Detall de Procediment

Unitats de suport a l'activitat professional: foment de l'ocupació per a la contractació d'equips multiprofessionals emmarcats en els serveis d'ajust personal i social dels centres especials d'ocupació (foment de l'ocupació per a la inserció de persones amb diversitat funcional o discapacitat) LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació 2020.

Codi SIA: 2263245
Codi GUC: 20622
Organisme: LABORA SERVEI VALENCIÀ D'OCUPACIÓ I FORMACIÓ
Termini de sol·licitud: TANCAT
(17-02-2020
03-06-2020)
  • Informació bàsica

  • Formularis

  • Sol·licitud

  • Tramitació

  • Resolució

Mostrar tot

Ocultar tot

Informació bàsica

Què és i per a què serveix?

Què és i per a què serveix?

La subvenció té com a objecte la concessió d'ajudes als centres especials d'ocupació que contracten equips multiprofessionals emmarcats dins dels serveis d'ajust personal i social d'aquests centres, la finalitat dels quals és subvencionar els costos salarials i de Seguretat Social dels equips, a fi d'ajudar a superar les barreres, els obstacles o les dificultats que el personal amb diversitat funcional o discapacitat severa d'aquests centres té en el procés d'incorporació a un lloc de treball, així com la permanència i progressió d'aquest, incloent la seua incorporació a enclavaments laborals i al mercat de treball, sense descurar els aspectes culturals, físics o de rehabilitació. Seran subvencionables les contractacions, pròrrogues, transformacions de contractes temporals en indefinits i/o ampliacions de jornada del personal amb diversitat funcional o discapacitat severa, produïdes fins al 16 de febrer de 2020. Les subvencions es destinaran a finançar els costos salarials i de Seguretat Social dels membres integrants de les unitats de suport. S'entenen com a persones treballadores amb diversitat funcional o discapacitat severa, objecte del suport, les següents: a) Persones amb paràlisi cerebral, persones amb malaltia mental o persones amb discapacitat intel·lectual, amb un grau reconegut igual o superior al 33 %. b) Persones amb diversitat funcional o discapacitat física o sensorial amb un grau reconegut igual o superior al 65 %.

Observacions

Observacions

El nombre de beneficiaris previstos és de 1.400 treballadors/ores amb diversitat funcional o discapacitat severa dels centres especials d'ocupació. Quantia: 1.200.000,00€

Requisits

Requisits

Requisits generals: Les entitats beneficiàries han de reunir els requisits establits en l'art. 3 de l'Ordre 13/2018, de la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, per la qual s'estableixen les bases reguladores per a la concessió de subvencions públiques destinades a la creació o el manteniment de les unitats de suport a l'activitat professional, com a mesura de foment de l'ocupació per a la inserció de persones amb diversitat funcional o discapacitat en centres especials d'ocupació. Requisits específics a) Persones destinatàries finals: Les destinatàries finals d'aquest programa seran les persones treballadores amb diversitat funcional o discapacitat severa dels centres especials d'ocupació que es troben en algun dels supòsits que es descriuen a continuació: - Persones amb paràlisi cerebral, persones amb malaltia mental o persones amb discapacitat intel·lectual, amb un grau reconegut igual o superior al 33 %. - Persones amb diversitat funcional o discapacitat física o sensorial amb un grau reconegut igual o superior al 65 %. b) El personal integrant de les unitats de suport a l'activitat professional els costos salarials i de Seguretat Social de la qual es financen han de ser persones treballadores amb contracte indefinit en el centre especial d'ocupació.

Qui pot sol·licitar-ho?

Qui pot sol·licitar-ho?

Els centres especials d'ocupació qualificats i inscrits en el registre de CEO de la Comunitat Valenciana que tinguen contractades persones treballadores amb diversitat funcional o discapacitat severa i contracten equips multiprofessionals emmarcats dins dels serveis d'ajust personal i social d'aquests centres.

