la Generalitat des de l'apartat "com va el meu"-> "sol·licituds en creació" https://www.tramita.gva.es/cdc/login.html?idioma=es

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa