Reconeixement de nivell competencial al personal funcionari dependent de la Direcció General competent en matèria de Funció Pública. - GVA.ES
Reconeixement de nivell competencial al personal funcionari dependent de la Direcció General competent en matèria de Funció Pública.
Conselleria de Justícia i Administració Pública
Què és
En aquest procediment podrà sol·licitar-se el reconeixement del nivell competencial per l'acompliment de llocs de treball dependents de la Direcció General competent en matèria de Funció Pública
Este procedimiento no está dirigido al personal funcionario al servicio de la Administración sanitaria, educativa y de justicia.
A qui va dirigit
Personal funcionari al servei de l'Administració de la Generalitat la gestió de la qual depén de la Direcció General competent en matèria de Funció Pública
Ostentar la condició personal funcionari al servei de l'Administració de la Generalitat la gestió de la qual depén de la Direcció General competent en matèria de Funció Pública.
Com es tramita
46018 - València/Valencia
46018 - València/Valencia
Entitats col·laboradores de certificació
Sol·licitud
El termini està sempre obert
En el cas que el personal funcionari sol·licitant provinga d'una altra Administració pública, haurà d'aportar necessàriament resolució de reconeixement de grau personal/nivell competencial (amb data d'efectivitat administrativa del mateix), així com certificat de serveis prestats en el qual...
No hi ha taxes associades a aquest tràmit.
Les persones obligades a relacionar-se amb la Generalitat a través de mitjans electrònics, en els termes de l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú, presentaran la documentació telemàticament a través de la seu electrònica de la Generalitat. Per a...
Esmena
L'esmena es realitzarà en un termini de deu dies, esmenant la falta o acompanyant els documents preceptius.
Si no ho fera així, se li tindrà per desistit de la seua petició, prèvia resolució que haurà de ser dictada en els termes previstos en l'article 21 de la llei 39/2015 LPAC.
Pot realitzar l'esmena o l'aportació de documents a un expedient obert en un d'aquests dos supòsits:
a) Haver rebut un REQUERIMENT D'ESMENA (és a dir, no resolt, ni arxivat) d'acord amb l'article 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
b) Existir un expedient obert d'aqueixes característiques al qual la persona interessada vulga (és a dir, sense haver sigut requerida per a això) o dega (per determinar-ho així la normativa aplicable a l'expedient de què es tracte) aportar més documentació.
Per a la realitzar l'esmena o l'aportació de documents, s'annexarà al tràmit electrònic el formulari.
En iniciar la tramitació electrònica, el primer pas obligatori és emplenar el FORMULARI DE DADES GENERALS amb les dades personals i les opcions de notificació. IMPORTANT!! EL CAMP “EXPEDIENT” S'HA D'EMPLENAR AMB L'INDICAT EN EL REQUERIMENT D'ESMENA. EN EL CAS QUE NO ES DISPOSE D'UN NÚMERO...
Resolució
Conforme a l'art. 21 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, tres mesos a partir de l'entrada en el registre telemàtic de la Generalitat.
Preguntes freqüents
Temes relacionats
MATÈRIES
- Administracions
- Personal empleat públic GVA