Normativa del procediment

Normativa del procediment

  • Text refós de la Llei general de drets de les persones amb discapacitat i de la seua inclusió social, aprovat pel Reial decret legislatiu 1/2013, de 29 de novembre.
  • Reial decret 1368/1985 de 17 de juliol, pel qual es regula la relació laboral de caràcter especial dels minusvàlids que treballen en centres especials d'ocupació (BOE 08.08.1985).
  • Reial decret 2273/1985, de 4 de desembre, pel qual s'aprova el Reglament de centres especials d'ocupació definits en l'article 42 de la Llei 13/1982, de 7 d'abril, d'integració social del minusvàlid (BOE 9/12/1985).
  • Reial decret 469/2006, de 21 d'abril, pel qual es regulen les unitats de suport a l'activitat professional en el marc dels serveis d'ajust personal i social dels centres especials d'ocupació.
  • Reglament (UE) núm. 651/2014, de la Comissió, de 17 de juny de 2014, pel qual es declaren determinades categories d'ajudes compatibles amb el mercat interior en aplicació dels articles 107 i 108 del Tractat (DOUE núm. 187, de 26/06/2014).
  • Ordre 13/2018, de 31 d'agost, de la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, per la qual s'estableixen les bases reguladores per a la concessió de subvencions públiques destinades a la creació o el manteniment de les unitats de suport a l'activitat professional, com a mesura de foment de l'ocupació per a la inserció de persones amb diversitat funcional o discapacitat en centres especials d'ocupació (DOGV núm. 8377).
  • Extracte de la Resolució de 27 de desembre de 2019, del director general de LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació, per la qual es convoquen les subvencions públiques destinades a la creació o el manteniment de les unitats de suport a l'activitat professional, com a mesura de foment de l'ocupació per a la inserció de persones amb diversitat funcional o discapacitat en centres especials d'Ocupació, per a l'exercici 2020.
  • RESOLUCIÓ de 27 de desembre de 2019, del director general de LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació, per la qual es convoquen les subvencions públiques destinades a la creació o el manteniment de les unitats de suport a l'activitat professional, com a mesura de foment de l'ocupació per a la inserció de persones amb diversitat funcional o discapacitat en centres especials d'ocupació, per a l'exercici 2020.
  • Reial decret 463/2020, de 14 de març, pel qual es declara l'estat d'alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada per la COVID-19.
  • Reial decret 537/2020, de 22 de maig, pel qual es prorroga l'estat d'alarma declarat pel Reial decret 463/2020, de 14 de març, pel qual es declara l'estat d'alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada per la COVID-19.

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes sobre la tramitació telemàtica

Dubtes del tràmit

Problemes informàtics

Termini

Termini

Les sol·licituds s'han de presentar del 17 de febrer al 16 de març de 2020. A causa de l'entrada en vigor REIAL DECRET 537/2020, de 22 de maig, pel qual es prorroga l'estat d'alarma declarat pel Reial decret 463/2020, de 14 de març, pel qual es declara l'estat d'alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada per la COVID-19. El termini final de presentació de sol·licituds és fins al dia 3 de juny de 2020.

