Reconeixement de nivell competencial al personal funcionari dependent de la Direcció General competent en matèria de Funció Pública.

Conselleria d'Hisenda, Economia i Administració Pública

Codi SIA: 3026275
|
Codi GVA: 94000
Descarregar informació
Termini obert
  • Què necessites saber
  • Què és
  • A qui va dirigit
  • Com es tramita
  • Formularis
  • Tramitació
  • Sol·licitud
  • Esmena
  • Resolució
  • Ajuda
  • Preguntes freqüents
  • Temes relacionats
  • Enllaços d'interés
  • Compartir en xarxes socials

Què és

Què és i per a què servix

En aquest procediment podrà sol·licitar-se el reconeixement del nivell competencial per l'acompliment de llocs de treball dependents de la Direcció General competent en matèria de Funció Pública

Terminis
Sol·licitudTermini obert
EsmenaTermini obert
Observacions

Este procedimiento no está dirigido al personal funcionario al servicio de la Administración sanitaria, educativa y de justicia.

 

A qui va dirigit

Administració
Persones interessades

Personal funcionari al servei de l'Administració de la Generalitat la gestió de la qual depén de la Direcció General competent en matèria de Funció Pública

Requisits

Ostentar la condició personal funcionari al servei de l'Administració de la Generalitat la gestió de la qual depén de la Direcció General competent en matèria de Funció Pública.

Com es tramita

Sol·licitud

Termini
Termini obert

El termini està sempre obert

Documentació
En el cas que el personal funcionari sol·licitant provinga d'una altra Administració pública, haurà d'aportar necessàriament resolució de reconeixement de grau personal/nivell competencial (amb data d'efectivitat administrativa del mateix), així com certificat de serveis prestats en el qual...
Saber més
Taxa o pagament

No hi ha taxes associades a aquest tràmit.

 

 

Forma de presentació
Telemàtica
Les persones obligades a relacionar-se amb la Generalitat a través de mitjans electrònics, en els termes de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú, presentaran la documentació telemàticament a través de la seu electrònica de la Generalitat. Per a...
Saber més

Esmena

Termini
Termini obert

L'esmena es realitzarà en un termini de deu dies, esmenant la falta o acompanyant els documents preceptius. Si no ho fera així, se li tindrà per desistit de la seua petició, prèvia resolució que haurà de ser dictada en els termes previstos en l'article 21 de la llei 39/2015 LPAC.

Descripció

Pot realitzar l'esmena o l'aportació de documents a un expedient obert en un d'aquests dos supòsits: a) Haver rebut un REQUERIMENT D'ESMENA (és a dir, no resolt, ni arxivat) d'acord amb l'article 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre de Procediment Administratiu Comú de les Administracions...

Saber més
Documentació
Per a la realitzar l'esmena o l'aportació de documents, s'annexarà al tràmit electrònic el formulari.
Forma de presentació
Telemàtica
En iniciar la tramitació electrònica, el primer pas obligatori és emplenar el FORMULARI DE DADES GENERALS amb les dades personals i les opcions de notificació. IMPORTANT!! EL CAMP “EXPEDIENT” S'HA D'EMPLENAR AMB L'INDICAT EN EL REQUERIMENT D'ESMENA. EN EL CAS QUE NO ES DISPOSE D'UN NÚMERO...
Saber més

Resolució

Termini màxim
Conforme a l'art. 21 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, tres mesos a partir de l'entrada en el registre telemàtic de la Generalitat.
Efecte silenci / Esgota via administrativa
Desestimatori
/ Sí
Recurs que procedeix contra la resolució
Potestatiu de reposició / Contenciós-administratiu