Oficines PROP
Oficines PROP
QUÈ PUC FER EN EL SERVICI D'ATENCIÓ PRESENCIAL OFICINES PROP?
El sistema d'informació PROP consisteix en una xarxa d'oficines PROP geogràficament distribuïdes per a facilitar informació sobre tràmits o procediments de la Generalitat i sobre ocupació pública des de la perspectiva d'una administració eficient orientada als ciutadans i ciutadanes de la Comunitat Valenciana.
L'horari general d'atenció al públic i registre és:
- De dilluns a divendres: De 09.00 h a 14.30 h.
- Setmana de festes locals: De 09.00 h a 14.00
Els dijous s'atendrà ininterrompudament de 14,30 a 19,00, en les següents oficines:
- PROP Churruca (Alacant)
- PROP Elx (Alacant)
- PROP Germans Bou (Castelló)
- PROP Vinaròs (Castelló)
- PROP 9 D'Octubre (València)
- PROP I (València)
- PROP Cigüeña (València)
- Excepte els dijous del període comprés entre el 15 de maig al 15 d'octubre
- Excepte vacances escolars de setmana santa i nadal
- Excepte setmana de festes locals
Les oficines PROP presten els serveis següents:
- Informació general
- Certificat digital (firma electrònica i cl@ve)
- Registre presencial
Revise l´horari concret I els serveis de cada oficina.
La informació que faciliten les oficines Prop es troba també disponible a través del telèfon 012 o del web (Guia PROP).
Relació d'oficines PROP
Continuació Oficines PROP
ALACANT
- Alacant (Churruca) : C. Churruca, 29 - 03003
- Alacant (Rambla): Rambla Méndez Núñez, 41 - 03002
- Alcoi: C. Sant Llorenç, 2 - 03801
- Benidorm (Foietes): Foietes - Colonia de Madrid, Av. Beniardá, 61 - 03502
- Dènia: Pl. Constitució, 10 - 03700
- Elda: Pl. Constitució, 1 - 03600
- Elx: Pl. de la Mercé, 5 - 03202
- Orihuela: C. López Pozas, s/n - 03300
- Torrevieja: Pl. de la Constitució - 03181
CASTELLÓ
- Castelló de la Plana (Germans Bou): Av. Germans Bou, 47 - 12003
- Castelló de la Plana (Major): C. Major, 76 - 12001
- Morella: C. Segura Barreda, 28 - 12300
- Segorbe: Pl. del Almudín, 1 - 12400
- Vila-real: C. Josep Ramón Batalla, 38 - 12540
- Vinaròs: Plaça de Jovellar, 2 - 12500
VALENCIA
- Alzira: Pl. Casassús, 1 - 46600
- Gandia: Avda. República Argentina, 28 - 46702
- Llíria: Pl. Major, 1 - 46160
- Ontinyent: C. Mayans, 19 - 46870
- Requena: Pl. Consistorial, 2 - 46340
- Sagunt: Camí Reial, 65-67 - 46500
- Sagunt-Port: Pl. Ramón de la Sota, s/n - 46520
- València (PROP I): C. Gregori Gea, 27 - 46009
- València (PROP 9 d'Octubre) : C. de la Democràcia, 77. Ciutat Adva. 9 D'Octubre -Edifici A - 46018
- València (CIGÜEÑA): Passeig de l' Albereda, 16 - 46010
- Xàtiva: Albereda Jaume I, 50 - 46800
COMPROMISOS DE QUALITAT AMB ELS CIUTADANS
Algunes d'estes oficines disposen de Carta de Servicis, que va ser aprovada pel DECRET 2/2003, de 7 de març, del president de la Generalitat, pel qual s'aprova la Carta de Servicis de les oficines Prop de Vinaròs, Vila-real, Sagunt, Xàtiva, Ontinyent i Benidorm (DOGV 4462 - 18/03/03).
1. Compromisos de qualitat amb els ciutadans i ciutadanes
2. Rapidesa, eficàcia i fiabilitat
- L'oficina Prop facilitarà informació general sobre procediments de l'administració de la Generalitat en el mateix moment en què siga demandada pel ciutadà o la ciutadana. En el cas de no poder disposar de la informació en eixe moment, l'oficina Prop la remetrà dins del següent dia hàbil, de la forma que trie el ciutadà o ciutadana, bé per telèfon, fax, correu ordinari o correu electrònic.
- El temps mitjà d'espera per a ser atés per a realitzar consultes d'informació general sobre procediments de la Generalitat o ocupació pública serà inferior a 9 minuts.
3. Comoditat i disponibilitat
- L'organització de les visites es realitzarà respectant l'orde d'entrada per mitjà d'un sistema informàtic dotat de pantalles d'anunci de torn.
- L'oficina disposarà dels impresos i els formularis necessaris per a la realització de tràmits de procediments de la Generalitat. L'oficina remetrà gratuïtament els impresos al domicili del ciutadà o ciutadana en cas de no disposar-ne durant la visita.
4.Transparència
- L'oficina Prop es compromet a respondre les queixes i els suggeriments dels ciutadans i ciutadanes en un termini màxim de 1 mes des de la data de la seua presentació.
TAULA D'INDICADORS. MESUREM LA QUALITAT
ÀREA DE COMPROMÍS | INDICADORS ASSOCIATS | VALORS OBJECTIUS |
---|---|---|
RAPIDESA, EFICÀCIA I FIABILITAT | Informació facilitada en un termini inferior a 24 hores. | 100% |
Temps mitjà d'espera. | Inferior a 9 minuts | |
COMODITAT I DISPONIBILITAT | Disponibilitat del sistema de gestió de visites. | 99% |
Disponibilitat del servici de fotocòpies. | 100% | |
TRANSPARÈNCIA | Queixes i suggeriments contestats en termini | 100% |