Formularis documentació

DOCUMENTACIÓ GENERAL 1. Les sol·licituds han d'anar acompanyades de la documentació general següent signada electrònicament per la persona representant legal de l'entitat, que s'ha d'annexar per mitjans telemàtics: a) Acreditació de la representació legal de la persona que presenta la sol·licitud d'ajuda, llevat que aquesta representació ja estiga implícita en la sol·licitud o conste presentada anteriorment. b) Dades de domiciliació bancària, segons el model facilitat a aquest efecte, excepte si s'ha presentat amb anterioritat davant de LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació i no ha experimentat cap variació; en aquest cas, s'ha d'indicar el compte en què s'ha de practicar l'ingrés. c) Declaració responsable acreditativa que l'entitat beneficiària no està incursa en cap de les prohibicions per a obtindre la condició de beneficiària de subvencions i en concret de no trobar-se en el supòsit de l'article 13.2.g de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions. Aquesta declaració està inclosa en l'imprés normalitzat de sol·licitud general de subvencions. d) Declaració responsable, en model normalitzat, acreditativa que l'entitat beneficiària reuneix els requisits establits en el Reglament 651/2014, de la Comissió, de 17 de juny de 2014, pel qual es declaren determinades categories d'ajudes compatibles amb el mercat interior en aplicació dels articles 107 i 108 del Tractat (DOUE L187, de 26/06/14), i, per tant, no es troba incursa en cap de les causes d'exclusió incloses en aquest reglament. e) Declaració responsable, en model normalitzat, que l'import de les subvencions sol·licitades en cap cas podrà ser de tal quantia que, aïlladament o en concurrència amb altres subvencions, ajudes, ingressos o recursos d'altres administracions públiques, o d'altres ens públics o privats, nacionals o internacionals, supere els límits establits en la disposició addicional tercera de l'ordre per la qual s'estableixen les bases reguladores. f) Declaració responsable de la persona representant legal del CEO acreditativa que, en relació amb les dades relatives al tipus i grau de diversitat funcional o discapacitat, disposen de consentiment exprés de tot el personal amb diversitat funcional o discapacitat per a la cessió de dades a LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació i l'accés per aquest organisme a les bases de dades dels centres de valoració i orientació de discapacitats, així com que han informat el personal que la finalitat d'aquesta informació és únicament l'obtenció de subvencions públiques. g) Pla d'igualtat, degudament visat per la Direcció General de l'Institut Valencià de les Dones i per la Igualtat de Gènere, o l'òrgan competent per a l'avaluació i validació d'aquest, i en vigor, o, en defecte d'això, declaració responsable, en model normalitzat, de no estar subjecte a l'obligació de disposar d'un pla d'igualtat, segons el que s'estableix en l'article 45 de l'LO 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes. En el cas que el pla d'igualtat, degudament visat i en vigor, ja estiga en poder de l'òrgan instructor, han de comunicar aquesta circumstància fent constar la data de presentació i l'expedient de destinació, de manera que no resulta necessari presentar-lo de nou. 2. La presentació de la sol·licitud comportarà l'autorització de l'entitat beneficiària perquè LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació obtinga directament l'acreditació del compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social, previstes en els articles 18 i 19 del Reglament de la Llei general de subvencions, de manera que no serà necessari aportar les corresponents certificacions ni la documentació identificativa. No obstant això, l'entitat beneficiària podrà denegar o revocar aquest consentiment efectuant una comunicació escrita a LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació en aquest sentit. En aquest supòsit, s'han de presentar els certificats originals positius de l'Agència Estatal de l'Administració Tributària, de l'Institut Valencià d'Administració Tributària i de la Tresoreria General de la Seguretat Social, que acrediten estar al corrent en el compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social. DOCUMENTACIÓ ESPECÍFICA La documentació específica per a les sol·licituds inicials d'ajuda a les unitats