Oficines PROP

Oficines PROP

Oficines PROP GVA - Guía PROP

QUÈ PUC FER EN EL SERVICI D'ATENCIÓ PRESENCIAL OFICINES PROP?

El sistema d'informació PROP consisteix en una xarxa d'oficines PROP geogràficament distribuïdes per a facilitar informació sobre tràmits o procediments de la Generalitat i sobre ocupació pública des de la perspectiva d'una administració eficient orientada als ciutadans i ciutadanes de la Comunitat Valenciana.

 

L'horari general d'atenció al públic i registre és:

  • De dilluns a divendres: De 09.00 h a 14.30 h.
  • Setmana de festes locals: De 09.00 h a 14.00

 

Els dijous s'atendrà ininterrompudament de 14,30 a 19,00, en les següents oficines:

  • PROP Churruca (Alacant)
  • PROP Elx (Alacant)
  • PROP Germans Bou (Castelló)
  • PROP Vinaròs (Castelló)
  • PROP 9 D'Octubre (València)
  • PROP I (València)
  • PROP Cigüeña (València)

  - Excepte els dijous del període comprés entre el 15 de maig al 15 d'octubre
  - Excepte vacances escolars de setmana santa i nadal
  - Excepte setmana de festes locals

 

Les oficines PROP presten els serveis següents:

  • Informació general
  • Certificat digital (firma electrònica i cl@ve)
  • Registre presencial

 

Revise l´horari concret I els serveis de cada oficina.

La informació que faciliten les oficines Prop es troba també disponible a través del telèfon 012 o del web (Guia PROP).

Relació d'oficines PROP

Continuació Oficines PROP

ALACANT

  1. Alacant (Churruca) : C. Churruca, 29 - 03003
  2. Alacant (Rambla): Rambla Méndez Núñez, 41 - 03002
  3. Alcoi: C. Sant Llorenç, 2 - 03801
  4. Benidorm (Foietes): Foietes - Colonia de Madrid, Av. Beniardá, 61 - 03502
  5. Dènia: Pl. Constitució, 10 - 03700
  6. Elda: Pl. Constitució, 1 - 03600
  7. Elx: Pl. de la Mercé, 5 - 03202
  8. Orihuela: C. López Pozas, s/n - 03300
  9. Torrevieja: Pl. de la Constitució - 03181

CASTELLÓ

  1. Castelló de la Plana (Germans Bou): Av. Germans Bou, 47 - 12003
  2. Castelló de la Plana (Major): C. Major, 76 - 12001
  3. Morella: C. Segura Barreda, 28 - 12300
  4. Segorbe: Pl. del Almudín, 1 - 12400
  5. Vila-real: C. Josep Ramón Batalla, 38 - 12540
  6. Vinaròs: Plaça de Jovellar, 2 - 12500

VALENCIA

  1. Alzira: Pl. Casassús, 1 - 46600
  2. Gandia: Avda. República Argentina, 28 - 46702
  3. Llíria: Pl. Major, 1 - 46160
  4. Ontinyent: C. Mayans, 19 - 46870
  5. Requena: Pl. Consistorial, 2 - 46340
  6. Sagunt: Camí Reial, 65-67 - 46500
  7. Sagunt-Port: Pl. Ramón de la Sota, s/n - 46520
  8. València (PROP I): C. Gregori Gea, 27 - 46009
  9. València (PROP 9 d'Octubre) : C. de la Democràcia, 77. Ciutat Adva. 9 D'Octubre -Edifici A - 46018
  10. València (CIGÜEÑA): Passeig de l' Albereda, 16 - 46010
  11. Xàtiva: Albereda Jaume I, 50 - 46800

COMPROMISOS DE QUALITAT AMB ELS CIUTADANS

Algunes d'estes oficines disposen de Carta de Servicis, que va ser aprovada pel DECRET 2/2003, de 7 de març, del president de la Generalitat, pel qual s'aprova la Carta de Servicis de les oficines Prop de Vinaròs, Vila-real, Sagunt, Xàtiva, Ontinyent i Benidorm (DOGV 4462 - 18/03/03).

1. Compromisos de qualitat amb els ciutadans i ciutadanes

2. Rapidesa, eficàcia i fiabilitat

  • L'oficina Prop facilitarà informació general sobre procediments de l'administració de la Generalitat en el mateix moment en què siga demandada pel ciutadà o la ciutadana. En el cas de no poder disposar de la informació en eixe moment, l'oficina Prop la remetrà dins del següent dia hàbil, de la forma que trie el ciutadà o ciutadana, bé per telèfon, fax, correu ordinari o correu electrònic.
  • El temps mitjà d'espera per a ser atés per a realitzar consultes d'informació general sobre procediments de la Generalitat o ocupació pública serà inferior a 9 minuts.

3. Comoditat i disponibilitat

  • L'organització de les visites es realitzarà respectant l'orde d'entrada per mitjà d'un sistema informàtic dotat de pantalles d'anunci de torn.
  • L'oficina disposarà dels impresos i els formularis necessaris per a la realització de tràmits de procediments de la Generalitat. L'oficina remetrà gratuïtament els impresos al domicili del ciutadà o ciutadana en cas de no disposar-ne durant la visita.

4.Transparència

  • L'oficina Prop es compromet a respondre les queixes i els suggeriments dels ciutadans i ciutadanes en un termini màxim de 1 mes des de la data de la seua presentació.
 

TAULA D'INDICADORS. MESUREM LA QUALITAT

TAULA D'INDICADORS
ÀREA DE COMPROMÍS INDICADORS ASSOCIATS VALORS OBJECTIUS
RAPIDESA, EFICÀCIA I FIABILITAT Informació facilitada en un termini inferior a 24 hores. 100%
Temps mitjà d'espera. Inferior a 9 minuts
COMODITAT I DISPONIBILITAT Disponibilitat del sistema de gestió de visites. 99%
Disponibilitat del servici de fotocòpies. 100%
TRANSPARÈNCIA Queixes i suggeriments contestats en termini 100%