de suport és: a) Llista del personal amb diversitat funcional o discapacitat severa del CEO que complisca amb els requisits de l'article 1.2 de la resolució de la convocatòria, segons el model normalitzat. b) Llista de les persones integrants de la unitat de suport, d'acord amb la composició establida en l'article 12 de l'ordre per la qual s'estableixen les bases reguladores, els llocs de treball que hagen d'ocupar i la jornada laboral, segons el model normalitzat. c) Els CEO que realitzen la seua activitat empresarial en diversos centres de treball han d'aportar un informe detallat en què s'especifique el personal amb diversitat funcional severa pel qual sol·liciten subvenció, en quin centre de treball realitza la seua activitat laboral diària i quin personal tècnic i personal encarregat atén a cada una de les persones. d) Còpia dels contractes indefinits, o transformació de contractes temporals en indefinits, del personal integrant de les unitats de suport, juntament amb els comunicats d'alta en Seguretat Social, llevat que aquest personal ja haja resultat subvencionat per aquest programa en exercicis anteriors. e) Documentació acreditativa de la titulació de tècnic/tècnica de grau mitjà o superior del personal tècnic integrant de les unitats de suport, així com documentació acreditativa dels coneixements i/o l'experiència equiparables (currículum i contractes o certificats acreditatius d'accions de voluntariat), d'acord amb el que s'estableix en l'apartat 2 de l'article 12 de l'ordre per la qual s'estableixen les bases reguladores, llevat que aquest personal ja haja resultat subvencionat per aquest programa en exercicis anteriors. f) Acreditació de la contractació del personal integrant de les unitats de suport com a personal tècnic o personal encarregat d'aquestes, mitjançant l'aportació dels contractes, les clàusules addicionals o els annexos als contractes o escrits registrats en els centres d'ocupació de LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació, de modificació dels contractes subscrits amb anterioritat i en les noves contractacions, llevat que aquest personal ja haja resultat subvencionat pel present programa en exercicis anteriors. g) Còpia del/s contracte/s de treball o conversió/ons de contractes temporals que donen lloc a l'ajuda, realitzats a persones amb diversitat funcional o discapacitat severa i els comunicats d'alta en la Seguretat Social i/o l'informe consulta general de treballadors e-SIL, acreditatiu d'aquests, llevat que aquest personal ja haja resultat subvencionat per aquest programa en exercicis anteriors. En cas de pròrrogues, transformacions o modificacions de jornada de contractes presentats amb anterioritat, han d'aportar-los, juntament amb els comunicats de variació de dades en Seguretat Social. Quan es realitzen contractes per obra o servei determinat, cal adjuntar un compromís de durada mínima d'aquest contracte de, com a mínim, sis mesos. h) Per a les noves contractacions no subvencionades anteriorment per aquest programa, acreditació de la inscripció de les persones treballadores amb diversitat funcional o discapacitat severa com a desocupades, demandants d'ocupació, en les oficines ESPAI LABORA, amb caràcter previ a la contractació. i) Documentació acreditativa del tipus i grau de diversitat funcional o discapacitat severa, d'acord amb el que s'estableix en l'apartat 2 de la disposició addicional segona de l'ordre per la qual s'estableixen les bases reguladores, llevat que aquest personal ja haja resultat subvencionat pel present programa en exercicis anteriors, exceptuant el que disposen les STS 992/2018, 993/2018 i 994/2018, per les quals es va declarar inaplicable l'equiparació entre discapacitat i incapacitat, fins que una norma amb rang de llei ho establisca amb posterioritat a aquestes sentències, i segons l'abast que aquesta determine, amb l'equiparació de la discapacitat i la incapacitat. 2. En el cas que la documentació que estiga en poder de LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació, relativa tant al personal integrant de les unitats de suport com al personal amb diversitat funcional o discapacitat destinataris finals de la present ajuda, resulte insuficient, aquest organisme podrà requerir a les entitats beneficiàries, en qualsevol moment, que aporten la documentació que estime necessària per a la concessió de l'ajuda.

Presentació

Presentació

Telemàtica
D';acord amb el que preveu l';article 14 de la Llei 39/2015, d';1 d';octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, a l';efecte de presentació de sol·licituds, la documentació que ha d';acompanyar la sol·licitud, la sol·licitud de bestreta, la presentació de la documentació justificativa, o qualsevol altra documentació relacionada amb la present convocatòria, en tot cas, les persones interessades estan obligades a relacionar-se a través de mitjans electrònics amb les administracions públiques per a realitzar qualsevol tràmit d';un procediment administratiu. Les sol·licituds s';han de presentar de manera telemàtica, bé a través de la seu electrònica de la Generalitat Valenciana (https://sede.gva.es), a través del procediment habilitat a aquest efecte, o bé a través de la web de LABORA Servei Valencià d';Ocupació i Formació https://labora.gva.es/es/centres-especials-d-ocupacio, en l';enllaç a la seu electrònica que hi ha associat a cada ajuda publicada. Per a això, s';ha de disposar de signatura electrònica avançada, bé amb el certificat reconegut de representant d';entitat (persones jurídiques) o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), en el supòsit de persones autoritzades en el Registre de Representants. Les sol·licituds, que ha d';efectuar la persona representant legal de l';entitat, s';han d';acompanyar de la preceptiva documentació, general i específica, per a la qual cosa cal utilitzar, si és el cas, els models normalitzats disponibles en la pàgina web de LABORA Servei Valencià d';Ocupació i Formació. La presentació de la sol·licitud comportarà l';autorització de l';entitat beneficiària perquè LABORA Servei Valencià d';Ocupació i Formació obtinga directament l';acreditació del compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social, previstes en els articles 18 i 19 del Reglament de la Llei general de subvencions, de manera que no serà necessari aportar les corresponents certificacions ni la documentació identificativa. No obstant això, l';entitat beneficiària podrà denegar o revocar aquest consentiment efectuant una comunicació escrita a LABORA Servei Valencià d';Ocupació i Formació en aquest sentit. En aquest supòsit, s';han de presentar els certificats originals positius de l';Agència Estatal de l';Administració Tributària, de l';Institut Valencià d';Administració Tributària i de la Tresoreria General de la Seguretat Social, que acrediten estar al corrent en el compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social. La instrucció del procediment de concessió de subvencions correspondrà a la subdirecció general de LABORA Servei Valencià d';Ocupació i Formació amb competències en matèria d';ocupació. Una vegada rebuda la sol·licitud, juntament amb la documentació complementària, l';òrgan instructor comprovarà si reuneix els requisits, i requerirà, si escau, l';aportació de la documentació que falte, per a la qual cosa atorgarà un termini de 10 dies per a l';esmena. Transcorregut aquest termini sense que l';entitat haja esmenat o presentat la documentació requerida, es dictarà la resolució que considerarà que el sol·licitant ha desistit de la seua petició i ordenarà l';arxivament de l';expedient. Una vegada instruïts els expedients, s';han de remetre a la Comissió de Valoració, que procedirà a avaluar les sol·licituds, per a la qual cosa emetrà un informe en el qual es concretarà el resultat d';aquesta avaluació. La competència per a resoldre sobre les sol·licituds formulades correspon a la persona titular de la direcció general de LABORA Servei Valencià d';Ocupació i Formació, o l';òrgan en què aquesta delegue. El termini màxim per a resoldre i notificar la resolució procedent serà de quatre mesos, a comptar de l';endemà de l';entrada de la sol·licitud en el registre telemàtic de la Generalitat. Transcorregut el termini anterior, sense que s';haja dictat cap resolució expressa, la sol·licitud s';entendrà desestimada per silenci administratiu, d';acord amb el que preveu la legislació del procediment administratiu comú.

Procés de tramitació

Procés de tramitació

. Les sol·licituds s'han de presentar de manera telemàtica, bé a través de la seu electrònica de la Generalitat Valenciana (https://sede.gva.es), a través del procediment habilitat a aquest efecte, o bé a través de la web de LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació https://labora.gva.es/es/centres-especials-d-ocupacio, en l'enllaç a la seu electrònica que hi ha associat a cada ajuda publicada. Per a això, s'ha de disposar de signatura electrònica avançada, bé amb el certificat reconegut de representant d'entitat (persones jurídiques) o bé amb el certificat reconegut per a ciutadans (persona física), en el supòsit de persones autoritzades en el Registre de Representants. 2. Les sol·licituds s'han d'acompanyar, a més, de la documentació general i l'específica establida, signada electrònicament, que s'ha d'annexar per mitjans telemàtics. 3. Quan la sol·licitud no reunisca els requisits o no s'acompanye de la documentació necessària, es requerirà la persona sol·licitant perquè, en el termini de 10 dies, esmene la falta o acompanye els documents preceptius, amb la indicació que, si així no ho fa, es considerarà que ha desistit de la seua petició, amb la prèvia resolució expressa i la notificació d'aquesta. 4. Si l'òrgan administratiu instructor del procediment ho estima necessari per a resoldre, el centre especial d'ocupació haurà d'aportar la documentació addicional que li siga requerida. 5. Una vegada instruïts els expedients, s'han de remetre a la Comissió de Valoració, que procedirà a avaluar les sol·licituds, per a la qual cosa emetrà un informe en el qual es concretarà el resultat d'aquesta avaluació. 6. L'òrgan instructor, a la vista de l'expedient i de l'informe de l'òrgan col·legiat, formularà la proposta de resolució. 7. El procediment de concessió de subvencions regulades en l'Ordre 13/2018 serà, d'acord amb el que s'estableix en l'article 22 de la Llei 38/2003, general de subvencions, el de concurrència competitiva mitjançant el sistema de "prorrateig" entre les entitats beneficiàries d'aquest, de l'import global màxim destinat al programa. Per a efectuar la concessió de les ajudes mitjançant el sistema de prorrateig, i una vegada comprovada la constitució de la unitat de suport d'acord amb els mòduls establits en l'article 12 de l'Ordre 13/2018, es tindrà en compte el nombre de persones treballadores amb diversitat funcional o discapacitat severa, destinatàries finals de l'ajuda, la durada dels seus contractes i la jornada que tenen. A aquesta fi, s'avaluaran les ajudes corresponents per cada persona treballadora amb diversitat funcional o discapacitat severa, i s'aplicarà la reducció proporcional a totes les entitats beneficiàries, segons el pressupost existent. 8. Concessió o denegació de les ajudes per la persona titular de la Direcció General de LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació o òrgan en qui delegue. 9. La resolució de concessió de les ajudes fixarà expressament la seua quantia i incorporarà, si és el cas, les condicions, obligacions i determinacions accessòries a què s'haja de subjectar l'entitat beneficiària. 10. L'import de l'ajuda reconeguda a cada entitat beneficiària es lliurarà, una vegada dictada la resolució de la concessió, de manera anticipada.

Criteris de valoració

Criteris de valoració

El procediment de concessió de subvencions serà, d'acord amb el que s'estableix en l'article 22 de la Llei 38/2003, general de subvencions, el de concurrència competitiva mitjançant el sistema de "prorrateig" entre les entitats beneficiàries d'aquest, de l'import global màxim destinat al programa, en el cas que el pressupost publicat resultara insuficient per a atendre la totalitat de les ajudes sol·licitades. Per a efectuar la concessió de les ajudes mitjançant el sistema de prorrateig, i una vegada comprovada la constitució de la unitat de suport d'acord amb els mòduls establits en l'article 12 de l'ordre de bases reguladores, es tindrà en compte el nombre de treballadors/ores amb diversitat funcional o discapacitat severa, destinatàries finals de l'ajuda, la durada dels seus contractes i la jornada d'aquests. A aquesta fi, s'avaluaran les ajudes corresponents per cada persona treballadora amb diversitat funcional o discapacitat severa, i s'aplicarà la reducció proporcional a totes les entitats beneficiàries, segons el pressupost existent.

Òrgans de tramitació

Òrgans de tramitació

La instrucció del procediment de concessió de subvencions correspondrà a la subdirecció general de LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació amb competències en matèria d'ocupació. Una vegada examinades les sol·licituds, l'òrgan instructor remetrà un informe en què farà constar que les entitats beneficiàries compleixen tots els requisits necessaris per a la concessió de les ajudes. Una vegada instruïts els expedients, s'han de remetre a la Comissió de Valoració, que procedirà a avaluar les sol·licituds, per a la qual cosa emetrà un informe en el qual es concretarà el resultat d'aquesta avaluació. La composició de la Comissió de Valoració serà la següent: - President o presidenta: la persona titular de la Subdirecció General d'Ocupació o una persona funcionària que designe per a substituir-la, amb rang mínim de cap de servei. - Vocals: la persona titular del servei amb competències en matèria d'ocupació protegida, o un/a funcionari/ària que designe per a la seua substitució, que actuarà com a secretària o secretari, i una persona funcionària d'aquest servei, que serà designada per la persona titular d'aquest.

Obligacions

Obligacions

Les entitats beneficiàries han de complir les obligacions generals previstes en l'article 14 de la Llei 38/2003, general de subvencions, i altres normes de general aplicació i, a més, les següents: 1. Complir les obligacions de transparència establides en la legislació bàsica, de conformitat amb el que disposa l'article 3 de la Llei 2/2015, de 2 d'abril, de la Generalitat, de transparència, bon govern i participació ciutadana de la Comunitat Valenciana. 2. Fer constar el seu caràcter de "centre especial d'ocupació qualificat per LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació", mitjançant el corresponent cartell indicador, col·locat en un lloc visible, en cada un dels centres de treball propis situats a la Comunitat Valenciana. 3. Portar una comptabilitat separada de despeses i ingressos referents al personal integrant de les unitats de suport a l'activitat professional subvencionats a través d'aquest programa d'ajudes. 4. Procedir al reintegrament dels fons percebuts en els supòsits previstos en l'article 37 de la Llei 38/2003, general de subvencions, en relació amb el que estableixen els articles 91 a 93 del Reglament de la Llei 38/2003, aprovat per Reial decret 887/2006, i amb el que estableix l'article 172 de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'Hisenda Pública, del sector públic instrumental i de subvencions. 5. Comunicar a LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació, en un termini no superior a trenta dies, qualsevol alteració o modificació que es produïsca en relació amb la qualificació com a CEO. 6. Comunicar, en el termini d'un mes des de l'inici, qualsevol reducció de jornada, finalització de contracte i baixa per incapacitat temporal, per maternitat o paternitat, tant del personal amb diversitat funcional o discapacitat com del personal integrant de les unitats de suport, per als quals s'haja sol·licitat subvenció per a finançar els costos salarials, l'incompliment de la qual cosa podrà donar lloc a la denegació de l'ajuda sol·licitada o a la revocació de l'ajuda concedida, segons el cas, per cada treballador/a afectat/ada. 7. Comunicar a tot el personal amb diversitat funcional o discapacitat la cessió de dades a LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació, relatives al tipus i grau de diversitat funcional o discapacitat, així com que LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació podrà consultar els seus expedients en les bases de dades dels centres de valoració i orientació de discapacitats. 8. Facilitar tota la informació relacionada amb la subvenció que li siga requerida pel LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació.

Observacions

Observacions

La resolució posarà fi a la via administrativa i, contra aquesta, es podrà interposar un recurs potestatiu de reposició davant mateix òrgan, en el termini d'un mes a partir de l'endemà de la notificació, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques; o un recurs contenciós administratiu, en el termini de dos mesos, davant del corresponent jutjat contenciós administratiu de la Comunitat Valenciana, de conformitat amb els articles 8 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

Quantia i cobrament

Quantia i cobrament

La quantia de la subvenció s'estableix com a màxim en 1.200,00 euros anuals per cada persona treballadora amb el tipus i grau de diversitat funcional o discapacitat severa indicats en l'article 11.1 de l'Ordre 13/2018, de bases reguladores, contractades per temps indefinit o mitjançant un contracte temporal de durada igual o superior a sis mesos, i a jornada completa. Aquesta subvenció es reduirà de manera proporcional en funció de la jornada i de la durada dels contractes del personal amb diversitat funcional o discapacitat severa, sempre que la jornada supose, com a mínim, la meitat de la jornada habitual de l'empresa. Una vegada concedida la subvenció, podran realitzar-se pagaments anticipats, segons el procediment i els percentatges màxims previstos en la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'Hisenda Pública, del sector públic instrumental i de subvencions, o els que específicament puguen establir-se per a aquesta mena de subvencions en la Llei de pressupostos per a 2020 o per acord del Consell.

Termini màxim

Termini màxim

El termini màxim per a resoldre i notificar la resolució procedent serà de quatre mesos, a comptar de l'endemà de l'entrada de la sol·licitud en el registre telemàtic de la Generalitat. Transcorregut el termini anterior, sense que s'haja dictat cap resolució expressa, la sol·licitud s'entendrà desestimada per silenci administratiu, d'acord amb el que preveu la legislació del procediment administratiu comú. La resolució posarà fi a la via administrativa i, contra aquesta, es podrà interposar un recurs potestatiu de reposició davant mateix òrgan, en el termini d'un mes a partir de l'endemà de la notificació, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques; o un recurs contenciós administratiu, en el termini de dos mesos, davant del corresponent jutjat contenciós administratiu de la Comunitat Valenciana, de conformitat amb els articles 8 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

Òrgans resolució

Òrgans resolució

L'òrgan instructor, a la vista de l'expedient i de l'informe de l'òrgan col·legiat, formularà la proposta de resolució. La competència per a resoldre sobre les sol·licituds formulades correspon a la persona titular de la Direcció General de LABORA Servei Valencià d'Ocupació i Formació, o a l'òrgan en el qual delegue.

Esgota via administrativa

Esgota via administrativa

Sancions

Sancions

La qualificació dels fets com a infracció administrativa donarà lloc a la incoació del procediment sancionador, d'acord amb els articles 52 i següents de la Llei general de subvencions, i els articles 173 i següents de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'Hisenda Pública, del sector públic instrumental i de subvencions.